platanowicz Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Witam, Drodzy Użytkownicy, mam pytanie, prawdopodobnie padły mi siłowniki od klapy bagażnika ponieważ w ogóle nie trzymają się po otworzeniu klapy. Być może dla Was to pytanie wyda się banalne, jednak nie znam się kompletnie na tym i nie wiem czy można coś jeszcze wykombinować czy koniecznie trzeba wymienić je, czy oba od razu ? Proszę o pomoc
quki Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 a jaki może być kosz ori i jak wygląda sprawa zamienników?
tomaszstn Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Nie wiem jak w B6 ale do B5 w ASO powiedzieli mi 80zł za 1szt. Zamienniki pewnie za połowę tej kwoty.
probi101 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Ja kupiłem za 70 zł dwa nowe siłowniki oczywiście zamienniki i mam już prawie rok i jestem zadowolony. Na allegro kupisz bez problemu.
platanowicz Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 dziękuje Wam za wypowiedzi czyli jednak wymiana, dziwne bo stało się to nagle. trzymały, trzymały i nagle nie trzymają w ogóle a czy możecie mi powiedziec jak to wymienić ?
danielom Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 na koncach silownika masz takie blaszki to sa zawleczki na kulke na ktorej siedzi silownik, po prostu podwazasz te blaszke srubokretem i sciagasz z kulki, wlozenie analogicznie
pakotomasz Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 Zdjęcie może nie najlepszej jakości, ale powinno trochę pomóc Aby odpiąć siłownik należy (tak jak pisał danielom) podważyć te blaszki nr 3 za pomocą śrubokręta i zdjąć z tego czopu kulistego nr2. Montaż w odwrotnej kolejności.
platanowicz Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Opublikowano 15 Listopada 2011 bardzo Wam dziękuje za pomoc Panowie, ostatnie pytanie czy na koniecznie ASO czy serwis aukcyjny ?