ethernal Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam wszystkich, czy moglby mi ktos powiedziec jak ma wygladac tarcza hamulcowa z tylu w aucie juz po pewnym przebiegu? powinna cala byc wyszlifowana powierzchnia robocza czy miec od gory rant? poniewaz w swojej a4. Jak i tej z ktorej zdjelem dobre tarcze jak i w jeszcze 2 innych rany od gory jest wielkosci 7 mm. Zamieszcze zaraz zdjecie o co mi chodzi. Pytalem dzisiaj znajomego mechanika co o tym sadzi, powiedzial ze a4 tak maja ze klocek jest ciut mniejszy niz powierzchnia robocza tarczy. Mam nowe klocki i jakos jak przykladam do tych tarcz to wyglada mi na to ze rant powinien zostawac okolo 3 mm a nie 7! Co o tym sadzicie? To sa tarcze ktore w poniedzialek bede dawal do przetoczenia bo sa w dobrym stanie, szlifowane i pomalowane. Oczywiscie w swojej nie mam zapieczonych prowadnic. Czy taki rant to normalne? jak jest u was?
basik9634 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 u mnie niema wcale rantu praktycznie minimalny paseczek od góry nawet sie dziś przyglądałem
ethernal Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 No to mnie zastanawia czemu tak sie robi. Jaka to wada skoro widzialem to czterech a4 a ponadto jedna stala u mchanika jego teskst na to to : A bo tak w kazdej jest, bo klocek jest mniejszy niz powierzchnia robocza tarczy. Ajj Ci nasi mechanicy
basik9634 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 ja nie wiem ale mowie ci jak jest u mnie moze potem ci wysle fotke jak nie zapomnę jak to u mnie wyglada
grzes1150 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 te tarcze to już żyletki są :gwizdanie:
P-U-M-A Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Tarcza nie będzie cała zeszlifowana. Klocek na tyle zostawia taki rant właśnie gdzieś 4mm od góry i z 2mm od dołu. Raczej czeka cię wymiana tarcz i przy okazji oczywiście nowe klocki i łożyska
ethernal Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Na zdjeciu sa tarcze ktore kupilem, Grubosc maja ok, jutro beede tylko przetaczal ten rant co jest mierzony na zdjeciu. Zobaczymy co bedzie, moje z auta sa w oplakanym stanie.
P-U-M-A Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Jak dla mnie to te tez już nie są w najlepszej kondycji nowe na allegro z bosha nie kosztują za wiele trzeba było nowe zakupić. Ale to może na zdjęciach tylko tak wyglądają.
ethernal Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 one sa praktycznie nie zuzyte. ich grubosc to nie cale 10 mm. w miejscu gdzie sa wyszlifowane nie gdzie ten rant jest, lepiej mi powiedz czy u Ciebie tez taki rant sie robi ;p
kograman Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 one sa praktycznie nie zuzyte. ich grubosc to nie cale 10 mm. w miejscu gdzie sa wyszlifowane nie gdzie ten rant jest, lepiej mi powiedz czy u Ciebie tez taki rant sie robi ;p Dasz do przetoczenia i będą idealne, ja robiłem tak w poprzedniej audi przy wymianie klocków.
pesik87 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 u mnie tez robi sie taki rant.. moze troszke mniejszy.. a tarczy widac ze jeszcze jest duzo..
dinek26 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 ostatnio wymienialem tarcze z tylu i tez bylo podobnie jak u ciebie... na jarzmie sa (prowadniczki),nie wiem czy fachowo tak sie nazywaja ale chodzi wlasnie o te do ktorych przykreca sie zacisk. sa one chyba jak sie nie myle na klucz 15 i obudowane sa na koncu guma,sprawdz czy one chodza bo one odpowiadaja za rowne dopasowanie klockow.Gdy jedna prowadniczka bedzie chodzic a druga nie to klocek podczas hamowania bedzie sie nie rowno ukladal. Po rozruszaniu zasniedzialych srub i nasmarowaniu zauwazylem ze powierzchnia tarcia na tarczy jest rowna a jezdze po wymianie juz miesiac ponad
grzesu3 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 ostatnio wymienialem tarcze z tylu i tez bylo podobnie jak u ciebie... na jarzmie sa (prowadniczki),nie wiem czy fachowo tak sie nazywaja ale chodzi wlasnie o te do ktorych przykreca sie zacisk. sa one chyba jak sie nie myle na klucz 15 i obudowane sa na koncu guma,sprawdz czy one chodza bo one odpowiadaja za rowne dopasowanie klockow.Gdy jedna prowadniczka bedzie chodzic a druga nie to klocek podczas hamowania bedzie sie nie rowno ukladal. Po rozruszaniu zasniedzialych srub i nasmarowaniu zauwazylem ze powierzchnia tarcia na tarczy jest rowna a jezdze po wymianie juz miesiac ponad Dokładnie przyczyną może być zapieczony tłoczek tudzież prowadnica
ktym4 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 u mnie też robi się taki rant jak na zdjęciu, to chyba normalne
Vego Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 u mnie to samo sie pojawia ;d kolega mowil zebym wymienil sobie tarcze wraz z klockami bylem ostatni na przegladzie i sprawdzilem sile hamowania na jednym kole mam delikatnie wiekszy rant i hamulec na tym kole faktycznie byl slabszy bede musial pomyslec o wymianie ;/
chriss Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Te modele tak maja, klocek zostawia taki rant i już
.Pablo. Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Miałem b5 i nie miałem takiego rantu. Może jakieś dziwne klocki zakładacie. W b7 też nie mam tego problemu tarcza jest równomiernie zużyta minimalny rancik zawsze jest ale nie 7mm.
basik9634 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 http://www.fotka.pl/profil/basik9634/albumy/1,Ja/78740226,?authkey=001d6be57aec8de7c98963aac9765d13 a u mnie sa takie
SZYNKAR Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Spojrzałem u mnie jest rant, nie taki duży ale jednak ze 4mm albo i 6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się