tomiqu Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Czy sama wymiana wtrysków ( bez zmiany programu ) na te od AFN da jakiś odczuwalny przyrost mocy? Bo wg. mechaników z mojego miasta taka zamiana nie daje żadnego przyrostu...
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 minimalny podwarunkiem że beda to w dobrej kondycji wtryski, po programie powinieneś złapac okolice 130km, auto bez softu będzie bardziej kopcić
Piotrek98igo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 bylo mln razy :sick3: :sick3: :sick3:
tomiqu Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Może i było tylko weź to znajdź gdzie to było Czyli rozumiem, że bez zmiany softu nie ma co nawet robic przekładki bo zmiana będzie nieodczuwalna, a pytanie jeszcze jak taki przyrost ( 125 -130 KM ) zniesie mój stary klekot? Czy nie lepiej się ograniczyć do tych 110-115 max?
Piotrek98igo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 wystarczylo przerzucic strone o 1 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=232205.0
tomiqu Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Dzięki dobry człowieku Jeśli z tego co tam napisałeś sama wymiana wtrysków dałaby mi 100-105 KM mocy to ja już bym był kontent :> No to ładne mi nic - z 90 KM na 105 KM...A i moment też powinien pójść w górę.
Piotrek98igo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Dzięki dobry człowieku Jeśli z tego co tam napisałeś sama wymiana wtrysków dałaby mi 100-105 KM mocy to ja już bym był kontent :> No to ładne mi nic - z 90 KM na 105 KM...A i moment też powinien pójść w górę. u kolegi wyszlo 111ps 250nm po samej wymianie wtryskow masz wykres w tamtym temacie
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 co nie zmienia faktu że bedzie kopcił jak ruski ułaz
tomiqu Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 111 PS i 250 Nm to rewelacja jak na wymianę tylko samych wtrysków, przecież nawet seryjny AFN nie ma takich parametrów ( moment obr) Kowi87, a dlaczego będzie kopcił?? Wtryski już mam zakupione, więc czas na małą zabawę... Chciałem się tylko upewnić , że taka wymiana ma sens. W domu jest jeszcze Pasek po lifcie z silnikiem AVB 101 KM 250 Nm ale w porównianiu do mojego 1Z-a to rakieta, a waży ok. 150 kg więcej do A4. Więc jeśli tyle osiągnę ( a nawet więcej) w mojej A4 to strach pomysleć jak będzie jeździć mój klekot
Kowi87 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 111 PS i 250 Nm to rewelacja jak na wymianę tylko samych wtrysków, przecież nawet seryjny AFN nie ma takich parametrów ( moment obr) Kowi87, a dlaczego będzie kopcił?? Wtryski już mam zakupione, więc czas na małą zabawę... Chciałem się tylko upewnić , że taka wymiana ma sens. W domu jest jeszcze Pasek po lifcie z silnikiem AVB 101 KM 250 Nm ale w porównianiu do mojego 1Z-a to rakieta, a waży ok. 150 kg więcej do A4. Więc jeśli tyle osiągnę ( a nawet więcej) w mojej A4 to strach pomysleć jak będzie jeździć mój klekot bo auto jest nie wysterowane pod nie, dawka będziesz mógł nieco podregulować, ten passek co mówisz jest na PD wiec nie ma co porównywać, osiagi 1Zeta jakos super sie nie zmienią bez programu :gwizdanie: seryjny AFN tyle momentu łapie na hamowni
clinque Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Napisz PM do usera 'sopel_prusa', ostatnio bral ode mnie wtryski afna do swojego zeciora, bedziesz mial relacje z pierwszej reki, ale z tego co pisal byl zadowolony
tomiqu Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Napisz PM do usera 'sopel_prusa', ostatnio bral ode mnie wtryski afna do swojego zeciora, bedziesz mial relacje z pierwszej reki, ale z tego co pisal byl zadowolony Ok, dzięki za info.
paweu1 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Z własnego doświadczenia powiem, że po zmianie musisz zwiększyć dawkę do < 3mg, w przeciwnym razie kopci i pali jak ruski czołg. Eksperymentuj z dawką 2,4mg, 2,6mg, 2,8mg
tomiqu Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Zmieniłem wtryski i stwierdzam, że jest duża różnica w zbieraniu się auta Nic nie zmieniałem w dawce ani kąta wtrysku, po prostu przełożyłem i tyle. Nawet jeszcze logów nie miałem kiedy zrobić. Ale auto od razu jest dużo żwawsze, poprawiła się elastyczność, a co za tym idzie wyprzedzanie jest przyjemniejsze. Przed wymianą miałem niedoładowanie turbiny o ok. 200-250 jednostek i to się odczuwało, teraz jakby tego nie czuć. Ale czy niedoładowanie zniknęło to stwierdzę dopiero po logowaniu. Koszt wtryskiwaczy 300 zł , a efekt jak dla mnie super Co do kopcenia - jest mniejsze niż było przed wymianą, praktycznie niezauważalne
paweu1 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Wrzuć logi, sprwadź jaka jest dawka i kąt
markus85 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Tylko spr. sobie wtryski przed montażem jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, cobyś się nie rozczarował.
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 ja również planuję do swojego 1Z wsadzić większe wtryski i do tego zapodać virusa Na szybko wyjaśnijcie mi: wtryski do AFN to 216?
Kowi87 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 ja również planuję do swojego 1Z wsadzić większe wtryski i do tego zapodać virusa Na szybko wyjaśnijcie mi: wtryski do AFN to 216? nie, 216ki to AHY
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 ja również planuję do swojego 1Z wsadzić większe wtryski i do tego zapodać virusa Na szybko wyjaśnijcie mi: wtryski do AFN to 216? nie, 216ki to AHY więc AFN jakie ma? Bo z tego co udało mi się wyszperać w innych wątkach to z tego silnika warto wrzucić do 1Z
Kowi87 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 0,210 jak dobrze pamietam czy tam 0,205
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się