juby11 Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 mam pytanie jaki jest koszt naprawy silnika poniewaz bierze mi olej pewnie do wymiany beda pierscienie trzeba bedzie robic szlif chyba tez od razu bedzie trzeba wymienic zawory tak mi sie wydaje ze trzeba zrobic kapitalke jest juz zrobione ponad 200tys km i nie ma co robic jednego zeby zaraz cos innegi sie nie zepsolo prosze wymienic co trzeba zrobic tak fachowo zeby bylo zrobione jak sie nalezy i oczywiscie jaki to koszt.z gory dziekuje
cayenne Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Ile tego oleju Ci bierze na 1000km? Są pewne normy "brania" oleju ustalone przez producentów.
juby11 Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 tak go nie sprawdzalem ale zaczol strasznie kopcic a w zeszlym tygodniu dolewalem litr bo na miarce bylo ponizej min a wczoraj juz nic nie bylo a zrobilem moze okolo 350km
adams78 Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Taki remont to może po 500-700kkm. Nawet wtedy by się nie kalkulował. Lepiej wstawić 1.8. Opisany przez Ciebie przypadek to jakaś awaria, a nie zużycie eksploatacyjne. Nie przegrzałeś silnika?
extremex Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Odkopuje temat. Mi rowniez bierze za duzo oleju ten sam silnik 1.6 AHL. Na 500km bierze 1litr 10w40 :/. Wymienilem uszczelniacze zaworowe co nie dalo zadnego efektu, dalej pluje olejem z rury. Zastanawiam sie nad wymiana pierscieni tylko nie wiem czy to sie kalkuluje.
Maxcudo Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Poszukaj jeszcze gdzieś indziej awarii, nie koniecznie od razu remont, który się w tym przypadku nie kalkuluje. Z wymiana pierścieni idę roznieś inne wymiany, a wiec koszty rosną. Rozsądniej kupić drugi silnik.
wiesiek3d Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Jeżeli cylindry nie są zużyte to warto wymienić tylko pierścienie, chociaz po przebiegu 200 tkm to dziwne, mogły się zapiec.
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 gdzie tam 200tkm ????? tam juz jest dobrze ponad 400tkm, jak żre na potege oliwe AHL to silnik prosty jak konstrukcja cepa fakt ze w czesciach bedzie ok 1000zł zł + robota przy okazji trzeba robic glowice, zawory gniazda ale mamy pewny silnik który spokojnie pojezdzi kolejne 200tkm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się