mrogal Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 są drgania i nawet opisywałem to w jakimś wątku, jednomas to jednomas trzeba nauczyć się z nim współpracować bo jak żonka wsiada za stery to żadnego biegu nie może normalnie wrzucić, to znaczy czuć żabkę, ja tam ruszanie opanowałem drgania podczas jazdy są znikome, a podczas gaszenia czuć że silnik troszkę zatelepie powiedz wiec jak ruszasz zeby Ci autem nie rzucalo, bo ja to czasami dostaje takiej padaczki ze boje sie ze sie silnik doslownie urwie od budy mysle nad wlozeniem calego dwumasa i sprzegla z awx
Michał Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 mysle nad wlozeniem calego dwumasa i sprzegla z awx dwumas w AWX jest taki sam jak w AFN z tego co wiem różni się tylko tarcza i docisk, nie wiem jak jest z łożyskiem...
mrogal Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 mysle nad wlozeniem calego dwumasa i sprzegla z awx dwumas w AWX jest taki sam jak w AFN z tego co wiem różni się tylko tarcza i docisk, nie wiem jak jest z łożyskiem... wiem, ale mam na "stanie" afnowskie i awx
seba1-2 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 ulep gotwy do strojenia z tym że mam jeszcze końcówki wtryskiwaczy do założenia ale chyba zrobię strojenie na tych gratach a ewentualnie jak będzie mało to wrzucę końcówki po jeździe próbnej powiem tyle ma laga z dołu ale potem to ciągnie jak szalone a to jeszcze przed strojeniem... aha dudi ja mam napinacz na rozrządzie sprężynowy więc zobaczymy jak będzie zachowywał się przy strojeniu co do sprzęgła to mi przy ruszaniu zbytnio nie szarpie, a jeśli chodzi o jego wytrzymałość to będziemy widzieć po strojeniu, jeśli nie wydoli to się go wzmocni :gwizdanie:
slepy Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 ulep gotwy do strojenia z tym że mam jeszcze końcówki wtryskiwaczy do założenia ale chyba zrobię strojenie na tych gratach a ewentualnie jak będzie mało to wrzucę końcówki po jeździe próbnej powiem tyle ma laga z dołu ale potem to ciągnie jak szalone a to jeszcze przed strojeniem... aha dudi ja mam napinacz na rozrządzie sprężynowy więc zobaczymy jak będzie zachowywał się przy strojeniu co do sprzęgła to mi przy ruszaniu zbytnio nie szarpie, a jeśli chodzi o jego wytrzymałość to będziemy widzieć po strojeniu, jeśli nie wydoli to się go wzmocni :gwizdanie: w jakie wartości celujesz?
seba1-2 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 na tym setupie bedzie - turbo CAHA - przelot 2.5" - końcówki wtrysków - FMIC także może pęknie
Michał Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 na tym setupie bedzie - turbo CAHA - przelot 2.5" - końcówki wtrysków - FMIC także może pęknie pęknie, pęknie
slepy Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 na tym setupie bedzie - turbo CAHA - przelot 2.5" - końcówki wtrysków - FMIC także może pęknie pęknie, pęknie pięknie, pięknie to potem obowiązkowo, na Brzeskiego spota wpadaj
dudi75 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 na tym setupie bedzie - turbo CAHA - przelot 2.5" - końcówki wtrysków - FMIC także może pęknie A co tam za koncowki wtryskow chcesz wymieniac masz pompki AL czy cos innego
seba1-2 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 dudi cos takiego + końcówki wtryskiwaczy Fratelli Bosio PP1043 podobno max ich wydajności wystarczy do wykrzesania około 250hp a ja mam pompowtryski bodajże AX
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 A kiedy Seba wybierasz sie na strojenie
seba1-2 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2011 ogarnę wydech i raczej dopiero wtedy
dudi75 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 dudi cos takiego + końcówki wtryskiwaczy Fratelli Bosio PP1043 podobno max ich wydajności wystarczy do wykrzesania około 250hp a ja mam pompowtryski bodajże AX Liczysz na 250KM ,powiem ci ze rozmawialem ostatnio z Rogalem na temat tych koncowek i powiedzial ze lepiej zainwestowac w nowe koncowki do AL-ek . A kiedy masz jakies strojenie ,
seba1-2 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 piotrek no w sumie u ciebie to ładnie słychać ale zastanawiam się nad jednym końcowym dudi jak pisałem, ja liczę na max 200 bo chce tym autem jeszcze trochę pojeździć a jak wyjdzie to się okaże co do strojenia to na razie auto nie ogarnięte więc z nikim się nie umawiałem
PABLO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 I tak Cię objadę tylko tam przyjadę do Ciebie do mieściny Jedziesz po bandzie ładnie [br]Dopisany: 12 Styczeń 2011, 16:47_________________________________________________ foto są nowe tylko akurat na nich lamp jeszcze nie było
marewel Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Irku jest tam przejście z kolektora do turbiny, wygląda ono w ten sposób że na kolektor oraz na turbinę są wycięte dwie blachy o grubości 12mm, każda ma wzór odpowiedni danemu wyjściu, potem zostały wspawane szpilki do przykręcenia kolektora oraz turbiny, następnie po umiejscowieniu turbiny zostało to połapane dwie blachy do siebie, całość została zdemontowana, dociąłem brakujące przestrzenie z blachy i wyspawałem na zewnątrz i od środka, środek został wyszlifowany na gładko kamieniem i chyba tyle [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 17:00_________________________________________________ [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 17:16_________________________________________________tak to mnie więcej wygląda patrząc od przodu a tak patrząc mniej więcej od góry Takiej przekladki jak w tym projekcie nie dalo sie zastosowac? http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=212459&page=5
seba1-2 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 panie Marcin nie da rady tak zrobić bo u mnie opierała by się już o podłużnice, jedynie taka opcja jak napisał jaro4444 z frezować kawałek wyjścia kolektora wydechowego i wspawać pod odpowiednim kątem wytoczoną flansze[br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 20:10_________________________________________________nowe fotosy w pierwszym poście do oceny :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się