Cuber Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 Waski , głupia sprawa ale nie wydaje mi sie żeby to był Vtech winny temu ze Turbo padło.... pytanie jeszcze czy na pewno to Turbo jesli tak to jakis k**wa zbieg okolicznosci , równie dobrze mogla Ci sie stac jak byś popierdzielał na Autobanie...... Tak jak pisał Sokolnh jesli (a raczej napewno) nie ingerowali w nic to nie jest ich wina głupi przypadek....
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Jak możesz to sie dowiedz. Może zbiek okolicznośći,ale każdy by sie wk...na moim miejscu. Powiedza że to moja wina i stan A4.I oczywiście program nie wiadomo co...
spanky Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 pech ... [ turbulum od AWX-a + program + przebieg ]
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Waski , głupia sprawa ale nie wydaje mi sie żeby to był Vtech winny temu ze Turbo padło.... pytanie jeszcze czy na pewno to Turbo jesli tak to jakis kurfa zbieg okolicznosci , równie dobrze mogla Ci sie stac jak byś popierdzielał na Autobanie...... Tak jak pisał Sokolnh jesli (a raczej napewno) nie ingerowali w nic to nie jest ich wina głupi przypadek.... Cuber ,Widzę że sie przejołeś.Nie miej Sobie nic do zarzucenia :th:.Nie Twoja wina.[br]Dopisany: 20 Marzec 2008, 15:50 _________________________________________________ pech ... [ turbulum od AWX-a + program + przebieg ] 160 tyś,pewnie tak jak piszesz,ale dziwne uczucie jak przyjerzdzasz i po 15 mi wyjerzdzasz na lawecie....
Cuber Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 Waskipl a napisz cos wiecej na temat tego programu ktory masz ..... z ciekawosci zadzwoniłem teraz do ASO do kumpla i powiedział mi tak , ma przypadki ze trubiny padaja po 60 tyś i zna tez takich którym pada przy 250 tyś czego przykładem moge być Ja :th: zdarzają sie tez goscie co robia po 300-400 tys ale to jest rzadkosc, ale średina to 160-180 tys i turbawka do wymiany.....
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Jade zaraz TAXI do mechanika,napisze dokładnie pózniej co się stało
rzeźnik. Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 o f*ck ale kaszana hamownia chyba nie obciąża aż tak bardzo silnika , dużo bardziej w d... dostaje przy ostrej jeździe . szybkiego powrotu do zdrowia
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Hej.Już po djagnozie.Turbo wiwinięte na druga stronę.....całkowity złom!!!!! Oleju brak.... Szkoda gadać.mam już nowe,jutro ma być przeszczep,zobaczymy czy takie samo i czy się przyjmie.Zaraz muszę się odstresować... Dziwna ta cała sytacja.?Sam już nie wiem co o tym myśleć?
Cuber Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 heh dokładnie to samo Ci sie stało co u mnie ( tyle ze moje padło na autobanie przy 230... ) tez całkowity złom z Turbawki...
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 heh dokładnie to samo Ci sie stało co u mnie ( tyle ze moje padło na autobanie przy 230... ) tez całkowity złom z Turbawki... Widać wirus jakiś w Krakowie jest....Mam nadzieję że jutro wszystko wróci do normy...
jarko Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 to zdrowiejcie szybko, cobyście nas na spocie nie pozarażali
verus Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 średnia to 160-180 tys i turbawka do wymiany..... strasznie cienka ta średnia, coraz mniej wierze w audi
spanky Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 średnia to 160-180 tys i turbawka do wymiany..... strasznie cienka ta średnia, coraz mniej wierze w audi akurat audi turbin nie robi ....
Hugo Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 średnia to 160-180 tys i turbawka do wymiany..... strasznie cienka ta średnia, coraz mniej wierze w audi Tą średnią zaniżają ludzie , którzy nie wiedzą jak obchodzić się z autem wyposażonym w turbosprężakę
spanky Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 średnia to 160-180 tys i turbawka do wymiany..... strasznie cienka ta średnia, coraz mniej wierze w audi Tą średnią zaniżają ludzie , którzy nie wiedzą jak obchodzić się z autem wyposażonym w turbosprężakę sczególnie niemcy ktorzy gniota 200 po autobanie ,zjezdzajana na stacje i gasza motorownie .... a potem my kupuje ledwo dyszace kible i jeszcze je cipujemy ...
Wąski Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Macie racje tez tak uważam,o turbo trzeba :th: dbać[br]Dopisany: 21 Marzec 2008, 09:13 _________________________________________________Aha ,mam pytanko czy dymienie po pewnym czasie po zrobienu programu,ma coś wspólnego z turbina?
Flyer Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Moze miec i moze nie miec. Wszystko zalezy od tego kiedy i w jakich okolicznosciach wystepowalo to dymienie, oraz jaki kolorek mial stefan... Gdzie robiles program? Czy dymienie bylo przy pedale w podlodze? Czy zaczelo wystepowac dokladnie po zmianie softu?
Wąski Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 nie po programie wszystko było ok.po miesiącu przy ok 2-3 tyś na jedynce i dwójce dymił na czarno.
Wąski Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Witajcie,już po przeszczepie.Udało się.Kolejny raz koledzy z WAMATU,uratowali mnie,Staneli na wysokości zadania i już mam sprawne A4.Wieczorem udało mi się załatwić turbo. Na razie strasznie dymi na biało ,ale musi się wypalić olej. Zapomniałem powiedzieć że pozostał mi krótki wykres na hamowni...muszę zrobić zdjęcie i przedstawię. Dużo nerwów kasy,ale mam nadzieję że wszystko już za mną. [br]Dopisany: 21 Marzec 2008, 20:11 _________________________________________________Mam pytanie do Was. Jechać jeszcze gdzieś sprawdzić na hamownię czy już dać sobie spokój?
Rekomendowane odpowiedzi