Coleman Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 brrry Panowie Nie wiem co się dzieje z moją niunią juz trzeci raz wymieniam skrzynie w ciągu pół roku cały czas ten sam myk podobno pęka synchronizator ja się nie znam na mechanice ale sam nie jeden mechanik wie od czego, nie rżnę swojego auta jeżdżę spokojnie i od czego non stop to się dzieje ??Podkreślę że ta skrzynia co padła ostatnio była od 110konnego audika
hukałowicz Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Pada,bo kupujesz używki.Zmień synchronizatory i po kłopocie.
spetsnaz Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Pada,bo kupujesz używki.Zmień synchronizatory i po kłopocie. A czy kolega zna koszt wymiany synchronizatorów z skrzyni hipoidalnej?
Coleman Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Opublikowano 30 Listopada 2011 no właśnie chciałem napisać że nie opłaca się wymieniać takich rzeczy
pastaldo Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 to porównaj ile wyniosły by synchronizatory i sumaryczny koszt tych 3 skrzyń
bania Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 No masz jakiegoś konkretnego pecha ... jak dobrze kupisz skrzynie to masz spokój do trzech razy sztuka
spetsnaz Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 to porównaj ile wyniosły by synchronizatory i sumaryczny koszt tych 3 skrzyń Kolego, podzwoń sobie po zakładach i popytaj kto się podejmie naprawy skrzyni MANUALNEJ do A4 B5 i za ile. Podlicz sobie koszt przesyłki skrzyni do warsztatu, bo zakładam, że w swojej okolicy nie znajdziesz. Przy remoncie nie chodzi tylko o koszt synchronizatorów, ale pozostałych części które należy wymienić przy remoncie.
mlodyy Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 a czy skrzynie od 1z nie byly mocniejsze od np AFN w 1z niema dwumasa i skrzynia dostaje większe wpierd...
Coleman Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 juz wymieniłem daleko nie szukałem od 1Z
luzur Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jakie masz sprzęgło ? Jak jest niemarkowe bądź nie do tego konkretnie silnika to na skrzynię przenoszą się spore wibracje na wolnych obrotach. Ale jak pada tak szybko to raczej słaby egzemplarz Ci się trafił...
Coleman Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 teraz mam zaxa chyba coś takiego nie znam się i nie pamiętam co mi mechanik powiedział ale coś takiego
bania Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Tarcza może być zwichrowana tego nie widać gołym okiem może coś nie tak z zamachem ?
luzur Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Na wolnych obrotach nie słychać żadnych dziwnych dźwięków ?
bania Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 To jest nie wyczuwalne tak o . Należało by sprawdzić sprzęgło na tokarce
luzur Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Mi akurat nie chodzi o zwichrowaną tarczę, tylko zbyt twarde sprężyny sprzęgła. Może tak być jak się zastosuje jakieś niemarkowe sprzęgło, ale tu mamy Sachs.
Coleman Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 To jest nie wyczuwalne tak o . Należało by sprawdzić sprzęgło na tokarce było słychać właśnie dziwne odgłosy na luzie na wolnych obrotach a jak nacisnęło się sprzęgło to nic nie słychać było..
luzur Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 To jest nie wyczuwalne tak o . Należało by sprawdzić sprzęgło na tokarce było słychać właśnie dziwne odgłosy na luzie na wolnych obrotach a jak nacisnęło się sprzęgło to nic nie słychać było.. Bo wtedy skrzynia staje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się