Wąski Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 hm 400 nm to teraz juz mam [br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 00:56 _________________________________________________wykres wkleje później, wyszło 172 Koniki i 416 NM dalej by sie dało ale to jest tak bezpiecznie przy umiarkowanym zadymieniu i spalaniu.... :th: A czujesz różnicę po wczesniejszym programie?Mam się powołac na Ciebie ?
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 No i ? Hamownia hamowni nierowna... ale niutki sie zgadzają :gwizdanie: oto mój wykres waskipl powołaj sie na A4-klub.pl
Flyer Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Szkoda, ze ten max moment Ci tak szybko opada... Fajniej byloby jakby auto ciagnelo rownomiernie w mozliwie pelnym zakresie obrotow.
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 Szkoda, ze ten max moment Ci tak szybko opada... Fajniej byloby jakby auto ciagnelo rownomiernie w mozliwie pelnym zakresie obrotow. hm.... jest duuuuzo lepiej niż bylo na seryjnej suszarce , hm zwryfikujemy to pewnie na najbliższym spocie jak bedzei sucho z rexem.....
Flyer Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Idealnie byloby gdyby wykres byl mozliwie plaski, auto ciagneloby rowno az do odciecia, a teraz traci powera juz po 2500obr...
spanky Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 kicha ten wykres .... [teraz juz sie takich nie robi ..... ]
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 Idealnie byloby gdyby wykres byl mozliwie plaski, auto ciagneloby rowno az do odciecia, a teraz traci powera juz po 2500obr... wiadome ze było by idealnie aby moment byl jak najbardziej płaski...... Spanky a jakie sie teraz robi ?? moze ktoś wrzuci jakis pokazowy od jakiegos thebesiaka tunera :gwizdanie:
poziek Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Grześ nie chodzi o tunera...nie rozpatrujmy tego od tej strony pliss
berciu Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Tak spytam ile auto z orginalnym turbo ARl ma w serii? Gdzie te turbo montowali, w A3?? W Seatach Leonach.. Montowane były w Leonach i Golfach IV a moc dokładnie 152km (inny intercooler i jeszcze parę innych zmian w silniku), mam kolege z takim leonem i po modach wyszło mu 190km - bardzo ładnie chodzi ten Leonik
Flyer Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 hm.... jest duuuuzo lepiej niż bylo na seryjnej suszarce , hm zwryfikujemy to pewnie na najbliższym spocie jak bedzei sucho z rexem..... Nie to zebym faworyzowal Rogala, ale lukasza avf jezdzi bardzo fajnie... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=729b338c85e61553
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 Montowane były w Leonach i Golfach IV a moc dokładnie 152km (inny intercooler i jeszcze parę innych zmian w silniku), mam kolege z takim leonem i po modach wyszło mu 190km - bardzo ładnie chodzi ten Leonik a moze poprosisz kolege i Ci uzyczy wykresiku to byś go tutaj wkleił [br]Dopisany: 17 Marzec 2008, 14:46 _________________________________________________Panowie pytanie jest takie czy lukasza faktycznie ma tyle koni co na wykresie
Flyer Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 cuber, w klubie Leona jest sporo ARL'i po modach, poszukaj... Jak bylem u Rogala to mowil, ze sporo takich aut robil osatatnio.
spanky Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Spanky a jakie sie teraz robi ?? moze ktoś wrzuci jakis pokazowy od jakiegos thebesiaka tunera :gwizdanie: bardziej płasko ... wykresów bylo juz mnostwo na forum ... osobiscie po co przekraczac 400 Nm w osce .. trzeba bylo sobie zazyczyc max 380 i pociagnac jak najbardziej przy wyzszych obrotach ....
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 cuber, w klubie Leona jest sporo ARL'i po modach, poszukaj... Jak bylem u Rogala to mowil, ze sporo takich aut robil osatatnio. no tak tyle ze popatrzcie na to ze ja mam turbawke normlana tylko srodek inny i nic wiecej.... a przydalo by sie jeszcze wtryski zminic coolera itd
poziek Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 jeżeli chodzi o pomiary to jest w wawie obciazeniówka ktora wypluwa wysze wartości i NM i KM niż poamiar na kole u rogala...
Jarol Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 A ja mam pytanie co było przeszkodą żeby troszke więcej km zrobić??? Bo wiem że pompki na więcej starczą, turbo z ARL więc też powinno na więcej wystarczyć. Cooler za mały????
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 jeżeli chodzi o pomiary to jest w wawie obciazeniówka ktora wyplówa wysze wartości i NM i KM niż poamiar na kole u rogala... sprawdzałem autko które zrobił Rogal i wyszło o 15 koni mniej niz na wykresie.............. dobra koniec tych głupich gadek bo sie zaczyna znowu robic niepotrzebna zadymy ,
Flyer Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 cuber, nie przesadzaj, jakie glupie gadki? Poprostu komentujemy Twoj wykres, ktory moglby byc nieco lepsziejszy
pre_pl Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 cuber, wydaje mi się że masz ciutkę mniej Nm i więcej koników.. Zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) tak trochę przekłamuje inercja. Tu przydałaby się próba cuber vs lukaszr
Rekomendowane odpowiedzi