Onkel Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam kolegów i proszę o analizę moich logów turbawki.... Chyba dzieje się coś z nią niedobrego bo "wydaje" mi się że nie ciągnie tak jak w czerwcu kiedy robiłem logi prze zagazowaniem. Dodatkowo słychać syczenie przy załączaniu się turbo więc myślałem, że mam gdzieś dziurę. Oddałem do mechaniora ten stwierdził że wszystko ok nie ma dziu więc problem tkwi w samej turbinie. Dlatego tez wysyłam wam logi. Grupy: 003,032,115 - http://vaglog.rtnet.pl/audiqa_63249.html
tokarka606 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Logi rób na przyszłość pojedynczo.Każda grupa osobno. Wskazania przepływki są w zasadzie na granicy ale dopóki błędów nie ma to może być. Boost w okolicy 0,5 bar to w zasadzie też seria biorąc pod uwagę wskazania przepływomierza. Jak chcesz zobaczyć pracę sondy to zaloguj 031.
Onkel Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Wiem wiem o sondach ale one są ok. Pisałem z chłopakami na pw i muszę szukać nieszczelności bo wszystko ok z logów wygląda. Zaraz jade na kanał i bede szukał. Dzięki za odpowiedź.
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Wskazania przepływki są w zasadzie na granicy ale dopóki błędów nie ma to może być. na granicy czego? przecież pokazuje normalne wskazania dla tego silnika :gwizdanie: 031 mają być najbliższe zera, ale normą jest, jak będzie pokazywać do 2-3% na plus, lub minus, za względu na wahania ciśnienia atmosferycznego - na granicy błędu było by poniżej 110-105 g/s- nawet wtedy nie wyskoczy błąd przpływki, tylko zmienią się wskazania co do korekt ustalania mieszanki i będą pokazywać powyżej 15% i pokaże się błąd o zbyt bogatej mieszance, a-powyżej 25% wyskoczy "check"
tokarka606 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Wskazania przepływki są w zasadzie na granicy ale dopóki błędów nie ma to może być. na granicy czego? przecież pokazuje normalne wskazania dla tego silnika :gwizdanie: 031 mają być najbliższe zera, ale normą jest, jak będzie pokazywać do 2-3% na plus, lub minus, za względu na wahania ciśnienia atmosferycznego - na granicy błędu było by poniżej 110-105 g/s- nawet wtedy nie wyskoczy błąd przpływki, tylko zmienią się wskazania co do korekt ustalania mieszanki i będą pokazywać powyżej 15% i pokaże się błąd o zbyt bogatej mieszance, a-powyżej 25% wyskoczy "check" http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_28554.html to są normalne wskazania dla dla tego silnika[br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 01:21_________________________________________________ 031 mają być najbliższe zera Co? http://vaglog.rtnet.pl/tokarka606_60212.html
domjenick Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 w silniku benzynowym wartości przepływki będą pokazywać 80% nominalnej mocy silnika-więc przy 150 koniach -przepływka pokaże 120g/s :gwizdanie: logi, które wkleiłeś-to są od auta po programie i mocno zmodzonego, na około 200 koni ,lub z doładowanego B5, gdzie wartości będą inne ze względu na to, ze nie ma czujnika ciśnienia ... -jeśli mówimy o B6, a o takim mowa, ba nawet mam taki sam silnik AVJ- to wartości przepływki będą takie-jak mówię, bo logowałem swojego AVJota parę razy i nigdy mi nie pokazał 164 g/s w serii co do 031-fakt-moja pomyłka-miałem na myśli korekty, a nie wskazania AFR :gwizdanie:
tokarka606 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 w silniku benzynowym wartości przepływki będą pokazywać 80% nominalnej mocy silnika-więc przy 150 koniach -przepływka pokaże 120g/s :gwizdanie: logi, które wkleiłeś-to są od auta po programie i mocno zmodzonego, na około 200 koni ,lub z doładowanego B5, gdzie wartości będą inne ze względu na to, ze nie ma czujnika ciśnienia ... -jeśli mówimy o B6, a o takim mowa, ba nawet mam taki sam silnik AVJ- to wartości przepływki będą takie-jak mówię, bo logowałem swojego AVJota parę razy i nigdy mi nie pokazał 164 g/s w serii co do 031-fakt-moja pomyłka-miałem na myśli korekty, a nie wskazania AFR :gwizdanie: 1.80% to jest minimalna wartość jaką może przepływka pokazać w piku, 2.logi są moje ,nie mam programu , 3.mam b5 i mam czujnik cisnienia, Ale chyba wkleiłem nie tego loga.Znalazłem pierwszego na nowej przepływce ale nie mogę go na razie wkleić,149,94 pokazuje.Wkleje później. AWT w b5 to jest to samo AVJ w b6 więc nie się co spierać a logi robione są na nowej przepływce. http://vw-passat.pl/vaglog/3980
krzysiekml Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 u mnie jeszcze seria,przepływka pokazuje ok.122m/s
domjenick Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 u mnie na seryjnym doładowaniu,TIPie,stożku i drugim coolerze pokazywała przepływka 130+, co na Kpowerze wypluło 165 konia-nie wierzę,że seryjne doładowanie i seryjne graty ,w 1,8T B6 pokaże więcej niż to, co ja teraz napisałem ale, zeby nie było,że się spieram -to może poczekamy na logi innych użytkowników AVJ i wtedy będzie to jasne :gwizdanie: [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 15:29_________________________________________________jeden log AVJ-a http://vaglog.rtnet.pl/Stolkien_50890.html AVJ po programie-zobacz na doładowanie i wynik z przepływki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1e22441a95cee801.html http://postimage.org/image/1vfsab6f8/ i tu temat, jak roprawialiśmy się z jednym AVJ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=106464.60 to tak na biegu, co znalazłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się