Bogus22 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Koledzy mam problem z odpalaniem auta najbardziej po nocy wtedy nawet pojawi sie lekki siwy dymek tak jak auto by było zapowietrzone lub paliwo sie wrałało załozyłem dodatkowy zaworek pomiedzy filtrem a pompa bez zmian,sprawdziłem kąt wtrysku z 47 zmieniłem na 56 dawka paliwa 3.2 startowa 24 cisnienie na tłokach 20 oleju lekko pobiera ale jest tak od kiedy mam auto około 4 lat teraz czy wina jest pompy czy moze jeszcze cos innego dodam ze wtryski sa ok wycieków ON raczej brak co dalej?
wiktorsam Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Ciśnienie sprężania strasznie słabe - powinno być minimum 25, najlepiej powyżej 30. Ciśnienie sprawdzane na zimnym czy ciepłym ? Bo jak na ciepłym to w ogóle kaplica.
Bogus22 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 na ciepłym ale wczeniej tak było i odpalał od strzała dodam ze jak paliwo podłacze z banki 5L bezposrednie przy filtrze to jest znacznie lepiej
kograman Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Wywala jakieś błędy na vag-u ?
michail55 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 kat wtrysku, nastawnik dawki paliwa, swiece zarowe, wtryski hmm ktores z tych mi ciezko palil golf z twoim silnikiem jak czujnik temperatury byl walniety i nastawnik nie wyregulowany
Bogus22 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 jak juz pisałem wtryski ok dawka 3,2 a startowa 23 ale jak zdejme kostke od czujnika temperatury to jak by lepiej,a wie ktos jak mozna zmienic ta dawke startowa ?
Lulek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Jak na ciepłym masz 20 kompresji To szykuj się na remoncik albo szukaj dobrego słupka :gwizdanie: jak przy takiej temperaturze jest lipa to przy -10 lub -15 będzie kicha totalna, a jak kopci na jasno To normalny objaw w takiej sytuacji
gerec1 Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 u mnie pojawił sie problem z odpalaniem gdy stawiałem auto pod góre spływało paliwo z powrotem do baku jak sie okazało gniazdo pompowtrysku 3 i 4 jest wyrobione i zapowietrza układ
Bogus22 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 mam anglika całego na czesci wiec chyba całe serce zmienie
Lulek Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 u mnie pojawił sie problem z odpalaniem gdy stawiałem auto pod góre spływało paliwo z powrotem do baku jak sie okazało gniazdo pompowtrysku 3 i 4 jest wyrobione i zapowietrza układ Kolego, my z rozmawiamy tutaj o silniku AHU na zwykłej pompie i mechanicznych wtryskach a nie od PD :gwizdanie:
michail55 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 ja tez tak mialem tyle ze mialem to na golfie 3 1z
Bogus22 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 ja tez mam 1z bo poprzednio nie sprawdziłem dokładnie a czy słupek od 110 bedzie pasował i skrzynia tez
Bogus22 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 a czy przy wymiane silnika co musze zostawic od mojego by wszystko było ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się