seba1-2 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 foto są nowe tylko akurat na nich lamp jeszcze nie było mówisz i masz na szybko bo nowa sesja będzie ale na wiosne
grzesiek88 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 teraz dopiero oblukałem gdie ty masz tego cycora do otwierania klapy??
PABLO Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Seba jest :kox: Załóż końcówkę jak u mnie i będzie granatowa sister
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 grubsza rzeźba z tym CAHA będzie wydajniejsza niż BRD?
seba1-2 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 wydech w najbliższym czasie też będzie na wylocie bo będzie przelot 2.5" no i do tego jakieś sensowne końcówki pablo gdzie swoje brałeś??[br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 17:33_________________________________________________ grubsza rzeźba z tym CAHA będzie wydajniejsza niż BRD? michał montuje caha z tego względu że zdobyłem nówkę sztukę za śmieszne pieniądze, ale z tego co wiem to jest wydajniejsza niż brd
Michał Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 no właśnie jak tak patrzę to szykuje się 200+, w połączeniu z szóstką skrzynią to już będzie bardzo przyzwoicie jeździć czekamy na soft
seba1-2 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 niestety aktualnie mam skrzynie 5 bo skrzynia 6 po paru miesiącach użytkowania powiedziała papa
alvaro Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 michal_s87 będzie wydajniejsza niż BRD? na pewno lepiej wstaje od BRD :gwizdanie: Graty roboty i jestem ciekaw wyniku po strojeniu Sprzęgło zostało z 6 biegówki ?
seba1-2 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 sprzęgło jest od początku nówka sztuka 228mm jednomas z 1z także może jakiś czas wytrzyma a jak nie to pomyślimy nad jego wzmocnieniem lub też zamianą
mrogal Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 sprzęgło jest od początku nówka sztuka 228mm jednomas z 1z także może jakiś czas wytrzyma a jak nie to pomyślimy nad jego wzmocnieniem lub też zamianą ten jednomas nie sprawia Ci problemow nie szarpie rzuca silnikiem przy wolnym ruszaniu z jedynki?
Michał Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 michal_s87 będzie wydajniejsza niż BRD? na pewno lepiej wstaje od BRD :gwizdanie: tak podejrzewałem, ale nie widziałem wiele projektów z CAHA, zwłaszcza w 1,9 sprzęgło jest od początku nówka sztuka 228mm jednomas z 1z także może jakiś czas wytrzyma a jak nie to pomyślimy nad jego wzmocnieniem lub też zamianą ten jednomas nie sprawia Ci problemow nie szarpie rzuca silnikiem przy wolnym ruszaniu z jedynki? dobre pytanie, bo jestem na etapie zakupu sprzęgła i ostatnio zacząłem się wahać czy nowy dwumas czy wkładać jednomas boję się właśnie drżenia przy niskich obrotach...
seba1-2 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 są drgania i nawet opisywałem to w jakimś wątku, jednomas to jednomas trzeba nauczyć się z nim współpracować bo jak żonka wsiada za stery to żadnego biegu nie może normalnie wrzucić, to znaczy czuć żabkę, ja tam ruszanie opanowałem drgania podczas jazdy są znikome, a podczas gaszenia czuć że silnik troszkę zatelepie
jaro4444 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 witam ponownie, jestem w trakcie montażu turbo kkk caha 170 cr na kolektorze z golfa 1.6td przy okazji zmieniłem rozrząd, vacum pompę oraz łożyska na alternatorze oraz sprzęgle sprężarki, także roboty co niemiara oto foteczki jak widać już siedzi, zostało podłączyć smarowanie i wydech pospawać Co wkładałeś pomiędzy kolektor 1,6 TD a turbinę?
seba1-2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Irku jest tam przejście z kolektora do turbiny, wygląda ono w ten sposób że na kolektor oraz na turbinę są wycięte dwie blachy o grubości 12mm, każda ma wzór odpowiedni danemu wyjściu, potem zostały wspawane szpilki do przykręcenia kolektora oraz turbiny, następnie po umiejscowieniu turbiny zostało to połapane dwie blachy do siebie, całość została zdemontowana, dociąłem brakujące przestrzenie z blachy i wyspawałem na zewnątrz i od środka, środek został wyszlifowany na gładko kamieniem i chyba tyle [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 17:00_________________________________________________ [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 17:16_________________________________________________tak to mnie więcej wygląda patrząc od przodu a tak patrząc mniej więcej od góry
jaro4444 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Seba tak dokładnie myślałem. Można by pomyśleć o "seryjnej" produkcji takich przejściówek do 1,9 TDI. Szkoda, że kolektory od AHU i podobnych mają nadlew z tyłu do EGR. Zawsze można by go było zaślepić, ale estetyczniej byłoby bez tego króćca :>
seba1-2 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 mierzyłem tą turbinę od kolektora seryjnego czyli od AVF efekt był taki że turbina nie leżała równo względem podłużnicy dlatego to popchnęło mnie do zamontowania turbiny na tym kolektorze i zrobienia przejścia "+" jest taki że ma wielkie kanały, myślałem również na kolektorem od ahu ale nie mogłem go znaleźć ciekawe jak by wtedy "leżała" turbina względem podłużnicy chyba że ty IRKU mierzyłeś CAHA do kolektora od AHU?? jak z rozstawami śrub?? bo do kolektora AVF nie pasuje i trzeba rozwiercać otwory w turbinie
jaro4444 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Nie mierzyłem na razie tej suszarki do 1,9 bo w rodzinie pozostały dwa wzdłużne 1,9/2.0 8V PD - jeden ojca (BGW ex Rogalowy Passat) śmiga na GT1749VA, dawna brata (teraz szwagra) B5 ze słupkiem od ASZ śmiga na BRD. Więc do nich CAHA nie potrzebuję. Za to do 2,0 16V wiesz jak zamontowałem CAHA :gwizdanie: Zastanawiałem się nad małą rzeźbą kolektora AWX - zebrania frezarką ok 10-12 mm flanszy do mocowania turbiny i przyspawania nowej dostosowanej kształtem pod CAHA. Nie mam jednak na razie takiej potrzeby więc nie brałem się za to na poważnie.
seba1-2 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2011 no nie powiem pomysł dobry tylko kwestia profi wyspawania kolektora [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 21:26_________________________________________________ulep prawie gotowy,wydech wyspawany chwilowo seria docelowo 2.5''przelot, powrót smarowania przerobiony reszta pasowała, jak wena mnie najdzie jutro dokończenie i testy
dudi75 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 No gratki :oklaski: :oklaski: czekamy teraz na strojenie i wykresik [br]Dopisany: 10 Styczeń 2011, 10:35_________________________________________________Nie wzmacniales sprzegla u Radzikowskiego , no to ciekawe czy da rade po strojeniu ja sie zatanawiam nad zmiana na jednomas z 1Z . Tylko mi chyba nie bedzie pasowac do mojego wzmocnionego docisku i znowu bede musial chyba wzmacniac docisk od 1Z zeby to jakos jezdzilo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się