vinny3 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam,mam pytanko odnośnie : co może być przyczyną tak dużego spalania 11l/100km w cyklu mieszanym plus nierównomierny odczyt komputera co chodzi o spalanie chwilowe i średnie. Zazwyczaj spalał mi ok 7-8l na 100km w cyklu mieszanym ,lecz nagle od tak zaczął pochłaniać o wiele więcej , skąd ta duża różnica 3,4 l , gdzie szukać przyczyny?oraz podczas jechania na biegu bez gazu komputer pokazuje spalanie tylko ,że nie zerowe jak zawsze. Nie wiem co jest tego przyczyną , dziś był podpinany pod komputer Vagiem i nie wykazał żadnego błędu. Pozdrawiam i prosiłbym o podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 twoje spalanie wyliczone jest według wskazań fisa czy faktyczne ilość wlanego paliwa i przejechanych kilometrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinny3 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 faktycznie spala mi 11 l ;/ , zalałem bak do pełna przejechałem 100 km i zatankowałem aż 11 litrów ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 takie sprawdzenie jest mało wiarygodne wystarczy że podczas pierwszego tankowania paliwo się spieniło pistolet wcześniej odbił to przy drugim tankowaniu weszło więcej ,najlepiej zatankuj do pełna zanotuj stan licznika wyjeździ do rezerwy i ponownie zatankuj wtedy wskazanie będzie wiarygodne puki co nie ma co panikować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinny3 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 było naprawdę zalane do pełna niespienione, a co w związku z komputerkiem pokładowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1970 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 ja mam audi b6 i tez mi spala 10/11 litrów moze wina kól 17/45/235 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 10/11? ale to chyba przy pałowaniu silnika po miescie? ile Ci pali na trasie przy predkosciach do 130? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 tak jak pisze kolega może zmieniałeś koła na zimowe o niestandardowym rozmiarze a jeśli nie to trzeba zacząć sprawdzać przyczyn może być wiele mogłeś zatankować kiepskie paliwo dobrze by było podpiąć Vaga przy 130 w trasie tak około 5,5L- 6L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 to podobnie jak u mnie. większe spalanie widzę tylko jak jeżdżę dużo w korkach. Kolego vinny3 jak szybko nagrzewa Ci sie silnik? może masz termostat walnięty i jeździsz na niedogrzanym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinny3 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 1.205/55/16 takie mam opony , 2. tak 11 spala mi , nie przy pałowaniu cały czas tak samo jeżdżę zawsze mi spalał ok 7-8 a tu nagle taka różnica 3.pod Vaga dziś był podpinany i nie wykryło nic błędów[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 19:33_________________________________________________Kolego kkam , czasowo nie wiem konkretnie ile się nagrzewa , ale jest w porządku, temperatura jest ok , termostatowi nie mam nic do narzucenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1970 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 przy prędkości 130 komputer mi pokazuje spalanie 7,3 i tyle mi pali bez katowania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariodario 1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 no a moze gdzies wycieka paliwo? moze dystrybutor wali pod siebie i oszukuje? mi na trasach do roboty prawie nigdy nie dogrzany nie palowany nigdy nie spali wiecej jak szesc(6) jak jade do pl (1400km) srednia 6,3 faktycznqa nie z fisa.i tempomat 140 gdzie sie da opony 205/55r16 et35.cisnienie w oponach 2,8(tez wazne)!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1970 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 sprawdzałem czy niema gdzies przecieku i wszedzie sucho a mechanik podpiął pod kompa i wszystko oki żadnych błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam,mam pytanko odnośnie : co może być przyczyną tak dużego spalania 11l/100km w cyklu mieszanym plus nierównomierny odczyt komputera co chodzi o spalanie chwilowe i średnie. Zazwyczaj spalał mi ok 7-8l na 100km w cyklu mieszanym ,lecz nagle od tak zaczął pochłaniać o wiele więcej , skąd ta duża różnica 3,4 l , gdzie szukać przyczyny?oraz podczas jechania na biegu bez gazu komputer pokazuje spalanie tylko ,że nie zerowe jak zawsze. Nie wiem co jest tego przyczyną , dziś był podpinany pod komputer Vagiem i nie wykazał żadnego błędu. Pozdrawiam i prosiłbym o podpowiedz Proszę wstawić odpowiedni prefix (do tematu), bo ten co masz w profilu jest nie właściwy w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty wyczytałem coś takiego na VW może da do myślenia Ja mam taki problem, rano świeczki grzeją bo słychać jak przekaźnik "pstryka" lecz auto czasami nie odpala od "strzału" czasami trzeba troszeczkę dłużej pokręcić ok 2-3 sec a ostatnio nawet kręciłem troszeczkę dłużej, odpuściłem, ponowna próba i auto odpaliło od strzała. Dodam że spalanie na FISie mam ok 1l czasami 0,8 czasami 1,1 to zależy. Gdy dojeżdżam z puszczonym gazem na biegu na FISie mam różne spalania czasami nawet 0,2 0,5 0,6... Jedna pompka zaczyna lać??? Może spróbować preparatu do czyszczenia pompek? I może dlatego tyle pali , pompki leją ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 W czasie regeneracji DPF-a przy hamowaniu silnikiem spalanie nie będzie zerowe bo przerwało by to proces regeneracji , jak hamujesz silnikiem to zawsze spalanie jest większe od zera? Przy eksploatacji na krótkich odcinkach w warunkach jakie obecnie panują, korkach, takie spalanie jest możliwe przy sprawnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 ale...... snajper chyba nie ma DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1970 0 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 czy dak duż spalanie morze byc spowodowane przebiegiem ponad 300tys i wina morze byc pompowtrysków tylko na trasie spalanie jest oki 5,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się