Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek temperatury płynu chłodzacego


Maxito

Rekomendowane odpowiedzi

Grupy 007 w Engine mi nie pokazuje w ogóle. Gdzie jeszcze mogę sprawdzić temp?

VCDS Lite 1.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a wisko sprawne macie ? Mi jak schodziło przy temp zewnetrznych ok 7stopni to wisko trzymało .

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje troche kotleta... jeśli różnica obu czujników jest jakiś 0,5-1 stopnien na cieplym oczywiście , to oznacza uszkodzenie któregoś ? problem jest taki ze po zmianie 3-go już termostatu wskazówka świruje na blacie , wcześniej stała jak drąg a jak ida zimne dni takie jak teraz to przy szybszej jezdzie spada na jakieś 80 jak zwolnie to podnosi sie na 90 wtf? zaznaczam ze wszystkie termostaty ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje troche kotleta... jeśli różnica obu czujników jest jakiś 0,5-1 stopnien na cieplym oczywiście , to oznacza uszkodzenie któregoś ? problem jest taki ze po zmianie 3-go już termostatu wskazówka świruje na blacie , wcześniej stała jak drąg a jak ida zimne dni takie jak teraz to przy szybszej jezdzie spada na jakieś 80 jak zwolnie to podnosi sie na 90 wtf? zaznaczam ze wszystkie termostaty ori

Kolego ostatnio u sb tez zaobserwowalem ten pzypadek. Przy normlanej jezdzie temp do 90 nagrzewa sie na odcinku do 10 km ale problem jest taki ze przy jezdzie 150-210 km/h wskazowka minimalnie opada,a po chwili sie podnosi na 90. Zadnego przegrzewania nie zauwazyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje troche kotleta... jeśli różnica obu czujników jest jakiś 0,5-1 stopnien na cieplym oczywiście , to oznacza uszkodzenie któregoś ? problem jest taki ze po zmianie 3-go już termostatu wskazówka świruje na blacie , wcześniej stała jak drąg a jak ida zimne dni takie jak teraz to przy szybszej jezdzie spada na jakieś 80 jak zwolnie to podnosi sie na 90 wtf? zaznaczam ze wszystkie termostaty ori

Kolego ostatnio u sb tez zaobserwowalem ten pzypadek. Przy normlanej jezdzie temp do 90 nagrzewa sie na odcinku do 10 km ale problem jest taki ze przy jezdzie 150-210 km/h wskazowka minimalnie opada,a po chwili sie podnosi na 90. Zadnego przegrzewania nie zauwazyłem.

temat juz nieaktualny , u mnie winowajcą okazała sie przytkana nagrzewnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Mam nastepujący problem.

Po przejechaniu 15km przy temp około -10, -15 stopni lub nawet ok -5 ciężko osiągnać 90 stopni na wskaźniku. Jak przycisnę mu na obrotach to dochodzić do 90 ale jak zwolnię troszkę to spada na grubość kreski. Po takim odcinku wąż dolny i chlodnica zimna. Temperatura na vagu w bloku silnika i wskaźnikach taka sama. Dziś po przejechaniu 15km (mróz -15 )mialem temperature na vagu 66 stopni i wąż od chlodnicy był zimny. Climatronic ustawiony na 16 stopni i 1 kreska nawiew. Co może być nie tak ? Jak jest temperatura ok 0 to po 15km sie nagrzewa i trzyma temperature ale jak jade nieco wolniej albo się zatrzymam to spada. Wąż cały czas zimny dolny. Robi się gorący dopiero jak wybiorę się w dłuższa trase i jak wskazówka stoi na 90. Co może być nie tak? termostat niby nie puszcza a i tak silnik nie może się dogrzać. Termostat wraz z czujnikiem są ORI

Edytowane przez bolo1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi czy moze byc walniety czujnik G62 jezeli na zimnym silniku mam w kanale 7 silnika: temp paliwa 18, temp powietrza 22, temp wody 27. A w kanale w liczniku 21 stopni.

Długi czas temu mialem blad zwiazny z czujnikiem G62 coolant temp cos tam, ale usunalem go i nie powrocil. Od wakacji mam w aucie takie objawy na jalowym delikatnie czasami buja autem, wentylator od klimy przestał sie wlaczac i na postoju rosło cisnienie w ukladzie klimy grubo ponad norme, i podczas przeganiania auta na 3 biegu krecac do 4000rpm temp na liczniku spada do 50 stopni i kiedy wroce do normalnej jazdy wzrasta do 90. Po okolo 5km osiagam na blacie 90 stopni mimo delikatnych mrozow. I dodam jeszcze ze auto mi sporo pali obecnie miedzy 8,5 a 8,7 w miescie przy normalnej jezdzie a w trasie nie moge zejsc ponizej 6-6,5l jadac jak emeryt. Obecnie zimowki 225/55/r16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. borykam sie od 2 dni z takim podobnym problemem jak koledzy. otoz wymienilem ostatnio czujnik temp cieczy bo moj padl pokazywalo 2 bledy G2 i G62. zakupilem nowy na allegro orginalny audi. Sprawdzilem stary i nowy i sa identyko nr wbicia itd wiec niby ori. zaplacilem 55zl plus wysylka.  Problem polega na tym ze wskazowka delikatnie o 2-3 mm cofa sie w lewo podczas jazdy z gorki czy pod gorke albo lekkim depnieciu. Na postoju jak dzisiaj wlaczylem ogrzewanie na max HI i przy podlaczonym  vagu temp na G2 zaczela spadac co chwile o 1 stopien co powodowalo ze wskazowka zaczela lekko opadac zaznacze ze temp nadworzu dzisiaj 21stopni wiec dziwne...zrobilem vagiem test g2 i g62 na cieplym i zimnym silniku:

zimny silnik:

blok pom - 3   g2 -   37 s    04:02     18%     100%

blok pom - 7   g62  -  39,6 s     0,0%     30,6 s     45 s

cieply silnik:


g2 -   80-81 s     04:02     29%    0,0%

g62 -   74,7 s     0,0%     49,5 s     88,2


sprawdzilem gorna rure z ciecza w silniku i mega goraca ze ciezko trzymac przez chwile zaś  dolna rura co idzie od termostatu tez ciepla ale nie az tak jak gorna. moze ktos luknac na wyniki temp czy moze ten czujnik jest felerny albo  termostat cos nie domaga. Pozdrawiam

Edytowane przez hidden22
błąd w opisie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...