Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Modyfikacja programu a utrata gwarancji.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chcialbym sie dowiedziec czy ewentualna modyfikacja programu powoduje utrate gwarancji?

Jezeli tak , to czy mozna w przypadku ewentualnej usterki wgrac spowrtotem stary program bez jakichkolwiek oznak ingerencji w soft?

Bardzo dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Opublikowano

W jakim aucie ?

Opublikowano

Sprawa dotyczy fiata z 2007r. 1.9TDI 120PS. Nie ja to "badziewie" w sumie kupilem , ale obiecalem zapytac sie w najbardziej moim zdaniem wiarygodnym miejscu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Sprawa dotyczy fiata z 2007r. 1.9TDI 120PS. Nie ja to "badziewie" w sumie kupilem , ale obiecalem zapytac sie w najbardziej moim zdaniem wiarygodnym miejscu.

Pozdrawiam

po co w fiacie podnosic moc :polew: bez kombinacji i bez utraty gwarancji :th:

Opublikowano

Panowie powyżej ^^^ czy wasze posty wniosly cos to tematu ??

To zależy, czy będa robili diagnostyke ECU silnika. Bardzo możliwe jest, że sie dopatrzą.

Opublikowano

Cii... :evil:

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi :)

Co do ruszania z miejsca.. mysle wustyle ze z takim nowiutkim wrecz fiatem po chipie moglbys sie pomeczyc na swiatlach :decayed:

osobiscie :a4fan:

Opublikowano

jesli ktos ma pojecie to nie bedzie sladu

Opublikowano

pier**l to i sie smiej.. rano wstaniesz bedzie mniej..

zakladaj c*paa i juz

Opublikowano

zeby z miejsca ruszyl :polew:

Dobre. :polew:

Silniki JTD, kulturą pracy przewyższają te z grupy VW. :tongue4:

Opublikowano

zeby z miejsca ruszyl :polew:

Dobre. :polew:

Silniki JTD, kulturą pracy przewyższają te z grupy VW. :tongue4:

ciekawe jak to bedzie z nowymi CR-ami od Audi ... :wink4:

Opublikowano

Można ztuningować takie auto na dwa sposoby:

1. przez port BDM, wymaga to otwarcia sterownika silnika ale nie zmienia licznika programowań zapisanego w sterowniku silnika.

2. przez gniazdo OBD ale wtedy trzeba użyć specjalnego narzędzia który na końcu wyczyści licznik programowań

Co do silników JTD to niestety Panowie ale biją TDiki łącznie z i do 8mio zaworowych PDków. Miałem przyjemność tuningować bodajże już wszystkie modele JTD i powiem Wam, że te motory sa mocne mechanicznie i mają także pozostawione spore rezerwy. Kiedyś zaznajomiony serwias Opla dla którego modyfikujemy dostarczył Vectre C 1.9 CDTi 150PS. Miałem zrobić bazowa modyfikacje ale także duzo mocniejszą tak żeby zobaczyć jak wychodzą. Oczywiście samą modyfikacją softu mocno na granicy dymienia zrobiłem 188PS od 3600-4600 i moment obrotowy 420Nm przy 2800obr. Po krótkiej przejażdzce stanowczo stwiercziłem że z miłą chęcią zrobiłbym komuś taki silnik na dużym turbo :wink4:

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...