luke248 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam Panowie mam problem moja turbina odmówiła posłuszeństwa, z racji tego że 90KM to jednak trochę mało a nadarzyła się okazja to zamierzam trochę podnieść mu moc. A więc trochę poczytałem na forum i ogólny zarys już mam: Turbo od AWX + wtryski 0.216 + FMIC Teraz tylko moje pytanie polega na tym co muszę zmienić aby zamontować turbine od AWX do mojego AHH (był bym wdzięczny za rozpisanie tych rzeczy) I jeszcze jedno pytanie czy macie może namiar do kogoś kto wymieni mi końcówki na 0.216 wraz z ustawieniem wtrysków lub przyśle takowe wtryski a ja wyślę mu swoje wraz z dopłata ( wiem że gdzieś był taki temat ale teraz jakoś nie mogę go odszukać) Z góry dziękuję za pomoc. Łukasz
karbonek Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Twoja obecna turbina nie ma zmiennej geometrii (chyba, że się mylę, ale w 90KM tak było), możesz miec problem ze sterowaniem nowej turbawki.
Piotrek98igo Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 byloooooooooooooooooooooooooooooo :szukaj: [br]Dopisany: 23 Listopad 2011, 15:18_________________________________________________ Twoja obecna turbina nie ma zmiennej geometrii (chyba, że się mylę, ale w 90KM tak było), możesz miec problem ze sterowaniem nowej turbawki. a ty tez poczytaj,bo z takimi wiadomosciami nie powinnes udzielac sie
karbonek Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zamiast pisać, że było mógłbyś koledze pomóc. Wiem, że 1Z ma turbawkę bez zmiennej geometrii.
grabson765 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Zamiast pisać, że było mógłbyś koledze pomóc. Wiem, że 1Z ma turbawkę bez zmiennej geometrii. ale kolega nie ma 1z tylko ma AHH a tam turbina jest taka sama jak w AFN
mentryb Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 170Km powinno wypluć. Ja po zmianie wtrysków od AFNA i programie miałem 147KM
luke248 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 koledzy moja turbina ma zmienna geometrie, tylko nie wiem jakie zmiany będą konieczne po wsadzeniu turbiny od AWX. Zastanawiam się czy kolektor będzie pasował od mojego czy turbina od AWX ma większą flansze i będę musiał zmieniać kolektor oraz czy węże będą pasowały czy może mają moje mniejszą średnice i będę musiał z nimi kombinować i dorabiać jakieś przejściówki. Wiem że da się to zrobić bo jest już na tym forum kilka takich projektów tylko nie wiem dokładnie co będę potrzebował do takiej przeróbki, a nie chciał bym rozebrać samochodu i dopiero potem kompletować części które będą mi potrzebne. Dlatego zadałem to pytanie w jakie części i od jakiego modelu muszę się zaopatrzyć przed tą operacją. Pozdrawiam Łukasz
Jarol Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 potrzebujesz tylko przejściówke na wąż do IC, reszta pasuje P&P
luke248 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 Wielkie dzięki za pomoc. Na taką odpowiedź właśnie liczyłem. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy był jakieś różnice pomiędzy turbinami Garrett GT174 i GT1749V ? Wiem, że zarówno jedna jaki druga jest od wersji 130KM. Ale za bardzo nie orientuje się czy różnią się czymś. I którą z nich lepiej szukać waszym zdaniem?
Jarol Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Ze 130km turbo mo oznaczenie GT1749VA
luke248 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Zna może ktoś z was firmę która sprzedaje tą Turbinę: http://allegro.pl/turbo-nowe-passat-audi-a4-1-9tdi-130km-awx-avf-i1937051002.html Bo zamierzam ją kupić, ale w internecie jest bardzo mało informacji na temat tej firmy. I czy po zmianie turbiny będę musiał zaraz zmienić soft, czy mogę jeździć na skręconej turbinie tak żeby nie przeładowywała przez np. miesiąc aż nie kupię większych wtrysków.
Maniusiek28 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 to chyba olek-wroc sprzedaje
mati303 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam serdecznie czy możecie polecić jakąś firme w okolicach Poznania ( Wolsztyn, Nowy Tomyśl ) która zajmuje się regeneracją turbiny ? Dzięki za odpowiedzi szukam naprawde dobrych fachowców.
luke248 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2011 Temat trochę się ruszył od ostatniego postu ale auto opiszę po wystrojeniu w odpowiednim dziale. Ale mam jeszcze jedno pytanie mam orurowanie od FMIC fi 57 w całości ok kolektora ssącego (od AWX, wyrzucony EGR) do turbiny. Tyle, że przed samą turbina mam zwężkę z fi 57 na fi 38,(przejściówka kupiona jeszcze jak był fabryczny intercooler, żeby pasowały fabryczne węże na turbinę) I teraz nie wiem jak to połączyć tak żeby była większa średnica na wyjściu czyli wszędzie fi 57 albo zbliżona do niej. Czy muszę dorobić nową przejściówkę? Może ktoś z was podpowie mi jak jest to rozwiązane w fabrycznym AWX? Każda podpowiedź jest mile widziana. Chyba, że może tak zostać i nie będzie to miało większego znaczenia na osiągi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się