Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Modyfikacje BKE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zaczynam powoli ogarniać ciemna stronę mocy w swoim aucie. Posiadam silnik 1.9 BKE i mam okazje kupić kilka gratów do swojego silnika od kolegi który miał dzwona Golfem IV.

Do kupienia mam popmpowtryskiwacze ARL oraz turbo od ASZ.

Mam nadzieję że mi pomożecie bo jestem zielony. Pytanie czy wymieniać pompowtryskiwacze na te mocniejsze i czy będą pasować? Pytanie drugie, czy spasuje mi te turbo ASZ do mojego BKE. Jestem wstępnie dogadany na wirusa u Rogala ale bez wymiany turbo nie będzie to efektywne. Proponowano mi do mojego turbo od AWX-a i nie wiem czy ASZ będzie mi pasować.

Proszę o jakieś wskazówki bo na forum jakoś nie mogę się doczytać czy ktoś już coś takiego ćwiczył.

Z góry dziękuję, Marek

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Moze sie myle, ale golf ma silnik poprzeczny, a ty masz wzdluzny wiec turbawka nie spasuje ;)

Opublikowano

Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz :)

Opublikowano

akurat pompki z tego golfa będą si :good: bo w ARL są AL

Opublikowano

A

Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz :)

nie planuję robić RS-a z TDI-ka :) zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy.

A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny?

Opublikowano

A

Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz :)

nie planuję robić RS-a z TDI-ka :) zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy.

A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny?

Na samym programie wyjdzie ci 145-155 KM :) Wszystko zalezy od stanu motorowni .

Jak chcesz akurat ucenlowac te 170 KM to zmien tylko turbawke :wink4: pompki seryjne na tyle moze starcza :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jakby przelozyl sam wirnik,a obudowe swoja :gwizdanie:

Opublikowano

A jakby przelozyl sam wirnik,a obudowe swoja :gwizdanie:

po co sie bawic w takie hybrydy jak turbo awx tanie jak barszcz
Opublikowano

Dokładni jak chcesz mieć 160-170 pakuj turbo z AWX i jedź na program. Jak interesuje cię większa moc w okolichach 200km to już musisz troszkę pozmieniać.

Opublikowano

Na początku właśnie był plan na AWX-a ale ta Golfina namieszała mi w głowie. Jak byłem na Mineralnej też padła propozycja AWX-a.

Mieszane mam myśli jeszcze co do pompek. Ktoś mi powiedział że jak pójdzie program to pompki od ARL-a nie zaszkodzą.

Muszę coś pokombinować bo od tygodnia mam hebelki 321mm od 2.0 TFSI i teraz te auto fantastycznie hamuje ale gorzej jest z rozpędzaniem :kwasny:

Opublikowano

a która turbina podejdzie bardziej P&P do BKE od AWX czy ARL

Opublikowano

a która turbina podejdzie bardziej P&P do BKE od AWX czy ARL

arl tak jak asz nie podchodzi...

tylko awx ,ew brd

Opublikowano

oki to trzeba szukać bo u mnie właśnie turbo trzymało żeby zrobić jakiś lepszy program. A co potrzeba jeszcze oprócz samej turbawki?? :mysli:

Opublikowano

oki to trzeba szukać bo u mnie właśnie turbo trzymało żeby zrobić jakiś lepszy program. A co potrzeba jeszcze oprócz samej turbawki?? :mysli:

No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to:

Turbo BRD

Pompki

FMIC

Sprzęgło może dojść

masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj.

Opublikowano

No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to:

Turbo BRD

Pompki

FMIC

Sprzęgło może dojść

masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj.

Nie do końca o to mi chodziło w tym pytaniu :decayed: Sprecyzuje - załóżmy ze mam kupione wspomniane przez Ciebie turbo AWX. Czy potrzebuję jeszcze jakiś inny osprzęt czy przeróbkę żeby zainstalować je w silniku BKE?? Czy turbo wchodzi po prostu P&P odkręcam stare i przykręcam nowe . Nie chcę wymieniać nic innego oprócz turbiny.

Opublikowano

No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to:

Turbo BRD

Pompki

FMIC

Sprzęgło może dojść

masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj.

Nie do końca o to mi chodziło w tym pytaniu :decayed: Sprecyzuje - załóżmy ze mam kupione wspomniane przez Ciebie turbo AWX. Czy potrzebuję jeszcze jakiś inny osprzęt czy przeróbkę żeby zainstalować je w silniku BKE?? Czy turbo wchodzi po prostu P&P odkręcam stare i przykręcam nowe . Nie chcę wymieniać nic innego oprócz turbiny.

Tak pasuje P&P :)

Opublikowano

No przecież Ci napisałem jak chcesz okolice 165-170km to samo turbo jak okolice 200km to:

Turbo BRD

Pompki

FMIC

Sprzęgło może dojść

masz wszystko na forum już wiele razy opisywane poszukaj.

Nie do końca o to mi chodziło w tym pytaniu :decayed: Sprecyzuje - załóżmy ze mam kupione wspomniane przez Ciebie turbo AWX. Czy potrzebuję jeszcze jakiś inny osprzęt czy przeróbkę żeby zainstalować je w silniku BKE?? Czy turbo wchodzi po prostu P&P odkręcam stare i przykręcam nowe . Nie chcę wymieniać nic innego oprócz turbiny.

Tak pasuje P&P :)

Nie do końca musisz mieć przejściówke do weżka który idzie do IC lub kupić wąż od AWXa no i dodatkowo komplet nowych uszczelek. Wszystko po za tym jest P&P

Opublikowano

o właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem :good: rozumiem ze klamra ta co uszczelnia wydech.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...