Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AHH] Wymiana turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie mam problem moja turbina odmówiła posłuszeństwa, z racji tego że 90KM to jednak trochę mało a nadarzyła się okazja to zamierzam trochę podnieść mu moc. A więc trochę poczytałem na forum i ogólny zarys już mam: Turbo od AWX + wtryski 0.216 + FMIC

Teraz tylko moje pytanie polega na tym co muszę zmienić aby zamontować turbine od AWX do mojego AHH

(był bym wdzięczny za rozpisanie tych rzeczy)

I jeszcze jedno pytanie czy macie może namiar do kogoś kto wymieni mi końcówki na 0.216 wraz z ustawieniem wtrysków lub przyśle takowe wtryski a ja wyślę mu swoje wraz z dopłata ( wiem że gdzieś był taki temat ale teraz jakoś nie mogę go odszukać)

Z góry dziękuję za pomoc.

Łukasz

Opublikowano

Twoja obecna turbina nie ma zmiennej geometrii (chyba, że się mylę, ale w 90KM tak było), możesz miec problem ze sterowaniem nowej turbawki.

Opublikowano

byloooooooooooooooooooooooooooooo :szukaj: :szukaj: :szukaj:[br]Dopisany: 23 Listopad 2011, 15:18_________________________________________________

Twoja obecna turbina nie ma zmiennej geometrii (chyba, że się mylę, ale w 90KM tak było), możesz miec problem ze sterowaniem nowej turbawki.

a ty tez poczytaj,bo z takimi wiadomosciami nie powinnes udzielac sie
Opublikowano

Zamiast pisać, że było mógłbyś koledze pomóc.

Wiem, że 1Z ma turbawkę bez zmiennej geometrii.

Opublikowano

Zamiast pisać, że było mógłbyś koledze pomóc.

Wiem, że 1Z ma turbawkę bez zmiennej geometrii.

ale kolega nie ma 1z tylko ma AHH a tam turbina jest taka sama jak w AFN

Opublikowano

koledzy moja turbina ma zmienna geometrie, tylko nie wiem jakie zmiany będą konieczne po wsadzeniu turbiny od AWX. Zastanawiam się czy kolektor będzie pasował od mojego czy turbina od AWX ma większą flansze i będę musiał zmieniać kolektor oraz czy węże będą pasowały czy może mają moje mniejszą średnice i będę musiał z nimi kombinować i dorabiać jakieś przejściówki. Wiem że da się to zrobić bo jest już na tym forum kilka takich projektów tylko nie wiem dokładnie co będę potrzebował do takiej przeróbki, a nie chciał bym rozebrać samochodu i dopiero potem kompletować części które będą mi potrzebne. Dlatego zadałem to pytanie w jakie części i od jakiego modelu muszę się zaopatrzyć przed tą operacją.

Pozdrawiam Łukasz

Opublikowano

potrzebujesz tylko przejściówke na wąż do IC, reszta pasuje P&P

Opublikowano

Wielkie dzięki za pomoc. Na taką odpowiedź właśnie liczyłem.

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy był jakieś różnice pomiędzy turbinami Garrett GT174 i GT1749V ? Wiem, że zarówno jedna jaki druga jest od wersji 130KM. Ale za bardzo nie orientuje się czy różnią się czymś. I którą z nich lepiej szukać waszym zdaniem?

Opublikowano

Ze 130km turbo mo oznaczenie GT1749VA

Opublikowano

Zna może ktoś z was firmę która sprzedaje tą Turbinę:

http://allegro.pl/turbo-nowe-passat-audi-a4-1-9tdi-130km-awx-avf-i1937051002.html

Bo zamierzam ją kupić, ale w internecie jest bardzo mało informacji na temat tej firmy.

I czy po zmianie turbiny będę musiał zaraz zmienić soft, czy mogę jeździć na skręconej turbinie tak żeby nie przeładowywała przez np. miesiąc aż nie kupię większych wtrysków.

Opublikowano

to chyba olek-wroc sprzedaje

Opublikowano

Witam serdecznie czy możecie polecić jakąś firme w okolicach Poznania ( Wolsztyn, Nowy Tomyśl ) która zajmuje się regeneracją turbiny ? Dzięki za odpowiedzi szukam naprawde dobrych fachowców.

Opublikowano

Temat trochę się ruszył od ostatniego postu ale auto opiszę po wystrojeniu w odpowiednim dziale.

Ale mam jeszcze jedno pytanie mam orurowanie od FMIC fi 57 w całości ok kolektora ssącego (od AWX, wyrzucony EGR) do turbiny. Tyle, że przed samą turbina mam zwężkę z fi 57 na fi 38,(przejściówka kupiona jeszcze jak był fabryczny intercooler, żeby pasowały fabryczne węże na turbinę) I teraz nie wiem jak to połączyć tak żeby była większa średnica na wyjściu czyli wszędzie fi 57 albo zbliżona do niej. Czy muszę dorobić nową przejściówkę? Może ktoś z was podpowie mi jak jest to rozwiązane w fabrycznym AWX? Każda podpowiedź jest mile widziana. Chyba, że może tak zostać i nie będzie to miało większego znaczenia na osiągi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...