mykenzi Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam, zaczynam powoli ogarniać ciemna stronę mocy w swoim aucie. Posiadam silnik 1.9 BKE i mam okazje kupić kilka gratów do swojego silnika od kolegi który miał dzwona Golfem IV. Do kupienia mam popmpowtryskiwacze ARL oraz turbo od ASZ. Mam nadzieję że mi pomożecie bo jestem zielony. Pytanie czy wymieniać pompowtryskiwacze na te mocniejsze i czy będą pasować? Pytanie drugie, czy spasuje mi te turbo ASZ do mojego BKE. Jestem wstępnie dogadany na wirusa u Rogala ale bez wymiany turbo nie będzie to efektywne. Proponowano mi do mojego turbo od AWX-a i nie wiem czy ASZ będzie mi pasować. Proszę o jakieś wskazówki bo na forum jakoś nie mogę się doczytać czy ktoś już coś takiego ćwiczył. Z góry dziękuję, Marek 1
clinque Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Moze sie myle, ale golf ma silnik poprzeczny, a ty masz wzdluzny wiec turbawka nie spasuje
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz
antonio Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 akurat pompki z tego golfa będą si bo w ARL są AL
mykenzi Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 A Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz nie planuję robić RS-a z TDI-ka zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy. A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny?
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 A Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz nie planuję robić RS-a z TDI-ka zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy. A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny? Na samym programie wyjdzie ci 145-155 KM Wszystko zalezy od stanu motorowni . Jak chcesz akurat ucenlowac te 170 KM to zmien tylko turbawke pompki seryjne na tyle moze starcza 1
Piotrek98igo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 zmien turbo na awx i masz ~160ps turbo z golfa nie pasuje
vauxhall95 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 A jakby przelozyl sam wirnik,a obudowe swoja :gwizdanie:
Piotrek98igo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 A jakby przelozyl sam wirnik,a obudowe swoja :gwizdanie: po co sie bawic w takie hybrydy jak turbo awx tanie jak barszcz
Jarol Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Dokładni jak chcesz mieć 160-170 pakuj turbo z AWX i jedź na program. Jak interesuje cię większa moc w okolichach 200km to już musisz troszkę pozmieniać.
mykenzi Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 Na początku właśnie był plan na AWX-a ale ta Golfina namieszała mi w głowie. Jak byłem na Mineralnej też padła propozycja AWX-a. Mieszane mam myśli jeszcze co do pompek. Ktoś mi powiedział że jak pójdzie program to pompki od ARL-a nie zaszkodzą. Muszę coś pokombinować bo od tygodnia mam hebelki 321mm od 2.0 TFSI i teraz te auto fantastycznie hamuje ale gorzej jest z rozpędzaniem
miodzio Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 a która turbina podejdzie bardziej P&P do BKE od AWX czy ARL
Piotrek98igo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 a która turbina podejdzie bardziej P&P do BKE od AWX czy ARL arl tak jak asz nie podchodzi...tylko awx ,ew brd
miodzio Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 oki to trzeba szukać bo u mnie właśnie turbo trzymało żeby zrobić jakiś lepszy program. A co potrzeba jeszcze oprócz samej turbawki??
Jarol Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 oki to trzeba szukać bo u mnie właśnie turbo trzymało żeby zrobić jakiś lepszy program. A co potrzeba jeszcze oprócz samej turbawki?? No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to: Turbo BRD Pompki FMIC Sprzęgło może dojść masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj.
miodzio Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to: Turbo BRD Pompki FMIC Sprzęgło może dojść masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj. Nie do końca o to mi chodziło w tym pytaniu Sprecyzuje - załóżmy ze mam kupione wspomniane przez Ciebie turbo AWX. Czy potrzebuję jeszcze jakiś inny osprzęt czy przeróbkę żeby zainstalować je w silniku BKE?? Czy turbo wchodzi po prostu P&P odkręcam stare i przykręcam nowe . Nie chcę wymieniać nic innego oprócz turbiny.
wrclaguna Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to: Turbo BRD Pompki FMIC Sprzęgło może dojść masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj. Nie do końca o to mi chodziło w tym pytaniu Sprecyzuje - załóżmy ze mam kupione wspomniane przez Ciebie turbo AWX. Czy potrzebuję jeszcze jakiś inny osprzęt czy przeróbkę żeby zainstalować je w silniku BKE?? Czy turbo wchodzi po prostu P&P odkręcam stare i przykręcam nowe . Nie chcę wymieniać nic innego oprócz turbiny. Tak pasuje P&P
Jarol Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to: Turbo BRD Pompki FMIC Sprzęgło może dojść masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj. Nie do końca o to mi chodziło w tym pytaniu Sprecyzuje - załóżmy ze mam kupione wspomniane przez Ciebie turbo AWX. Czy potrzebuję jeszcze jakiś inny osprzęt czy przeróbkę żeby zainstalować je w silniku BKE?? Czy turbo wchodzi po prostu P&P odkręcam stare i przykręcam nowe . Nie chcę wymieniać nic innego oprócz turbiny. Tak pasuje P&P Nie do końca musisz mieć przejściówke do weżka który idzie do IC lub kupić wąż od AWXa no i dodatkowo komplet nowych uszczelek. Wszystko po za tym jest P&P
miodzio Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 o właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem rozumiem ze klamra ta co uszczelnia wydech.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się