Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Hałas z okolic łańcuszka rorządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zalałem motula 5w40 (z Allegro) w lutym (dużo nie jeżdżę ) [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 20:12_________________________________________________

to jest takii dzwiek
Opublikowano

motul z allegro :gwizdanie: pewniej by było zalać lotosa 10w40 z tesco :decayed: zdejmij pokrywe i wałek i przyglądnij się jak wszystko wygląda (wytarcia, twardość szklanek ...) Jakość oleju oraz za niskie ciśnienie też może mieć z tym wspólnego.

Opublikowano

a jeszcze jedno pytanko ,przykład może zdawać się chyba nie możliwy , ale może być tak ze gdy ta klapka WG jest luźna i hałasuje to ten hałas może przechodzić na wałek i pochodzić z pokrywy ? hehehe [br]Dopisany: 29 Listopad 2011, 16:48_________________________________________________

motul z allegro :gwizdanie: pewniej by było zalać lotosa 10w40 z tesco :decayed: zdejmij pokrywe i wałek i przyglądnij się jak wszystko wygląda (wytarcia, twardość szklanek ...) Jakość oleju oraz za niskie ciśnienie też może mieć z tym wspólnego.

tez tak myślałem z tym olejem wymiana oleju pomoże ?[br]Dopisany: 29 Listopad 2011, 16:49_________________________________________________sprostowanie w sprawie oleju jesli chodzi po tych fotach http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=14263.0 to mam ori olej :)
Opublikowano

f*ck, mam podobny problem dotyczacy dzwieku silnika, klekotania jak diesel:/

stuka podobnie tak jak zajezdzony napinacz z lancuszkiem, ale wymienialem kurcze, jakies 15tys km temu, razem z cala hydraulika silnika(czesci INA), zalanego mam motula

postawilem samochod do mechanika, dzis pojawila sie kontrolka cisnienia oleju, pawel mowi, ze moze to byc zapchany smok w misce olejowej, a jak nie to padnieta pompa oleju. Po zdjeciu korka wlewu oleju i wlaczeniu silnika gora silnika tez jakos niepokojaco jest sucha, jakby oleju nie dostawala.

przerabial z Was ktos cos podobnego, moze Dev? jakies sugestie?

:hi:

Opublikowano

to czekam na odpowiedz mechanika u mnie ciśnienie oleju jest w normie także wykluczam to

Opublikowano

trzeba wszystko pozdejmowac i obejrzec, inaczej nidyrydy

chyba że cos bedzie widoczne gołym okiem

Opublikowano

f*ck, nienawidze tych momentow, kiedy auto sie psuje i nie wiadomo jeszcze co i jak:/

tyle juz powymienialem w tej padlinie i wsadzilem kasy ze szkoda spychac go ze skarpy, mimo iz czasem mam ochote.

wylysialem juz m.in. przez tego szrota, hehe

tak sobie wroze z fusow, ze to moze przez motula 8100x-cess 5w40 sie smok zasyfil, jak ten motul zaczal dzialac i czyscic silnik.

wczesniej smigalem przez 30tys km na mobil 1 5w50, wymienianym co 10tys km, ale na czym padlo jezdzilo przez wczesniejsze 200tyskm to nie wiem.

juz musialem regenerowac turbo i zmieniac przewod olejowy do turbo, bo przez nagar w nim turbo padlo.

teraz troche sie dygam, no i ten dzwiek, stukanie jak przy starym lancuszku, a jak pisalem, wszystko tam porobil pawel rok temu:/

Opublikowano

postawilem samochod do mechanika, dzis pojawila sie kontrolka cisnienia oleju, pawel mowi, ze moze to byc zapchany smok w misce olejowej, a jak nie to padnieta pompa oleju. Po zdjeciu korka wlewu oleju i wlaczeniu silnika gora silnika tez jakos niepokojaco jest sucha, jakby oleju nie dostawala.

przerabial z Was ktos cos podobnego, moze Dev? jakies sugestie?

:hi:

Kolego,tez kiedyś miałem problem z kontrolką oliwy.Okazało się że smok zapchany,a olej był przepalony po zimowych driftach :gwizdanie: Wymiana smoka i oleju(Mobil 1 półsyntetyk) pomogła.

Opublikowano

półsyntetyk to sobie możesz......

Opublikowano

półsyntetyk to sobie możesz......

Dev,co do oleju to-co człowiek to inna opinia.Najważniejsze że spełnia parametry,marka sprawa drugorzędna...Przebieg mam 212...Km,nie wiem jakim był wcześniej zalewany więc wybrałem półsyntetyk Mobila... :hi:

Opublikowano

dziś zaglądnąłem pod pokrywę i stwierdzam ze krzywki i popychacze są ok u mnie , jedno co mnie ciekawi to ze pod krzywką ( pierwsza od łańcucha ) jest nagromadzony olej który nie spływa jak u innych czy to tak ma być ??

Opublikowano

Witam. Mam problem z moim ADR. Auto pracuje normalnie do momentu , gdy zapali się kontrolka oleju i chodzi jak diesel ( słychać łańcuch ) . W tym momencie spada ciśnienie oleju na 1.5 . Jak nie hałasuje wynosi ok. 2 , przy dodaniu gazu 6-7. Przebieg 200tyś zalany mobil 1 10w40. Czy to może być wina pompy ?

Opublikowano

przyczyn moze byc wiele. uszczelka, pompa oleju lub zatkany jej smok. micha w dol i zobacz co sie dzieje. zrob plukanke jesli juz miska bedzie zdjeta no i nie jezdzij z takim stanem silnika

Opublikowano

Panowie pomóżcie bo czeka mnie wymiana napinacza - dolny ślizg okazał się pęknięty na pół. Właśnie ściągnąłem pokrywę zaworów i mam pytanie czy jest możliwość wymiany samego dolnego ślizgu bo napinacz dobrze pracuje z oporem? Ewentualnie czy konieczne jest rozbieranie całego przodu demontaż uszczelniaczy wałków itp?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...