babok1990 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Witam Ja podaje tylko te dane o których sie dowiaduje od niego , diagnostyke zrobiłem na szybko bo nie mogłem uwiezyc ze ,po regeneracji jest to samo. Dzwoniłem dzis do niego i ponoc wysłał wtryski dzisiaj, alee co najlepsze tym razem regeneracja nie trwa 12 godzin tylko mówił ze nie wie czy do wtorku sie wyrobi, bo nie wie ile im to zajmie. Ciekawi mnie jedno czemu teraz potrzebuja tyle czasu moze przedtem nic nie regenerowali..... Dzis była gra w otwarte karty , albo to robi albo biore auto do hoffmana do rzeszowa i on pokrywa naprawe, tylko ze tam nie będzie 1800 tylko 3 kołka. Mam jeszcze takie pytanie które mnie zaciekawiło... Mianowicie jak byłem przed wczoraj u niego to zapytał sie czy wtryski były wyciągane , potwierdziłem ze tak a on na to ze wtryski zostały pomieszane , ale co to ma do znaczenia. Mi sie wydaje podkreślam wydaje ze to nie ma wiekszego znaczenia . Możliwe ze się mylę. :mysli:[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 18:11_________________________________________________Przypominam ze -Plecionka ok! -Dwumas ok! -Rozrząd ok! -Nowe oringi -Wymieniony Filtr paliwa to wszystko jest nowe i sprawdzone w 100% -Regeneracja pod znakiem ?????? raczej nie Poduszka prawdopodobnie jedna jest do wymiany jesli dobrze pamiętam. Nie kojaze tematu tych szklanek jeszcze, wogole nie wiem co to i do czego
Dranek Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Powiem tyle... jeżeli by je wcześniej regenerował, to by ich drugi raz nigdzie nie wysyłał. Co do pomieszania wtrysków to nie ma znaczenia który gdzie idzie, więc można je zamieniać miejscami.
SotoM Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 znajomy miał jakies drgania w sharanie. czasmi mniej czasami bardzo mocne na biegu jałowym - lekiem okazało sie wymiana dwumasowego koła zamachowego. co wiele warsztatów mu mówiło ze to pompki... dla mnie tez to wygladało na pompki... a jednak nie...
Lulek Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 znajomy miał jakies drgania w sharanie. czasmi mniej czasami bardzo mocne na biegu jałowym - lekiem okazało sie wymiana dwumasowego koła zamachowego. co wiele warsztatów mu mówiło ze to pompki... dla mnie tez to wygladało na pompki... a jednak nie... Większość warsztatów woli zacząć od oddania pompek do sprawdzenia, ponieważ to raczej tańsze niż zwalanie skrzyni. Czasem nawet jak dwumas jest strzelony To korekcje potrafią być złe a po wymianie koła jest wszystko w porządku. Tylko właściciel wątku w końcu nie odpowiedział czy sprawdzali Tego dwumasa dokładnie tzn ściągając skrzynie
babok1990 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 skrzynia nie była sciagana , informacje o wzorowym dwumasie dostałem od mechanika,ale jak on to sprawdził co i jak to nie wiem . Przypomne ze kiedys były pompki wkładane z innego samochodu , tylko ze z wersji 90 konnej z sharana czy czegos takiego . Drgania ustały silnik praktycznie stał w miejscu , więc dlatego jestem prawie w 100% pewien ze to pompki. Nie wiem czy to istotne ale czasami jak odpaliłem auto to tak jak by na 3 gary chodziło , tzn wtedy to drgania sie nasilały do tego stopnia ze auto na obroty nie weszło , trzeba było ponownie uruchamiac silnik. Wtedy drgania wracały do stopnia normalnego czyli drgania ale duzo mniejsze Mi osobiscie to wszystko wskazuje na pompki , a mechanik tak naprawde dopiero je wysłał do regeneracji prosta sprawa.. Narazie czekam do wtorku a pozniej sie okaze
michail55 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 to zrob taki test ze znajdz kogos kto ma taki sam silnik i samochod przeloz je i wtedy sprawdz jak tak to kup nowe pompki ja tez cos takiego moge miec ale ja nie kupie juz tych samych pompek tylko jakies wieksze dla zwiekszenia mocy he
babok1990 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 hehe dobra bd latał po miescie i szukał a4 b6 jak znajde to powiem włascicielowi ,stary moge cos sprawdzic ??? chce tylko ci sciągnąc pokrywe i przełozyc wtryski na chwile :wallbash: na 100% sie zgodzi :good: Jak znajde kogos takiego to napisze o efektach , tylko nie wiem czy predzej audi nie wrosnie sie w ziemie , a jakis rolnik nie zrobi sobie klatki dla królików w nim ;p A tak na powaznie to czekam do wtorku, jak nie to zabieram kase lub robie na jego rachunek
michail55 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 no za robote musi ci zwrocic znajddz na googlach goscia ktory sie tylko zajmuje regeneracja wtryskow, turbin itc do diesla przejedz sie do niego on sciagnie pokrywe i wszystko ci powie bo ten co zawina za to 1800 to naciagacz jakis mysle ze po regeneracji z prawdziwego zdazenia to by bylo ok a on mysle ze ci tylko dal nowe uszczelniacze na nie
Arturoo Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 hehe dobra bd latał po miescie i szukał a4 b6 jak znajde to powiem włascicielowi ,stary moge cos sprawdzic ??? chce tylko ci sciągnąc pokrywe i przełozyc wtryski na chwile :wallbash: na 100% sie zgodzi :good: Jak znajde kogos takiego to napisze o efektach , tylko nie wiem czy predzej audi nie wrosnie sie w ziemie , a jakis rolnik nie zrobi sobie klatki dla królików w nim ;p A tak na powaznie to czekam do wtorku, jak nie to zabieram kase lub robie na jego rachunek po mieście nie ale na spocie w Twojej okolicy można się z jakimś właścicielem AWX'a dogadać w takim temacie
Dev Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Witam! Panowie problem polega na tym ze ,tydzień temu dałem auto do mechanika poniewaz drgała mi cała buda, i to juz w pewnym stopniu ze nie dało sie stac w korku bo całe auto latało ;( Mechanik zregenerował wtryski w jeden dzien (DZIWNE!) i gwarantował ze są zrobione. Jak przyjechałem odebrac autko chodzło elegancko aleee! po 30km drgania wróciły ,niestety zapłaciłem juz te 1800zł :wallbash: . Mechanik szuka problemu w przepływomierzu i w termostacie, moim zdaniem to nie tedy droga przedstawiam diagnostyke samochodu po odebraniu i zrobieniu 30 km ponizej. Proszę o opinie co z tym zrobic bo boje sie o autko poniewaz ciągle cos rozbiera i czy jesli tego nie zrobi mam prawo o zwrot pieniedzy, jesli bedzie koniecznosc to drogą sądową ????(posiadam fakture z regeneracji)Zaaznaczam ze auto jest ciągle u niego Jesli ktos ma odczyt z vaga jakie wartosci mają wtryski prosze o podesłanie. Z tego co widze to mechanik podniósł obroty silnika i dawkowanie paliwa , jesli ktos ma to proszę mi wysłac jakie są standardowe obroty silnika. Jesli ktos sie orietuje i potrafi wyczytac cos z tych zdjec, to prosze o opinie zaznaczam ze próbowałem wszystkich mozliwych srodków do czyszczenia pompek Kolego kilka dni temu miałem na warsztacie AVF-a, blizniacza jednostka AWX tez był problem z szarpaniem i obrotami po zdjeciu pokrywy okzaało sie że w w dwóch popychaczach były dziury na wylot a reszta szrot, szkoda że zdjec nie porobiłem po wymianie jak ręką odjął, ale koszt jednego popychacza ok 70zł :wallbash: :wallbash:
michail55 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 mowisz o hydropopychaczach?? gdzie one sie znajduja w silniku?? jak sie nazywaja pokaz mi je na przykladzie z allegro pozdro
Dev Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 masz je pod wałkiem rozrządu http://allegro.pl/popychacze-szklanki-1-9-tdi-audi-a3-golf-iv-galaxy-i1917181994.html
michail55 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 a powiedy mi czy zeby to sprawdzic musze sciagac caly rozrzad
Dev Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 wystarczy pokrywe, widac jak wygląda powierzchnia kompensatora u mnie były już wklęsłe a w dwóch dziury az było widac zawory jeżeli tego nie wywalili to zrobie foty
michail55 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 wlasnie co dalej?? ja ostanio zauwazylem delikatny wyciek zaraz u gory silnika widac go jak sie popatrzy ponizej wezyka od podcisnienia co to moze byc?? zrobie jutro foto i wrzuce
babok1990 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam Sory brak neta :gwizdanie: Powiem tak mechanik oddał auto i powiedział ze jedzie na szkolenie, po odpaleniu auta i ruszeniu drgania sie tak nasiliły ze nie da sie jechac , a poza tym oboroty nie wchodzą wyzej niz 2 tys. Chce gosciowi zrobic sprawe bo mam dosc auto jest w takim stanie teraz ze zeby je gdzie kolwiek zawiesc potrzebuje lawety . :confused4: Panowie potrzebuje wskazówek od czego zacząc , wiadome ze nie chodzi o odzyskanie kasy tylko o zrobienie na jego koszt, poniewaz nie wiem jak on głęboko wszedł w serce auta ze nie nadaje się do jazdy. Po diagnostyce wtryski są w opłakanym stanie gorsze niz przed naprawa. ;( Prosze o pomoc w tej sprawie, jesli ma ktos jakies informacje prawne które mogą mi sie przydac prosze o kontakt 726 803 542 Podkreślam iż auto nadal stoji u niego tylko mam kluczyki , poniewaz boje sie jechac nim do domu bo moge cos pogorszyc . Z góry dziekuje za wszelką pomoc :notworthy:, wszystko załatwiam telefonicznie poniewaz jestem w pracy w poznaniu a auto mam w jarosławiu ponad 500km
miro_x Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Rzeczoznawca - jego opinia - sprawa w sądzie. Tylko tą drogą możesz coś uzyskać.
IDUAL Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Witam Sory brak neta :gwizdanie: Powiem tak mechanik oddał auto i powiedział ze jedzie na szkolenie, po odpaleniu auta i ruszeniu drgania sie tak nasiliły ze nie da sie jechac , a poza tym oboroty nie wchodzą wyzej niz 2 tys. Chce gosciowi zrobic sprawe bo mam dosc auto jest w takim stanie teraz ze zeby je gdzie kolwiek zawiesc potrzebuje lawety . :confused4: Panowie potrzebuje wskazówek od czego zacząc , wiadome ze nie chodzi o odzyskanie kasy tylko o zrobienie na jego koszt, poniewaz nie wiem jak on głęboko wszedł w serce auta ze nie nadaje się do jazdy. Po diagnostyce wtryski są w opłakanym stanie gorsze niz przed naprawa. ;( Prosze o pomoc w tej sprawie, jesli ma ktos jakies informacje prawne które mogą mi sie przydac prosze o kontakt 726 803 542 Podkreślam iż auto nadal stoji u niego tylko mam kluczyki , poniewaz boje sie jechac nim do domu bo moge cos pogorszyc . Z góry dziekuje za wszelką pomoc :notworthy:, wszystko załatwiam telefonicznie poniewaz jestem w pracy w poznaniu a auto mam w jarosławiu ponad 500km Ja myśle że można by zaczać od kompletu logów. A z opisu jaki podałeś to przypomniało się mi jak kumpel miał zabity kat też autem trzęsło i nie mogło do 2-2,5 tyś dojść. I powiem że stało sie mu to nagle. Oczywiście mechanik chciał wymieniac pompe wtryskową a po logach dynamicznych wyrażnie było widać że brakuje mu powietrza. Dodam że na postoju na biegu jałowym korekcje były ok.
wiktorsam Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ja tam bym już żadnych logów nie robił auta nie zabierał. Skoro auto stoi u niego to zabrał bym tam rzeczoznawcę. Bo jak auto zabierzesz będzie się tłumaczył że wszystko było ok jak oddawał itp co przedłuży sprawę. Trzeba twardo kolesia przycisnąć bo widzę że sobie olewa totalnie - chyba nie bardzo wierzy że będziesz chciał iść do sądu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się