piotreki Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam, Mam pytanko ad nawiewu w moim B7 Po zalaczeniu silnika rano i przejechaniu nie wiem z 5 minut z 1 kreski robia sie 2 potem 3,4,5 itd temp ustawiona na 18 ( AUTO wylaczone) dzialo sie to takze przy temp zew 10-13 C Jak wskakuje na 2 zmniejszam na 1 i po chwili ( minuta, dwie) znowu 2,3,4 kreski Auto chce mnie dogrzac rozumiem ale chcialbym aby nadmuch chodzil na 1 kresce a nie dmuchal 5 Czasem chce 2 kreski a on zmniejsza na 1 To ze sie silnik dluzej nagrzewa to zrozumiale Przez 2 lata mnie to nie denerwowalo az do dzisiaj Czy mozna gdzies vagiem ustawic aby sam sie nie przelaczal na 2,3 kreski itd? czyli nie regulowal sily nawiewu Jeszcze 1 jadac np za jakims smierdzielem wlaczam obie wewnetrzny i tez sila nawiewu spada o 1 kreske normalne to ? Tez tak macie ? Pozdrawiam
studziany Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Też tak mam i w sumie mi to nieprzeszkadza
emil82 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 u mnie jest to samo, ale jak zmienie ręcznie na np. 2 lub 3 kreski to potem sam już nie przeskakuje na więcej, oczywiście tryb auto jest OFF pozdro!
darkle Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Niestety też tak mam i mnie to wk.. Szczególnie latem jak wyłączam na kilka minut samochód i wychodzę to po powrocie jak go włącze to łeb chce urwać Klimę używam w ostateczności bo nie lubię zimna wystarczy mi nadmuch i wolę otwarte okna ale wolałbym aby sterownik klimatronika działał w taki sposób, że siła nawiewu jest w miarę stała a temperatura we wnętrzu jest regulowana temperaturą powietrza z wlotów. Tymczasem zauważyłem że latem klimatronik startuje z max obrotów i później schodzi sobie powoli do 2-3 kresek. (na auto) wolałbym żeby dało się ustawić max 4 kreski i żeby w trybie z wyłączonym ekon nie leciało takie zimne powietrze Znów zimą podobnie zamiast walić z siłą 7 kresek ciepłe powietrze wolałbym aby leciało gorące przy 2-3 kreskach. Dodam że jeśli ustawię HI i ręcznie na te 2-3 kreski powietrze z wylotów po prostu parzy, nie da się dłużej ręki przytrzymać i to mi się podoba bo ciepełko lubie . Kolega w BMW X3 ma tak, że latem może ustawiać temp powietrza wylatującego z klimy, jadąc np z dziećmi może ustawiać temp że nie leci takie zimne a w aucie jest przyjemnie. Tymczasem u mnie po włączeniu sprężarki zaczyna lecieć mroźne, nieprzyjemne powietrze więc wolę tego nawet nie włączać Może da się to jakoś w VAGu poprzestawiać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się