tomek20stencel5 4 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Tak jest, webasto jest tu dobrym wyjściem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Używałem podobne urządzenie i muszę powiedzieć, że Urządzenia nie warte ani 1zł, doją aku a prawie nie grzeją Lepiej sobie w grzane stołki zainwestować, ale na 2km to tez aku doją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 w TDI są oryginalnie stosowane podgrzewacze płynu chłodniczego coś takiego http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-audi-a4-passat-b5-1-9-tdi-i1915699729.html montowane są na króćcu z tyłu głowicy tylko nie wiem czy we wszystkich co do benzyniaków to niestety ale nie były stosowane dlatego jestem w trakcie wykonania czegoś takiego podobnego i planuję zamontować go przed samą nagrzewnicą liczę na efekt.Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Chciałem mieć trochę cieplej to według niektórych powinienem dum...ć na piechotkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_Wroc. 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Używałem podobnego wynalazku w golfie (ogrzewanie nie działało wcale dlatego skorzystałem). Tyle, że dojeżdżałem do pracy ok 12km. No ale suma sumarum, włączając farelke 5min wcześniej miałem ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 a Ty honda masz ten samochód w garażu czy pod blokiem? Bo jak masz dostęp do 230V to fakie farelki sobie podłaczaj i może być faktycznie wymierna korzyść bo takich na 12V bym odradzał bo przy tak małych odległościach i uzywaniu tego prądożernego ustrojstwa kiedys nie odpalisz samochodu w mrozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Samochód stoi pod wiatą (dach bez bocznych ścian) z 230V nie ma problemu tylko wychodzenie wcześniej i włącznaie człowiek jest leniwy wcześniej jeździłem hondą i mazdą i tam temp. silnika rosła dużo szybciej. Nie ma wyjścia trzeba będzie wypróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Taki wentylator dogrzewający nic nie da. 150 watt to tyle co nic - przy minusowych temperaturach nagrzanie samochodu zajmie pewnie minimum godzinę . Czytałem nawet na innych forach o tym wynalazku kiedyś i nikt z osób które kupiły nie był zadowolony. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Samochód stoi pod wiatą (dach bez bocznych ścian) z 230V nie ma problemu tylko wychodzenie wcześniej i włącznaie człowiek jest leniwy wcześniej jeździłem hondą i mazdą i tam temp. silnika rosła dużo szybciej. Nie ma wyjścia trzeba będzie wypróbować nie koniecznie musiałbyś wychodzić żeby to włączyć. Są np takie timery jak do oświetlenia akwariów że o konkretnej godz się włączy i tyle. I wtedy zwykła farelke choćby taką http://allegro.pl/grzejnik-termowentylator-farelka-fh-105-ravanson-i1945368143.html ustawiasz na max i przychodzisz do ciepłego samochodu po 5 min działania takiej machiny bo te 150W to maluśko jak mówi wiktorsam.Przemysl taki scenariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubtychy 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Kiedyś używałem takiego ustrojstwa ale w maluchu :polew: Niestety nawet po 20 minutach jazdy nie było z tego ani grama ciepła.Jedynie uprzykrzający życie szum z tej dmuchawy. Nie polecam Ci takich wynalazków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeśli idziemy w tym kierunku to wolałbym założyć grzałkę do silnika bo przy okazji lżejszy rozruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jeśli idziemy w tym kierunku to wolałbym założyć grzałkę do silnika bo przy okazji lżejszy rozruch można i tak z tym tylko że jak chcesz załozyc grzałke w obieg płynu chłodniczego to po pierwsze musiała by byc znacznej mocy ta grzałka a po drugie pompka która by obracała płynem bo w jednym miejscu zagotujesz a w drugim będzie zimna. Jak samochód jest odpalony to pompa wody to czyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junior_tdi 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 karton przed chłodnice i jazda :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 karton przed chłodnice i jazda :polew: nic to nie da. jeśli termostat jest dobry to i tak przecież na chłodnice płyn idzie dopiero po osiągnięciu temp roboczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 grzałka do oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmus2006 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jak masz 230 pod wiatką to może lepiej zwykła Farelka z timerem i po sprawie. Nie będziesz musiał wstawać tylko się samo włączy a ciepła na te 2 km Ci powinno starczyc . a z grzałką do układu to sporo roboty (tak mi się wydaje.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 grzałka do oleju jak ty chcesz olej grzac? Jak masz 230 pod wiatką to może lepiej zwykła Farelka z timerem i po sprawie. Nie będziesz musiał wstawać tylko się samo włączy a ciepła na te 2 km Ci powinno starczyc . a z grzałką do układu to sporo roboty (tak mi się wydaje.) tez jestem tego zdania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Pastaldo jak normalnie jak pod czołgiem ognisko i po 5 min będzie ciepły silnik i w środku tez będzie ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honda 1 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Wersje skandynawskie miały takie pakiety dogrzewające, jednak macie racje, że z falerką będzie najmniej roboty. Szkoda bo myślałem, że to ustrojstwo załatwi mój problem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek015 0 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 W Canadzie i na Alasce popularne są grzałki w misce olejowej. Ja się zastanawiałem nad takim patentem. Ile miejsca jest w misce olejowej? Grzałka 2kW z czajnika tzw ukryty element grzewczy - płaski więc może by się upchnęło. Mały otwór w misce na przewód 220V i reszta uszczelniona w środku. Myślę, że 20 min i olej by się ogrzał. Na pewno ma to wpływ na rozruch, tylko żeby korbowody nie waliły ta grzałkę bo się kamień do oleju dostanie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się