Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie szanownych kolegów mam problem z moją Audi, a mianowicie jak w większości przypadków :

1. Zaczęła kopcić przy wysokich obrotach

2. Straciła moc

Po podpięciu do Vag-a jest jeden błąd:

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Proszę kolegów o sprawdzenie loga robiłem dynamiczny na 3 biegu.

Log (0 - 003,008,011)

Z góry dziękuję za każdą pomocną informację.

Pozdrawiam serdecznie ...

Opublikowano

mozliwe ze map sensor padl albo wezyk do ecu spradl albo sie przetarl, pokaz 010 dyn

Opublikowano

doladowanie jakies jest.Prawdopodobnie wezyk spadl od mapa

Opublikowano

Dziura w dolocie jak stodoła...

Opublikowano

Witam serdecznie dziękuję za każdą informację.

Wklejam logi dzisiaj robione po wykasowaniu błędu 575

Log (0 - 010,011)

Proszę o każdą pomoc, jestem lewy w sprawach naprawy ale wężyki itp, na pewno sobie poradzę z wymianą.

Po południu wkleję zdjęcia silnika i wężyków, jeśli to możliwe proszę o pomoc co mam na początku zobaczyć , zrobić.

Z góry dziękuję ...

image001bt.th.jpg image002nh.th.jpg image003zd.th.jpg image004ut.th.jpg image005qdm.th.jpg image006ft.th.jpg

Opublikowano

na 4 zdjęciu widać że łącznik miedzy czarną rurą a kolektorem ssącym jest do wymiany, owy łącznik kupisz w sklepie rolniczym, na alledrogo itp, rura musi być odporna na olej i na ciśnienie, musi być zbrojona, rozmiar 50mm, długość sobie dotniesz, jak go wymienisz zrób komplet logów

Opublikowano

Zgadzam się z kolegą ciahciah, ale do tego proponował bym zdjąć jeszcze osłonę z dołu silnika i posprawdzać czy czasami i tam niema jakiś nieszczelności na łącznikach.

Opublikowano

Dziękuję serdecznie dzisiaj odkręciłem łącznik gumowy jakie było moje zdziwienie, pod spodem dziura jak się patrzy :

dsc00921ki.th.jpg

niestety jutro dopiero zakupie nowy, jednak wyczyściłem łącznik obwinąłem taśmą samowulkanizującą, oczywiście tylko na dzisiaj, po zamontowaniu i zrobieniu pomiarów (wykasowaniu 575) nadal to samo, wziąłem się za sprawdzenie sztangi turbiny - wykonuje ruch maksymalnie 0,5 cm, podciśnienie na wężyku sprawdzone na "palec" zasysa, wężyk trzyma się palca jednak nie wiem jakie powinno być dokładnie to podciśnienie, jutro sprawdzę na strzykawkę.

Pozdrawiam i proszę o dalsze rady.

Z góry wszystkim dziękuję i pozdrawiam ...

Opublikowano

to nie wina tego.Wogole nie pokazuje zadnego ladowania.Rozbierz ecu sprawdz wezyk od dolotu do ecu.Albo map sie wysypal

Opublikowano

Kolego brzustowa123, a coz to za kataklizm przeszedl przez Twoje auto.

Przewody te co widac na zdjeciach wygladaja fatalnie.

A stan tych co ich nie widac tez pewno nie jest lepszy.

Koledzy beda Ci tu doradzali ( i ich sie sluchaj, bo wiedza co mowia) jak dalej ogarnac problem. Ale ja doradzilabym Ci abys zmienil komplecik przewodow podcisnieniowych. Sama mialam je w podobnym stanie, i po wymianie autko odzylo.

Ten gruby przewod kupisz najlepiej w ASO, gdyz podrobki chyba nie za bardzo sie sprawdzaja.

A cienkie kup w sklepie z czesciami samochodowymi, albo silikonowe z internetu. Ja kupilam silikonowe. I gdybys chcial zmieniac to bardzo uwazaj, bo mozna duzo pourywac.

A dopiero jak bedziesz mial te wszystkie przewody OK, to rob logi.

I nie bierz sie za sprawdzanie sztangi... zrob wczesniej logi, a koledzy powiedza Ci czy jest ok. czy nalezy cos robic.

Pozdrawiam :)

ps. dobrze doradzilam zmiane dzialu...?

Opublikowano

Dziękuję ślicznie za odpowiedź, postaram się zmienić przewody które wyglądają na sfatygowane, ECU także jutro idzie do sprawdzenia,

Ps. danu44 oczywiście że tak... dziękuję za naprowadzenie... :good:[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:31_________________________________________________Witam serdecznie wymieniłem łącznik i większość przewodów, jedynie od mapa nie wymieniłem, rozkręciłem ECU wężyk jak nowy, sam czujnik nie widać żeby był uszkodzony z zewnątrz. Jedyne co mnie zastanawia to wężyk idący od ECU do chyba kolektora plastikowego ciężko przez niego idzie powietrze, próbowałem strzykawką wtłaczać i odciągać powietrze (oczywiście po odłączeniu od ECU i zdjęciu łączników gumowych) i jest jakaś kompresja czy tak powinno być czy też powietrze powinno lekko przez niego przelatywać do tego kolektora??

0d62ddb7493c3c58m.jpg

Zdjęcie jeszcze na starych wężykach,ale już są nowe...

Oczywiście przesyłam także logi dynamiczne po wymianie wężyków.

Log (0 - 010,011)

Opublikowano

najszybciej sprawdzic czujnik.Dmuchnij sprezarka w wezyk przy rurze plastikowej ktory idzie do ecu.Sprawdz w 011 jak nic.To Ecu do wymiany.

Opublikowano

badz cale ecu-co jest tansze i szybsze.

Opublikowano

odpal 011 i wez ustami przez jakis inny wezyk dmuchaj w mapa i sprawdz reakcje, moze wlasnie wezyk zarosl na drodze kol->ecu

PS widzisz PAtryk mielismy racje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...