Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam problem z odpalaniem auta najbardziej po nocy wtedy nawet pojawi sie lekki siwy dymek tak jak auto by było zapowietrzone lub paliwo sie wrałało załozyłem dodatkowy zaworek pomiedzy filtrem a pompa bez zmian,sprawdziłem kąt wtrysku z 47 zmieniłem na 56 dawka paliwa 3.2 startowa 24 cisnienie na tłokach 20 oleju lekko pobiera ale jest tak od kiedy mam auto około 4 lat teraz czy wina jest pompy czy moze jeszcze cos innego dodam ze wtryski sa ok wycieków ON raczej brak co dalej?

Opublikowano

Ciśnienie sprężania strasznie słabe - powinno być minimum 25, najlepiej powyżej 30.

Ciśnienie sprawdzane na zimnym czy ciepłym ? Bo jak na ciepłym to w ogóle kaplica.

Opublikowano

na ciepłym ale wczeniej tak było i odpalał od strzała dodam ze jak paliwo podłacze z banki 5L bezposrednie przy filtrze to jest znacznie lepiej

Opublikowano

może pompa pada? :mysli:

Opublikowano

Wywala jakieś błędy na vag-u ?

Opublikowano

kat wtrysku, nastawnik dawki paliwa, swiece zarowe, wtryski hmm ktores z tych :confused4: mi ciezko palil golf z twoim silnikiem jak czujnik temperatury byl walniety i nastawnik nie wyregulowany

Opublikowano

jak juz pisałem wtryski ok dawka 3,2 a startowa 23 ale jak zdejme kostke od czujnika temperatury to jak by lepiej,a wie ktos jak mozna zmienic ta dawke startowa ?

Opublikowano

Jak na ciepłym masz 20 kompresji To szykuj się na remoncik albo szukaj dobrego słupka :gwizdanie: jak przy takiej temperaturze jest lipa to przy -10 lub -15 będzie kicha totalna, a jak kopci na jasno To normalny objaw w takiej sytuacji :kwasny:

Opublikowano

u mnie pojawił sie problem z odpalaniem gdy stawiałem auto pod góre spływało paliwo z powrotem do baku jak sie okazało gniazdo pompowtrysku 3 i 4 jest wyrobione i zapowietrza układ

Opublikowano

mam anglika całego na czesci wiec chyba całe serce zmienie

Opublikowano

u mnie pojawił sie problem z odpalaniem gdy stawiałem auto pod góre spływało paliwo z powrotem do baku jak sie okazało gniazdo pompowtrysku 3 i 4 jest wyrobione i zapowietrza układ

Kolego, my z rozmawiamy tutaj o silniku AHU na zwykłej pompie i mechanicznych wtryskach a nie od PD :gwizdanie:

Opublikowano

ja tez tak mialem tyle ze mialem to na golfie 3 1z

Opublikowano

ja tez mam 1z bo poprzednio nie sprawdziłem dokładnie a czy słupek od 110 bedzie pasował i skrzynia tez

Opublikowano

Slupek i skrzynia podejda P&P

Opublikowano

a czy przy wymiane silnika co musze zostawic od mojego by wszystko było ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...