brzustowa123 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam serdecznie szanownych kolegów mam problem z moją Audi, a mianowicie jak w większości przypadków : 1. Zaczęła kopcić przy wysokich obrotach 2. Straciła moc Po podpięciu do Vag-a jest jeden błąd: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Proszę kolegów o sprawdzenie loga robiłem dynamiczny na 3 biegu. Log (0 - 003,008,011) Z góry dziękuję za każdą pomocną informację. Pozdrawiam serdecznie ...
lukjar7 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 mozliwe ze map sensor padl albo wezyk do ecu spradl albo sie przetarl, pokaz 010 dyn
vauxhall95 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 doladowanie jakies jest.Prawdopodobnie wezyk spadl od mapa
zibizab Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Sprawdz cały dolot pod kątem szczelnosci.Węże>dziura
przemik Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Dziura w dolocie jak stodoła...
brzustowa123 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam serdecznie dziękuję za każdą informację. Wklejam logi dzisiaj robione po wykasowaniu błędu 575 Log (0 - 010,011) Proszę o każdą pomoc, jestem lewy w sprawach naprawy ale wężyki itp, na pewno sobie poradzę z wymianą. Po południu wkleję zdjęcia silnika i wężyków, jeśli to możliwe proszę o pomoc co mam na początku zobaczyć , zrobić. Z góry dziękuję ...
ciahciah Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 na 4 zdjęciu widać że łącznik miedzy czarną rurą a kolektorem ssącym jest do wymiany, owy łącznik kupisz w sklepie rolniczym, na alledrogo itp, rura musi być odporna na olej i na ciśnienie, musi być zbrojona, rozmiar 50mm, długość sobie dotniesz, jak go wymienisz zrób komplet logów
Jey_Di Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Zgadzam się z kolegą ciahciah, ale do tego proponował bym zdjąć jeszcze osłonę z dołu silnika i posprawdzać czy czasami i tam niema jakiś nieszczelności na łącznikach.
brzustowa123 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Dziękuję serdecznie dzisiaj odkręciłem łącznik gumowy jakie było moje zdziwienie, pod spodem dziura jak się patrzy : niestety jutro dopiero zakupie nowy, jednak wyczyściłem łącznik obwinąłem taśmą samowulkanizującą, oczywiście tylko na dzisiaj, po zamontowaniu i zrobieniu pomiarów (wykasowaniu 575) nadal to samo, wziąłem się za sprawdzenie sztangi turbiny - wykonuje ruch maksymalnie 0,5 cm, podciśnienie na wężyku sprawdzone na "palec" zasysa, wężyk trzyma się palca jednak nie wiem jakie powinno być dokładnie to podciśnienie, jutro sprawdzę na strzykawkę. Pozdrawiam i proszę o dalsze rady. Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam ...
vauxhall95 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 to nie wina tego.Wogole nie pokazuje zadnego ladowania.Rozbierz ecu sprawdz wezyk od dolotu do ecu.Albo map sie wysypal
danu44 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Kolego brzustowa123, a coz to za kataklizm przeszedl przez Twoje auto. Przewody te co widac na zdjeciach wygladaja fatalnie. A stan tych co ich nie widac tez pewno nie jest lepszy. Koledzy beda Ci tu doradzali ( i ich sie sluchaj, bo wiedza co mowia) jak dalej ogarnac problem. Ale ja doradzilabym Ci abys zmienil komplecik przewodow podcisnieniowych. Sama mialam je w podobnym stanie, i po wymianie autko odzylo. Ten gruby przewod kupisz najlepiej w ASO, gdyz podrobki chyba nie za bardzo sie sprawdzaja. A cienkie kup w sklepie z czesciami samochodowymi, albo silikonowe z internetu. Ja kupilam silikonowe. I gdybys chcial zmieniac to bardzo uwazaj, bo mozna duzo pourywac. A dopiero jak bedziesz mial te wszystkie przewody OK, to rob logi. I nie bierz sie za sprawdzanie sztangi... zrob wczesniej logi, a koledzy powiedza Ci czy jest ok. czy nalezy cos robic. Pozdrawiam ps. dobrze doradzilam zmiane dzialu...?
brzustowa123 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Dziękuję ślicznie za odpowiedź, postaram się zmienić przewody które wyglądają na sfatygowane, ECU także jutro idzie do sprawdzenia, Ps. danu44 oczywiście że tak... dziękuję za naprowadzenie... [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:31_________________________________________________Witam serdecznie wymieniłem łącznik i większość przewodów, jedynie od mapa nie wymieniłem, rozkręciłem ECU wężyk jak nowy, sam czujnik nie widać żeby był uszkodzony z zewnątrz. Jedyne co mnie zastanawia to wężyk idący od ECU do chyba kolektora plastikowego ciężko przez niego idzie powietrze, próbowałem strzykawką wtłaczać i odciągać powietrze (oczywiście po odłączeniu od ECU i zdjęciu łączników gumowych) i jest jakaś kompresja czy tak powinno być czy też powietrze powinno lekko przez niego przelatywać do tego kolektora?? Zdjęcie jeszcze na starych wężykach,ale już są nowe... Oczywiście przesyłam także logi dynamiczne po wymianie wężyków. Log (0 - 010,011)
vauxhall95 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 najszybciej sprawdzic czujnik.Dmuchnij sprezarka w wezyk przy rurze plastikowej ktory idzie do ecu.Sprawdz w 011 jak nic.To Ecu do wymiany.
brzustowa123 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Ok dziękuję czyli pod komputer, i dmuchać w wężyk jak nic sie nie pokaże to czujnik do wymiany w ECU ??
vauxhall95 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 badz cale ecu-co jest tansze i szybsze.
lukjar7 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 odpal 011 i wez ustami przez jakis inny wezyk dmuchaj w mapa i sprawdz reakcje, moze wlasnie wezyk zarosl na drodze kol->ecu PS widzisz PAtryk mielismy racje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się