jarko Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 A myślisz że to jakiś przesąd, omam, znak z góry :?:
Wąski Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Już nic nie myślę....przypadek .zrobię zdjęcia jak turbina została uszkodzona.Podobno dawno takiej niewidzieli....I też jest to dziwne że nie było nic słychać,i nic czuć że coś jest nie tak z nią???? :gwizdanie:
jarko Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Jak będziemy kiedyś na spocie to Ci opowiem jak koledze w Beemce dwumas padł... I też nic nie było słychać i czuć...
alvaro Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 waskipl Mam pytanie do Was.Jechać jeszcze gdzieś sprawdzić na hamownię czy już dać sobie spokój? pewnie że jedź i wydaje mi się że jakaś korekta softu też by się przydała po zmianie turbiny
MARiOLiNi Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 średnia to 160-180 tys i turbawka do wymiany..... strasznie cienka ta średnia, coraz mniej wierze w audi Tą średnią zaniżają ludzie , którzy nie wiedzą jak obchodzić się z autem wyposażonym w turbosprężakę sczególnie niemcy ktorzy gniota 200 po autobanie ,zjezdzajana na stacje i gasza motorownie .... a potem my kupuje ledwo dyszace kible i jeszcze je cipujemy ... ja jeszcze mniej wierzę w skodę, turbo padło po 35tys, potem do 169tys nic się nie działo trochę nie związane z turbiną, ale ojca Q7 laweta zabrała po 5tys, teraz koło 125tys i jest OK
Cuber Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 Waski, fajnie ze juz po wymiance, Stary kurde stało Ci się wszytsko tak jak u mnie.... mój tez kopcił na bialo ale juz mu przeszło wypalił sie olej z układu wydechowego , jak zmieniali Tubawke to wylewali z układu wydechowego olej no ale to co zostało musi sie wypalić.... będziesz miał przez kilka dni tylnią klapę troszke tłusto od oleju no ale z czasem przejdzie.... Co do hamowni to pewnie że jedź, i tak jak pisał ALV korekta programu by sie przydała na nowej Turbawce..... wesołych....
Wąski Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Tylko gdzie?V-tech? Wczoraj zrobiłem 50km aby wypalić olej.Już nie kopći.Delikatnię ją docieram.Mam nadzieję że już wszystko będzie OK. Wieczorkiem powinienem wkleić zdjęcie z hamowni i powiećie co o tym sądzicie.Tak jak myślałem nie na 160 KM tylko 150 ale przez długim zakreśie obrotów....tak myślę
alvaro Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 waskipl to co to za soft ? tyle to prawie jest w serii a z nowym turbo to w ogóle bez łaski ~ 150 powinno być w serii
Flyer Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Zacznijcie jezdzic do porzadnych tunerow... macie CS pod nosem.
Wąski Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Tylko do kogo????? soft robił mi Bieńkowski nie wiem czy coś Wam to mówi?Koleś który bawi śię tym od dawna,przygotowuje rajdówki Subaru.Lancery...Znam go i powiedział że zrobi mi w dobrej cenie.Wydawało mi się że ma doświadczenie.Współpracuje tez z V-techem.Myślę że po świętach podjadę do niego.Ale z tego co wiem,nie ma innego programu. Może do kogoś innego? może maćie pomysł :th:
Adik Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Moja rada jest taka - jedz do CompSportu www.compsport.pl i niech oni zrobia ci porzadny soft a do tego dostaniesz jakas znizke na w/w usluge w ramach czlonkowstwa w klubie Audi A4...
rob555 Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Tylko do kogo????? soft robił mi Bieńkowski nie wiem czy coś Wam to mówi?Koleś który bawi śię tym od dawna,przygotowuje rajdówki Subaru.Lancery...Znam go i powiedział że zrobi mi w dobrej cenie. Spojz na wykres. Widac wyraznie ze cos sie dzieje u gory (skok Nm i KM), tak sie nie zostawia dobrze wystrojonego auta- za duza roznica. Na Vag pewnie burdel by w cisnieniach doladowania sie pokazal
poziek Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Myślę, że Rob przedstawił konkretnie opis tego "czipsa"...
poziek Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Lipa jednym słowem a drugim słowem to sugeruję ci popatrzeć na wykresy prawidłowe (ani twój ani Cuberka do nich nie należy) i wybrac się do odpowiedniego tunera :th:
guardian Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Dobrze Poziek mówi. Swoją drogą kolega czy nie kolega Ci to robił to coś mu się nie udało - może nie jest taki świetny jak by wynikało z jego doświadczenia... Moja rada tak jak Adika > jak ma być solidnie i w miarę blisko to TYLKO CompSport. Patryk swoją pracą się nie przechwala ale efekty (i jakość co ważne) stoją na wysokim poziomie.
Wąski Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 CompSport o ile się nie mylę mieli siedzibę w Krakowie na Ciepłowniczej?? Mam do Was pytanie czy teraz muszę wgrywać orginalny soft aby zrobić to po ludzku? A może wiećie ile u nich kosztuje program? Cały czas pod górkę.szkoda gadać
Gość Trzeniu Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 Na ciepłowniczej było TTC www.ttc.pl nic nie musisz wgrywac , każdy szanujący się tuner ma ori soft u siebie :th: kompoty biora chyba cos ok 1500 zresztą wejdz na ich stronę to się dowiesz
Rekomendowane odpowiedzi