gigipawel Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Proszę o wyrozumiałość były to moje pierwsze próby i jeszcze kabelek coś niedomagał. Mam problem wymieniłem rozrząd i od tego czasu z połowy baku robię nie 360Km tylko 280 co wydaje mi się dużą różnica. Co to znaczy w grupie 004 przy kącie wtrysku BTDC ? Logi: 000 BS http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65644.html 0003BS http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65645.html 0004 BS http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65649.html Dynamiczne : 0003 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65647.html 0004 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65648.html 0008 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65650.html 0011 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65652.html Logi robione na wirtualnej maszynie + VagCom3.112 i strasznie to muliło Dynamiczne : 0003 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65647.html 0004 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65648.html 0008 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65650.html 0011 http://vaglog.rtnet.pl/gigipawel_65652.html
wiktorsam Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Kąt wtrysku moim zdaniem waha się trochę za bardzo - od 42 do 50 koło pasowe na wale było ruszane ? Druga sprawa dawki jakieś duże jak na ahu w grupie 008 przez co wygląda jak by przepływka niedomagała choć moim zdaniem to wina większych dawek na zwykłym doładowaniu. Ale to niech mądrzejsi ocenią
przemik Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Statyczny kąt wtrysku moze byc. Ktoś cos grzebał juz przy sterowniku ?? Bo jak dla mnie limiter momentu jest ruszony. Wykonaj jeszcze logi dynamiczne - 001 i 010 oraz Statyczne - 000,001,003,004,007,013 BTDC oznacza - zaplon przed górnym martwym punktem tłoka.
vauxhall95 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dobrze jest napiety rozrzad bo za bardzo skacze kat wtrysku.
anderllh Opublikowano 14 Grudnia 2011 Opublikowano 14 Grudnia 2011 przemik,grzebane było tyle,że sterownik silnika został podmieniony i pochodzi z Ibizy, tam wychodziła taka seria softu.
gigipawel Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedzi Tak to Ibiza . Co do tego rozrządu to ten pasek dobrze napięty czy nie ? Co do przepływki to ponoć jest na dokończeniu. Ja i tak nie jeżdżę ponad 2,8Tys. obr/min więc nie muszę mieć takiego dynamitu ale chciałbym żeby samochodzik był niezawodny i w miarę ekonomiczny! Czyli co mam do zrobienia ? Co do dalszych pomiarów nie mam takich możliwości ale postaram się jak najszybciej :/ Czy po tym co wstawiłem da się określić stan mojego autka ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się