Fr0styyy. Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 No i się stało... Rano +1.5*C a na drodze ślisko, opony z d*py i wyrzuciło mnie na krawężnik, kierownica max w lewo, samochód jedzie w prawo. Tak przywaliłem, że aż mnie odrzuciło od tego krawężnika na lewy pas 8:E Cały rant na feldze zdarty, wyważanie by nawet nie pomogło... Oglądałem lewy wahacz dolny i wygląda w porządku, ale jak mam kierownice prosto to znosi mnie trochę na prawo (wcześniej było ok), geometria/zbieżność? I jakoś wspomaganie zaczęło jakby ciężej chodzić (chyba, że mam jakieś schizy przez to :E). Wcześniej jak miałem kiere prosto to jechałem prosto, teraz jak mam prosto to znosi mnie na prawo. Pojechałem więc do kuzyna i dostałem 2 nowe felgi (prawy przód i tył), lepsze opony poszły na przednią oś + wyważanie felg. Tak wyglądała przednia felga, cały rant zjechany. Teraz mam nauczkę, żeby nie zasuwać w zimę, bo szkoda zdrowia i samochodu Oczywiście jak ktoś mi mówił, żeby nie zapieprzać to mądry fr0styyy musiał zignorować :lol2: Polak mądry po szkodzie jak to mówią. W czwartek jak mi się uda to zrobię zbieżność, coś jeszcze sprawdzić muszę?
majkel_majki Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jedź na geometrię i szarpaki, niech ktoś fachowym okiem obejrzy to zawieszenie. Na pewno poleciała zbieżność,skoro auto Ci ucieka, ale jeżeli coś się tam jeszcze podgięło- któryś wahacz, drążek kierowniczy itp. to nie będzie geometrii i elementy są do wymiany, na monitorze czy wydruku będzie to od razu widać jeżeli kąty poszły w kosmos. Tak na marginesie, mając takie opony to się jedzie na paluszkach, nie jak Hołowczyc z prawkiem w najlepszym wypadku od roku patrząc po Twoim wieku.
Fr0styyy. Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 No teraz mam nauczkę, żeby nie przeginać z prędkością...
majkel_majki Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 No teraz mam nauczkę, żeby nie przeginać z prędkością... Dobrze, że tylko na tym się skończyło. A ewentualną wymianę zawieszenia potraktuj jako inwestycję w siebie
Gniady Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Maglownica oczywiście też mogła ucierpieć bouderzenie poszło przez drążek kierownicy.
Fr0styyy. Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 W czwartek postaram się to sprawdzić jak się uda dobić na moje szkole warsztaty ;p[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 17:31_________________________________________________Dzisiaj zrobiłem zbieżność, ale dalej znosi mnie na prawo :E
majkel_majki Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Kąty sprawdzałeś? Stawiam na pogięte wahacze, jeżeli nie ma geometrii to zbieżność od biedy można zrobić, ale i tak będzie ciągnąć w którąś stronę. Spróbuj najpierw zamienić opony lewo prawo albo tył na przód.
wektor2121 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 a jak ustawiali ci zbieżność laserowo jak w inny sposób to do poprawy
greg2505 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 sprawdż dolny tylny wachacz (banan) mógł się trochę zgąć i koniecznie geometria mogły się ruszyć sanki
pablo_ua4 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 kolego sprawdz tez amorka ja ostatnio busem mniej wiecej miałem podobna sytuacje i z amorka zrobił sie bananek
żbik Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Miałem kiedyś podobną sytuację golfem - na lodzie wpadłem w poślizg i przywaliłem w spory krawężnik. Listwa zębata w maglownicy się wygięła i musiałem magiel wymienić, o wahaczu nie wspomnę Myślę, że mogła się i u Ciebie skrzywić listwa w maglownicy skoro mówisz, że Ci wspomaganie ciężej chodzi - to by się zgadzało..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się