Nowek Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam! Wiem że mój wątek nie ma nic wspólnego z Audi ale to jest jedyne forum na którym bywam i pomyślałem, czy może nie wiedziałby ktoś jak silnik vr6 reaguje na lpg? Konkretniej Leon 2.8 VR6 204KM, zastanawiam sie nad zmianą a4 właśnie na cos takiego. Prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam
grzemo Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Dobre graty, kumaty gazownik i nie będzie żadnego problemu a jeśli będziesz robił spore przebiegi to moment instalka się zwróci. Jeździ sporo VW z VR6 na lpg.
Nowek Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 Oczywiście na gaz i jego montaż nie będę oszczędzał, wiec wszystko bedzie najlepszej jakości. To super dobrze wiedzieć, dziękuje Ci bardzo
quki Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 wal na LPG forum, dadzą ci namiar na dobrego gazownika w twojej okolicy i dobiorą konkretne klamoty. Ja bym obstawiał na Staga + hana+ magicIII. Ale to zawodowcy ci powiedzą, ale ważne by nie oszczędzać na instalce zwłaszcza przy silniku o takiej mocy :>
Nowek Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 Już na lpg forum napisałem także czekam na odpowiedz. I zapytałem co myślą o takiej instalacji co napisałeś, także dziekuje
wojtek26 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zakładaj Staga 300-6 ISA wtryski HANA oraz reduktor KME GOLD.
Kędzior Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Już na lpg forum napisałem także czekam na odpowiedz. I zapytałem co myślą o takiej instalacji co napisałeś, także dziekuje i co ci wkoncu polecili?
Nowek Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Stag 300+6 wtryski hana ale nie wiadomo jaki reduktor do tego bo magic IIIobrabia na styk podobno wiec nie wiem co zmiast tego. Ale ogólnie dowiedziałem sie że vr6 na dobrym gazie daje rade, nic sie nie dzieje wiec moje wątpliwości w większości zostały rozwiane
gringostar Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Kolego nie polecam reduktora firmy Magic. Ktoś wcześniej pisał o tym, że owy reduktor puszcza gaz w układ chłodzenia. Mnie to spotkało na szczęście w porę zareagowałem. "Wystarczyła" wymiana nagrzewnicy a teraz czekam na wymianę reduktora.
Nowek Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 To jaki bys polecił reduktor?
gringostar Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Mi gazownik polecił reduktor Shark. Polskiej produkcji - najwcześniej będę mógł o nim coś powiedzieć za jakiś czas. Zgodziłem się na niego bo był w dobrej cenie i montuje go do Staga. Na pewno nie polecam Magic'a
bogdansky Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 kumpel miał golfa VR6 2,9 na gazie i całkiem nieźle sobie to radziło
Krzysztof29it Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Od 5 lat jeżdżę VW Sharan VR6 Syncro na gazie ( silnik poprzedniej generacji 12V ) , mam prawie 300 tyś , pali około 15 l/100 km bez względu miasto czy trasa ( II generacja instalacji - tak kupiłem i nic nie zmieniam ).Generalnie nic się dzieje , kable ori , świece zmieniane z 60 tyś km temu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się