Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pytanie o zawieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu planuję obniżyć, a zarazem wyrównać tył z przodem w moim AFN-ie. Przód jest nieprzyjemnie podniesiony. Czy wystarczy założyć krótsze sprężyny czy trzeba zabrać się za robienie całości zawieszenia? Zawias 1BA efektywność ca 78-80%. Felga RH 17'. Chciałbym, aby samochód był lekko obniżony, a nie na totalnej glebie...tak aby jazda nie była uciążliwa. Co koledzy proponują...z góry thx za wszystkie rady! Poniżej dołączam foto, aby było wiadomo o czym mowa.

SAM_2838.jpg

Opublikowano

Jeśli chciałbyś obniżyć auto z rozsądkiem to ja proponowałbym Ci zawieszenie 1BE. Jest to fabryczne obniżenie, delikatnie obniży auto 20-30mm, więc powinno podejść. Wiele o tym na forum piszą. A wracając do twojego przodu to musisz mieć coś nie tak, ja obstawiam że masz sprężyny do cięższego auta. Oczywiście jeśli reszta jest w porządku. Najlepiej zobacz na sprężynach oznaczenie w kolorowych kropkach. A później poszukaj gdzieś na forum lub w programie Etka. Tam są oznaczenia sprężyn oraz w jakich silnikach i modelach były stosowane.

Opublikowano

Wystarczy, że zmienisz same sprężyny bo to one odpowiadają za wysokość, możesz na przód założyć 1BE wtedy się wyrówna, jeśli chcesz obniżyć też tył to musisz kupić komplet sprężyn na przód i tył np. - 35 mm :good:

Z tego co piszesz amorki masz ok więc ich bym nie zmieniał.

Opublikowano

Czy amortyzatory dostaną dużo mocniej w d... niż przy seryjnych sprężynach? I jak z funkcjonalnością...wjazdy na parkingi podziemne, progi zwalniające...i polskie delikatnie mówiąc nierówności? Czy sprężyny MTS Technik dadzą radę czy macie jakieś inne typy? Myślałem o -30/-30, ale te 40-stki są kuszące:) Pzdr

Opublikowano

Standardowe amory dają radę do - 40 jak zejdziesz niżej to już tylko sportowe.

Opublikowano

To w takim razie coś koło tego -35 lub -40 będę się kręcił. Co z odbojami...zostawić serię czy to nie ma w ogóle znaczenia? Dzięki za pomoc!

Opublikowano

Ja założyłem sprężyny eibach pro kit i jest :good: -30 w stosunku do serii a bałwanki standard

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=223724.msg2755415#msg2755415

Tutaj macie ciekawy temat i owocną dyskusję, do czasu przeczytania tego wątku myślałem, że jeśli sportowe sprężyny to i trzeba mieć sportowe amortyzatory (sam mam 1BE i Amortyzatory także krótsze 1BE) ale z opini kolegi vario widać niekoniecznie, dlatego w tym wątku napisałem:

Wystarczy, że zmienisz same sprężyny bo to one odpowiadają za wysokość, możesz na przód założyć 1BE wtedy się wyrówna, jeśli chcesz obniżyć też tył to musisz kupić komplet sprężyn na przód i tył np. - 35 mm :good:

Z tego co piszesz amorki masz ok więc ich bym nie zmieniał.

Dyskusja w tamtym wątku jak widać się rozwinęła więc jak widać zdania na ten temat są podzielone i różne :gwizdanie:

Opublikowano

a ja bym kupil gwinta z regulacja wysokosci :decayed: i bys kombinowal nastawy wg siebie... :gwizdanie:

...u mnie ostatecznie wyladowalo na -70 w dol :kox: na zime oczywiscie pojdzie do gory, bo za odsniezarke nie chce sluzyc :gwizdanie:

Opublikowano

Hej,

Jak Cie interesuje to mam do sprzedania prawie nowe sprężyny eibach pro-kit -30mm do A4 B5 sedan m. in. z silnikiem 1.9tdi.

Zestaw:

http://www.eibachpolska.pl/eibach-audi-a-4-(b5)-limousine--sedan-e1532-140-pi-221.html

Moim zdaniem są to najlepsze sprężyny obniżające, jakie są rynku, ponieważ zachowują odpowiedni komfort jazdy.

Sam jeżdźę na eibachu w Hondzie CRX i jest naprawdę super.

Opublikowano

Twincam- a na ile cenisz rozstanie z tymi sprężynami?:) Pytam orientacyjnie, pzdr

Opublikowano

priv.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...