tanaka Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Witam, chcialbym sie dowiedziec czy ewentualna modyfikacja programu powoduje utrate gwarancji? Jezeli tak , to czy mozna w przypadku ewentualnej usterki wgrac spowrtotem stary program bez jakichkolwiek oznak ingerencji w soft? Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
wustyle Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 a opcja "szukaj"? http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny/odp_b7_bre_chip_do_auta-t22368.0.html;msg267893#msg267893
tanaka Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 Sprawa dotyczy fiata z 2007r. 1.9TDI 120PS. Nie ja to "badziewie" w sumie kupilem , ale obiecalem zapytac sie w najbardziej moim zdaniem wiarygodnym miejscu. Pozdrawiam
Młody Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Sprawa dotyczy fiata z 2007r. 1.9TDI 120PS. Nie ja to "badziewie" w sumie kupilem , ale obiecalem zapytac sie w najbardziej moim zdaniem wiarygodnym miejscu. Pozdrawiam po co w fiacie podnosic moc bez kombinacji i bez utraty gwarancji :th:
poziek Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Panowie powyżej ^^^ czy wasze posty wniosly cos to tematu ?? To zależy, czy będa robili diagnostyke ECU silnika. Bardzo możliwe jest, że sie dopatrzą.
tanaka Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 Dzieki za odpowiedzi Co do ruszania z miejsca.. mysle wustyle ze z takim nowiutkim wrecz fiatem po chipie moglbys sie pomeczyc na swiatlach osobiscie
Darkoz Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 pier**l to i sie smiej.. rano wstaniesz bedzie mniej.. zakladaj c*paa i juz
szogun0 Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 zeby z miejsca ruszyl Dobre. Silniki JTD, kulturą pracy przewyższają te z grupy VW.
spanky Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 zeby z miejsca ruszyl Dobre. Silniki JTD, kulturą pracy przewyższają te z grupy VW. ciekawe jak to bedzie z nowymi CR-ami od Audi ...
Rogalotti Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Można ztuningować takie auto na dwa sposoby: 1. przez port BDM, wymaga to otwarcia sterownika silnika ale nie zmienia licznika programowań zapisanego w sterowniku silnika. 2. przez gniazdo OBD ale wtedy trzeba użyć specjalnego narzędzia który na końcu wyczyści licznik programowań Co do silników JTD to niestety Panowie ale biją TDiki łącznie z i do 8mio zaworowych PDków. Miałem przyjemność tuningować bodajże już wszystkie modele JTD i powiem Wam, że te motory sa mocne mechanicznie i mają także pozostawione spore rezerwy. Kiedyś zaznajomiony serwias Opla dla którego modyfikujemy dostarczył Vectre C 1.9 CDTi 150PS. Miałem zrobić bazowa modyfikacje ale także duzo mocniejszą tak żeby zobaczyć jak wychodzą. Oczywiście samą modyfikacją softu mocno na granicy dymienia zrobiłem 188PS od 3600-4600 i moment obrotowy 420Nm przy 2800obr. Po krótkiej przejażdzce stanowczo stwiercziłem że z miłą chęcią zrobiłbym komuś taki silnik na dużym turbo Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się