mykenzi Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam, zaczynam powoli ogarniać ciemna stronę mocy w swoim aucie. Posiadam silnik 1.9 BKE i mam okazje kupić kilka gratów do swojego silnika od kolegi który miał dzwona Golfem IV. Do kupienia mam popmpowtryskiwacze ARL oraz turbo od ASZ. Mam nadzieję że mi pomożecie bo jestem zielony. Pytanie czy wymieniać pompowtryskiwacze na te mocniejsze i czy będą pasować? Pytanie drugie, czy spasuje mi te turbo ASZ do mojego BKE. Jestem wstępnie dogadany na wirusa u Rogala ale bez wymiany turbo nie będzie to efektywne. Proponowano mi do mojego turbo od AWX-a i nie wiem czy ASZ będzie mi pasować. Proszę o jakieś wskazówki bo na forum jakoś nie mogę się doczytać czy ktoś już coś takiego ćwiczył. Z góry dziękuję, Marek 1
clinque Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Moze sie myle, ale golf ma silnik poprzeczny, a ty masz wzdluzny wiec turbawka nie spasuje
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz
antonio Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 akurat pompki z tego golfa będą si bo w ARL są AL
mykenzi Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 A Szukaj turbawki od BRD 170 albo CAHA 170 do tego pompki BQ albo AL , FMIC , program i te 185-195 KM masz nie planuję robić RS-a z TDI-ka zabieg który pozwoli mi wycisnąć ok 170KM wystarczy. A co z turbawką? Nie będzie pasowała z tej Golfiny?