michier Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 teraz wszystko co wrzucają do brd to continental
Yoghurt Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 no tak, tylko koszt wymiany PD dla tego silnika (przynajmniej tutaj w Polsce) to jakas rzeznia, 2800 pln sztuka.
Brysio Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 no bo to zdziercy serwisowi i tyle maja 400% narzutu
RS Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 no tak, tylko koszt wymiany PD dla tego silnika (przynajmniej tutaj w Polsce) to jakas rzeznia, 2800 pln sztuka. na jakich warunkach? 2800 to cena czesci z montazem i oddaniem zuzytej czesci do serwisu?
Yoghurt Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 no tak, tylko koszt wymiany PD dla tego silnika (przynajmniej tutaj w Polsce) to jakas rzeznia, 2800 pln sztuka. na jakich warunkach? 2800 to cena czesci z montazem i oddaniem zuzytej czesci do serwisu? powiem szczerze, ze juz nie dopytywalem o szczegoly. poszedlem porozmawiac o tym, ze auto muli i ze mu sie poprawia po czyszczeniu wtryskow w myjce ultradzwiekowej. mialem ze soba wykresy z hamownii przed (155KM) i po myciu (177KM). rzucili mi cene za wtrysk 2800 i zakonczylem dyskusje. nie dopytywalem szczegolow bo jak dla mnie wydanie ponad 10K PLN za 22KM to nonsens. Jezdze, jak sie wysypie to bede sie martwil. Mam znajomego, ktory pracuje w serwisie VW, nie maja autoryzacji na Audi ale mowil mi, ze VAG wypuscil dokument, w ktorym dopuszcza wymiane wtryskow Siemensa dla samochodow nie starszych niz 6 lat na koszt serwisu, bez wzgledu czy byly serwisowane w ASO. To czy wymienia to tylko dobra wola i chec serwisu, VAG bierze koszty na siebie. Podobno w przypadku Audi tez tak jest. Gosc nie mogl tego sprawdzic bo powiedzial, ze nie ma dostepu do dokumentow serwisowych Audi.
RS Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Moze nie tak bym na to patrzyl jak ty ze wydajesz 10k PLN za 22KM. Wychodzi na to ze Audi powoli zdaje sobie sprawe jaka reputacje im te wtryski zrobily i ma propozycje dla tych ktorzy jeszcze calkiem sie od Audi nie odwrocili. Mozliwe ze te nowe juz nie beda sprawialy problemow , a zle dzialajacy wtrysk odbija sie nie tylko na mocy, ale takze zuzyciu paliwa i zuzycia DPF (czeste zapychanie i czeste regeneracje) Jak dla mnie gra warta swieczki, biorac pod uwage ze dotychczas jak cos poprawili to chodzilo. (AJM i AWX tez kiedys mialy problemy o ktorych malo kto dzis pamieta...) Sam pompowtrysk kosztuje teraz 1899 zeta w zalozeniu ze oddajesz stary (poprzedni kosztowal cos kolo 2300 zeta) Ja zakladam sobie sam wtryski, wiec u mnie to 7600 zeta. Chociaz w polskim ASO nie masz na nie gwarancji jak je sobie sam zalozysz, wiec czasami warto przemyslec sytuacje. Ale z drugiej strony w Audi nie robia mi problemow jak reklamuje jakas czesc....
Yoghurt Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Moze nie tak bym na to patrzyl jak ty ze wydajesz 10k PLN za 22KM. Wychodzi na to ze Audi powoli zdaje sobie sprawe jaka reputacje im te wtryski zrobily i ma propozycje dla tych ktorzy jeszcze calkiem sie od Audi nie odwrocili. Mozliwe ze te nowe juz nie beda sprawialy problemow , a zle dzialajacy wtrysk odbija sie nie tylko na mocy, ale takze zuzyciu paliwa i zuzycia DPF (czeste zapychanie i czeste regeneracje) Jak dla mnie gra warta swieczki, biorac pod uwage ze dotychczas jak cos poprawili to chodzilo. (AJM i AWX tez kiedys mialy problemy o ktorych malo kto dzis pamieta...) Sam pompowtrysk kosztuje teraz 1899 zeta w zalozeniu ze oddajesz stary (poprzedni kosztowal cos kolo 2300 zeta) Ja zakladam sobie sam wtryski, wiec u mnie to 7600 zeta. Chociaz w polskim ASO nie masz na nie gwarancji jak je sobie sam zalozysz, wiec czasami warto przemyslec sytuacje. Ale z drugiej strony w Audi nie robia mi problemow jak reklamuje jakas czesc.... a powiedz mi - skoro sam sobie je wyciagasz - jest tam jakas filozofia? mam znajomego mechanika, ktory by mi je mogl wyciagnac ale jak z nim rozmawialem to mowil, ze nie ma problemu pod warunkiem, ze odowiedzialnosc biore na siebie. Powiedzial, ze on sie na elektronice nie zna i ma obawy, czy jak je pozniej wlozy to samochod odpali. sa tam jakies myki?
b3rs Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Moze nie tak bym na to patrzyl jak ty ze wydajesz 10k PLN za 22KM. Wychodzi na to ze Audi powoli zdaje sobie sprawe jaka reputacje im te wtryski zrobily i ma propozycje dla tych ktorzy jeszcze calkiem sie od Audi nie odwrocili. Mozliwe ze te nowe juz nie beda sprawialy problemow , a zle dzialajacy wtrysk odbija sie nie tylko na mocy, ale takze zuzyciu paliwa i zuzycia DPF (czeste zapychanie i czeste regeneracje) Jak dla mnie gra warta swieczki, biorac pod uwage ze dotychczas jak cos poprawili to chodzilo. (AJM i AWX tez kiedys mialy problemy o ktorych malo kto dzis pamieta...) Sam pompowtrysk kosztuje teraz 1899 zeta w zalozeniu ze oddajesz stary (poprzedni kosztowal cos kolo 2300 zeta) Ja zakladam sobie sam wtryski, wiec u mnie to 7600 zeta. Chociaz w polskim ASO nie masz na nie gwarancji jak je sobie sam zalozysz, wiec czasami warto przemyslec sytuacje. Ale z drugiej strony w Audi nie robia mi problemow jak reklamuje jakas czesc.... a powiedz mi - skoro sam sobie je wyciagasz - jest tam jakas filozofia? mam znajomego mechanika, ktory by mi je mogl wyciagnac ale jak z nim rozmawialem to mowil, ze nie ma problemu pod warunkiem, ze odowiedzialnosc biore na siebie. Powiedzial, ze on sie na elektronice nie zna i ma obawy, czy jak je pozniej wlozy to samochod odpali. sa tam jakies myki? Zadnej filozofi ani specjalnych myków nie ma, jak jest mechanikiem to sobie poradzi, elektronika kończy się za zdjęciu i założeniu wtyczek na wtryski ( trzeba uważać jak nie ma się ściągacza). No i obowiązkowo nowe śruby.
RS Opublikowano 5 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2012 Moze nie tak bym na to patrzyl jak ty ze wydajesz 10k PLN za 22KM. Wychodzi na to ze Audi powoli zdaje sobie sprawe jaka reputacje im te wtryski zrobily i ma propozycje dla tych ktorzy jeszcze calkiem sie od Audi nie odwrocili. Mozliwe ze te nowe juz nie beda sprawialy problemow , a zle dzialajacy wtrysk odbija sie nie tylko na mocy, ale takze zuzyciu paliwa i zuzycia DPF (czeste zapychanie i czeste regeneracje) Jak dla mnie gra warta swieczki, biorac pod uwage ze dotychczas jak cos poprawili to chodzilo. (AJM i AWX tez kiedys mialy problemy o ktorych malo kto dzis pamieta...) Sam pompowtrysk kosztuje teraz 1899 zeta w zalozeniu ze oddajesz stary (poprzedni kosztowal cos kolo 2300 zeta) Ja zakladam sobie sam wtryski, wiec u mnie to 7600 zeta. Chociaz w polskim ASO nie masz na nie gwarancji jak je sobie sam zalozysz, wiec czasami warto przemyslec sytuacje. Ale z drugiej strony w Audi nie robia mi problemow jak reklamuje jakas czesc.... a powiedz mi - skoro sam sobie je wyciagasz - jest tam jakas filozofia? mam znajomego mechanika, ktory by mi je mogl wyciagnac ale jak z nim rozmawialem to mowil, ze nie ma problemu pod warunkiem, ze odowiedzialnosc biore na siebie. Powiedzial, ze on sie na elektronice nie zna i ma obawy, czy jak je pozniej wlozy to samochod odpali. sa tam jakies myki? Zadnej filozofi ani specjalnych myków nie ma, jak jest mechanikiem to sobie poradzi, elektronika kończy się za zdjęciu i założeniu wtyczek na wtryski ( trzeba uważać jak nie ma się ściągacza). No i obowiązkowo nowe śruby. Moze nie do konca. Troche trzeba uwazac i przyjrzec czy nie wyrabiaja gniazda w glowicy przy wymianie- ewentualnie zastosowac zestaw naprawczy- uszczelniaczy. Sa specjalne przyrzady do wyciagania i montazu- ich zadaniem jest idealnie prostopadle wyciagac i wsuwac Pompowtrysk. To wazne. Wtyczki mozna latwo polamac. Sruby powinny byc nowe bo sa to sruby rozciagliwe i procedura ich przykrecenia moze byc zastosowana tylko raz (pozniej sie da jeszcze , ale trzeba miec wyczucie) No i na koniec ustawienie walka od pompowtryskiwaczy - najlepiej z odpowiednim zegarem. Uszczelka pod deklem tez nie jest wieczna. Pozdrawiam
Yoghurt Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Moze nie do konca. Troche trzeba uwazac i przyjrzec czy nie wyrabiaja gniazda w glowicy przy wymianie- ewentualnie zastosowac zestaw naprawczy- uszczelniaczy. Sa specjalne przyrzady do wyciagania i montazu- ich zadaniem jest idealnie prostopadle wyciagac i wsuwac Pompowtrysk. To wazne. Wtyczki mozna latwo polamac. Sruby powinny byc nowe bo sa to sruby rozciagliwe i procedura ich przykrecenia moze byc zastosowana tylko raz (pozniej sie da jeszcze , ale trzeba miec wyczucie) No i na koniec ustawienie walka od pompowtryskiwaczy - najlepiej z odpowiednim zegarem. Uszczelka pod deklem tez nie jest wieczna. Pozdrawiam no to jednak nie wyglada na trywialna sprawe. czytalem gdzies jakas Twoja wypowiedz, ze czyscisz sobie wtryski przy kazdej wymianie oleju. Sam je wyciagales, czyscilem i wrzucales za kazdym razem? i czego uzywales do czyszczenia?
RS Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 Uzywam zwyklemj czyszczarki do bizuterii (Aldi- 20 euro) oraz koncentratu do czyszczenia <pompek (Audi - 24 euro za litr) ktory mieszam z woda. No i oczywiscie robie to sam- pierwszys raz patrzyl mi znajomy mechanik przez ramie, ale dzis to rutyna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się