karolek61 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 jakieś 2 tyg temu wymieniłem uszczelkę pod głowica i po 2tyg szlak ja trafił... a przy najmniej tak mi się wydaje. na korku i bagnecie zbiera się płyn chłodniczy i ubywa go w zbiorniczku wyrównawczym a nigdzie wycieku nie widzę. co mogło się stać ?
martinno Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 jakieś 2 tyg temu wymieniłem uszczelkę pod głowica i po 2tyg szlak ja trafił... a przy najmniej tak mi się wydaje. na korku i bagnecie zbiera się płyn chłodniczy i ubywa go w zbiorniczku wyrównawczym a nigdzie wycieku nie widzę. co mogło się stać ? Witam, A z jakiego powodu wymieniałeś uszczelkę? Głowica została splanowana? Być może założyłeś uszkodzoną uszczelkę? Niech się wypowie ktoś z większym doświadczeniem Ja też parę tygodni temu zmieniałem głowice,na szczęście nie mam z uszczelką jak na razie problemu.
bartek1605 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 1 naprawa po taniości 2 "fachowy" montaż
pablo_ua4 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Jeżeli robiłeś u normalnego mechanika to nie masz się co przejmować przecież napewno masz jakąś gwarancje no chyba że robiłeś tak jak kolega wyżej napisał "po taniości" no to wtedy już masz problem
vdm Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 jakieś 2 tyg temu wymieniłem uszczelkę pod głowica i po 2tyg szlak ja trafił... a przy najmniej tak mi się wydaje. na korku i bagnecie zbiera się płyn chłodniczy i ubywa go w zbiorniczku wyrównawczym a nigdzie wycieku nie widzę. co mogło się stać ? Rozumiem, że tylko wymieniłeś uszczelkę...? Jeżeli tylko wymieniłeś uszczelkę to następnym razem pomyśl o planowaniu głowicy... to nie jest zwykła uszczelka pokrywy zaworów czy filtra oleju. Panują tam dużo większe siły, różnice temperatur,a powierzchnia na jakiej pracuje uszczelka, musi być idealnie przygotowana aby spełniała swoją rolę. Dodatkowo sprawdź czy czasem nie przegrzewasz silnika, bo może masz uszkodzony termostat, pompa wody się rozpadła i to też mogło spowodować wywalenie uszczelki... Czasem przy przegrzaniu silnika, następuje krzywienie się głowicy, bloku i zrobienie głowicy nie daje pozytywnych rezultatów
karolek61 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 więc tak.. głowica była oddana do sprawdzenia i do splanowania. stwierdzili że jest cała i ja splanowali. pompa wody jest nowa tak samo jak termostat. uszczlke wymieniałem z ojcem. wszystko było zamontowane i przykrecone tak jak trzeba z odpowiednią siłą itd. nie wiem to może nie to... może już jestem przewrażliwiony;p jutro wjade na kanał i zobaczę czy nie ma nigdzie jakiegoś wycieku bo przy takim kładzeniu się na ziemi to nic nie widać.
virus191 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Zobacz w zbiorniku płynu chłodniczego czy nie ma tzw. rosołu, czyli oleju silnikowego. Może po tych naprawach nie do końca odpowietrzyłeś układ i dlatego płynu ubywa.
tomek20stencel5 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Dokładnie, płynu może trochę ubyć, bo jeszcze tu i ówdzie jakieś powietrze będzie. Przejedź się dalej i wtedy sprawdź czy będzie coś pod korkiem i na bagnecie, bo teraz jest taki czas, że jak jeżdżone są krótkie trasy to majonez może być pod korkiem.[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 20:34_________________________________________________A co do wycieku to najpierw sprawdź króciec z tyłu przy głowicy bo przy wymianie tam coś mogło pójść nie tal
motor144 Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 karolek61 ile kilometrów zrobiłeś od wymiany uszczelki ?
bartek1605 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 obczaj jeszcze chłodnice oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się