xlukk Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam Krótkie i szybkie pytanko (no dobra 2 ): Opony zimówki Kleber nówki miesięczne (195/65/R15), pogoda taka jak dzisiaj ok 3-4 C powyżej zera, drogi nie sa typowo suche i czarne, nie sa tez typowo mokre, ale widać jakby rosę, jakkolwiek to nazwac. Czy to normalne że podczas bardzo dynamicznego przyspieszania na 2 biegu (na 1 też, ale z 1 nie ruszam zbytnio z butem w podłodze) w autku włacza sie kontrola trakcji?? Przedtem jeździłem samochodami 100KM i mniej i przy takiej pogodzie nic sie nie działo. Czy może przy 130KM "ma już prawo" tracić przyczepność? A drugie pytanie tak przy okazji, aby nie zakładać nowego tematu w innym dziale. Myslalem ze tylko jest tak latem, ale dzis otworzyłem maskę i wygląda na to ze sytuacja ta ma miejsce cały czas. Czy to normalne że bez przerwy kręci sie wiatrak z przodu (mniemam iz od chłodnicy) na baaaaardzo wolniutkich obrotach?). Pozdr.
uhu2 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam.Co do kontroli trakcji to przy obecnych warunkach i wlaczonej dwójce to nie dziwi ze sie wlancza. Nawet przy idealnych warunkach 17 felach na dwójce zerwie Ci przyczepnosc. Mam taki sam silnik jak Twoj i tez kreci sie wiatraczek od chlodnicy.W AWX mam dwa przy czym drugi wlancza sie dopiero gdy temp mocno skoczy.Pozdr
luk_bubu Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 witam podepne sie wczoraj chcialem zobaczyc jak dziala esp bylo slisko i i wszedlem troszke szybciej w zakret i nie poczulem zeby esp sie wlaczylo tzn rzucilo d*pa normalnie esp powinien zadzilac, wyprostowac a tu nic sie nie stalo to samo pozniej zrobilem na recznym i tez nic.czy to jest normalne?
kkam Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 witrak na wiskozie powinien kręcić się cały czas, więc wszystko jest ok. To normalne, że traci przyczepność na 2. A co do samego ESP to u siebie jak gwałtowniej skręcę i zaciągnę ręczny to zarzuci tyłem i odrazu włącza się ESP i zapalają kontrolki na desce.
luk_bubu Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 w sumie to gwaltownie tego nie robilem tylko tak jak by to wygladalo w normalnym uzytkowaniu i nic sie nie dzialo
piotrsob1 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 No niby jak ma ESP działać na zaciągniętym ręcznym
kamilglm Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Jak jak sprawdzam czy jest ślisko, robię redukcje z 3 na 2 np. przy wyjeździe z ronda i 2-ka do końca, wg mnie tak najlepiej sprawdza się czy ESP działa (normalnie powinno zamulić i ''przyblokować'' obroty).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się