KYLOMC Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 zalałem motula 5w40 (z Allegro) w lutym (dużo nie jeżdżę ) [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 20:12_________________________________________________ to jest takii dzwiek
grzes1150 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 motul z allegro :gwizdanie: pewniej by było zalać lotosa 10w40 z tesco zdejmij pokrywe i wałek i przyglądnij się jak wszystko wygląda (wytarcia, twardość szklanek ...) Jakość oleju oraz za niskie ciśnienie też może mieć z tym wspólnego.
KYLOMC Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 a jeszcze jedno pytanko ,przykład może zdawać się chyba nie możliwy , ale może być tak ze gdy ta klapka WG jest luźna i hałasuje to ten hałas może przechodzić na wałek i pochodzić z pokrywy ? hehehe [br]Dopisany: 29 Listopad 2011, 16:48_________________________________________________ motul z allegro :gwizdanie: pewniej by było zalać lotosa 10w40 z tesco zdejmij pokrywe i wałek i przyglądnij się jak wszystko wygląda (wytarcia, twardość szklanek ...) Jakość oleju oraz za niskie ciśnienie też może mieć z tym wspólnego. tez tak myślałem z tym olejem wymiana oleju pomoże ?[br]Dopisany: 29 Listopad 2011, 16:49_________________________________________________sprostowanie w sprawie oleju jesli chodzi po tych fotach http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php?topic=14263.0 to mam ori olej
adrianus Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 f*ck, mam podobny problem dotyczacy dzwieku silnika, klekotania jak diesel:/ stuka podobnie tak jak zajezdzony napinacz z lancuszkiem, ale wymienialem kurcze, jakies 15tys km temu, razem z cala hydraulika silnika(czesci INA), zalanego mam motula postawilem samochod do mechanika, dzis pojawila sie kontrolka cisnienia oleju, pawel mowi, ze moze to byc zapchany smok w misce olejowej, a jak nie to padnieta pompa oleju. Po zdjeciu korka wlewu oleju i wlaczeniu silnika gora silnika tez jakos niepokojaco jest sucha, jakby oleju nie dostawala. przerabial z Was ktos cos podobnego, moze Dev? jakies sugestie?
KYLOMC Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 to czekam na odpowiedz mechanika u mnie ciśnienie oleju jest w normie także wykluczam to
Dev Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 trzeba wszystko pozdejmowac i obejrzec, inaczej nidyrydy chyba że cos bedzie widoczne gołym okiem
adrianus Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 f*ck, nienawidze tych momentow, kiedy auto sie psuje i nie wiadomo jeszcze co i jak:/ tyle juz powymienialem w tej padlinie i wsadzilem kasy ze szkoda spychac go ze skarpy, mimo iz czasem mam ochote. wylysialem juz m.in. przez tego szrota, hehe tak sobie wroze z fusow, ze to moze przez motula 8100x-cess 5w40 sie smok zasyfil, jak ten motul zaczal dzialac i czyscic silnik. wczesniej smigalem przez 30tys km na mobil 1 5w50, wymienianym co 10tys km, ale na czym padlo jezdzilo przez wczesniejsze 200tyskm to nie wiem. juz musialem regenerowac turbo i zmieniac przewod olejowy do turbo, bo przez nagar w nim turbo padlo. teraz troche sie dygam, no i ten dzwiek, stukanie jak przy starym lancuszku, a jak pisalem, wszystko tam porobil pawel rok temu:/
rkarolew Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 wczoraj kupowałem napinacz Febiego 058109217 -300zeta łańcuczek -120 zeta po upuście !!!!
bialy986 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 postawilem samochod do mechanika, dzis pojawila sie kontrolka cisnienia oleju, pawel mowi, ze moze to byc zapchany smok w misce olejowej, a jak nie to padnieta pompa oleju. Po zdjeciu korka wlewu oleju i wlaczeniu silnika gora silnika tez jakos niepokojaco jest sucha, jakby oleju nie dostawala. przerabial z Was ktos cos podobnego, moze Dev? jakies sugestie? Kolego,tez kiedyś miałem problem z kontrolką oliwy.Okazało się że smok zapchany,a olej był przepalony po zimowych driftach :gwizdanie: Wymiana smoka i oleju(Mobil 1 półsyntetyk) pomogła.
bialy986 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 półsyntetyk to sobie możesz...... Dev,co do oleju to-co człowiek to inna opinia.Najważniejsze że spełnia parametry,marka sprawa drugorzędna...Przebieg mam 212...Km,nie wiem jakim był wcześniej zalewany więc wybrałem półsyntetyk Mobila...
KYLOMC Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2011 dziś zaglądnąłem pod pokrywę i stwierdzam ze krzywki i popychacze są ok u mnie , jedno co mnie ciekawi to ze pod krzywką ( pierwsza od łańcucha ) jest nagromadzony olej który nie spływa jak u innych czy to tak ma być ??
Kixon Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam. Mam problem z moim ADR. Auto pracuje normalnie do momentu , gdy zapali się kontrolka oleju i chodzi jak diesel ( słychać łańcuch ) . W tym momencie spada ciśnienie oleju na 1.5 . Jak nie hałasuje wynosi ok. 2 , przy dodaniu gazu 6-7. Przebieg 200tyś zalany mobil 1 10w40. Czy to może być wina pompy ?
Magicbattle Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 przyczyn moze byc wiele. uszczelka, pompa oleju lub zatkany jej smok. micha w dol i zobacz co sie dzieje. zrob plukanke jesli juz miska bedzie zdjeta no i nie jezdzij z takim stanem silnika
bociek666x Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 Panowie pomóżcie bo czeka mnie wymiana napinacza - dolny ślizg okazał się pęknięty na pół. Właśnie ściągnąłem pokrywę zaworów i mam pytanie czy jest możliwość wymiany samego dolnego ślizgu bo napinacz dobrze pracuje z oporem? Ewentualnie czy konieczne jest rozbieranie całego przodu demontaż uszczelniaczy wałków itp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się