cornik_84 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 Komoornik taki doradzil sprzedawca. Taki miał wskazany w katalogu do tego modelu auta. Można to jakoś zakodować?
komoornik Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 I ani Tobie ani jemu nie dało do zastanowienia to że proponuje Ci akumulator o pojemności kilkadziesiąt Ah mniejszej niż to co masz w aucie? Wszelkie informacje nt. kodowania są w pierwszym poście, ale osobiście podjąłbym kroki aby zamontować akumulator o pojemności odpowiedniej dla egzemplarza (do potwierdzenia wg wlepy jaki aku był fabrycznie).
cornik_84 Opublikowano 9 Lipca 2017 Opublikowano 9 Lipca 2017 No jakoś nie dalo. Pech tak chciał. Dziękuję za info.
NoName Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Siema, można ładować akumulator klasycznie czyli odpinając klemy i pod prostownik go podłączyć?Nie mogę podszybia ściągnąć przez wycieraczki a nie chcę czegoś uszkodzić :/PozdrawiamWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kotu Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) 4 godziny temu, krich8710 napisał: Siema, można ładować akumulator klasycznie czyli odpinając klemy i pod prostownik go podłączyć? Nie mogę podszybia ściągnąć przez wycieraczki a nie chcę czegoś uszkodzić :/ Pozdrawiam Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Oczywiście możesz go odpiąć i ładować. Teraz coraz częściej akumulatory montowane są w bagażnikach lub pod tylną kanapą żeby tego nie demontować wystarczy właśnie podpiąć klemy do "gniazda + i -" pod maską jest to dla naszej wygody. Edytowane 24 Lipca 2017 przez kotu
NoName Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Naładowany, nie trzeba było demontować podszybia tylko otworzyć klapkę Pytanie: Raz mi pokazuje komputer w aucie 20% i po chwili jak przejadę 3km 100% Dzisiaj rano było 10% a po 30min jak auto stało ale chodziło wskoczyło 90%... Akumulator lipny?
komoornik Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Trzeba by sprawdzić jego parametry. Można VCDS, ale tester pewnie więcej powie (w sklepach z aku testują za darmo).
l.e.s.t.e.r Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Dnia 8.07.2017 o 14:54, cornik_84 napisał: witam, mam pytanie odnośnie kodowania akumulatora? Kupiłem nowy akumulator, sprzedawca doradził mi Vartę 77Ah 780A, wcześniej miałem 110Ah 520A DIN 850A EN/SAE. Nie mam nalepki, jakie wartości mam podać podczas kodowania? Audi A4 B8 2008r. będziesz pchał auto już pierwszej zimy, idz mu to oddaj jeśli się da.
Marsi Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Ogarnąłem Edytowane 21 Października 2017 przez Marsi
dodo_1234 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Opublikowano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Muszę aktywować ukryte menu żeby pokazało poziom naładowania? (mmi 2g) Czy wystaczy zakodowac przez vcds: Kodowanie MMI 2G: [07 - Head Control] [Adaptacja - 10] -> canal 02 -> dodajemy +32 do istniejacej wartości ? Edytowane 4 Grudnia 2018 przez dodo_1234
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2018 14 godzin temu, dodo_1234 napisał: Muszę aktywować ukryte menu żeby pokazało poziom naładowania? (mmi 2g) Czy wystaczy zakodowac przez vcds: Kodowanie MMI 2G: [07 - Head Control] [Adaptacja - 10] -> canal 02 -> dodajemy +32 do istniejacej wartości ? Jak masz MMI 2G HIGH to tak Pozniej RESTART
dodo_1234 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Opublikowano 5 Grudnia 2018 3 godziny temu, wrclaguna napisał: Jak masz MMI 2G HIGH to tak Pozniej RESTART Dzięki, rozumiem restart poprzez kombinacje klawiszy wystaczy?
wrclaguna Opublikowano 5 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2018 5 godzin temu, dodo_1234 napisał: Dzięki, rozumiem restart poprzez kombinacje klawiszy wystaczy? Mozna i tak ? Albo 1 postKodowanie MMI 2G: [07 - Head Control] [Adaptacja - 10] -> canal 02 -> dodajemy +32 do istniejacej wartości Na koniec robimy RESTART MMI wchodzac w kanal 111 i wpisujemy 1 aby zrestartowac system .
dodo_1234 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Opublikowano 5 Grudnia 2018 Dzięki! Czekam na kabel i zaczynam zabawę.
dodo_1234 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Opublikowano 10 Grudnia 2018 W dniu 5.12.2018 o 15:20, wrclaguna napisał: Mozna i tak ? Albo 1 postKodowanie MMI 2G: [07 - Head Control] [Adaptacja - 10] -> canal 02 -> dodajemy +32 do istniejacej wartości Na koniec robimy RESTART MMI wchodzac w kanal 111 i wpisujemy 1 aby zrestartowac system . Sorry.. Jednak mam MMI 3g. Rozumiem procedura taka sama?
wrclaguna Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2018 MMI 3G ma inna procedure odsyłam jeszcze raz do 1 Posta i do poczytania tematu
dodo_1234 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 2 godziny temu, wrclaguna napisał: MMI 3G ma inna procedure odsyłam jeszcze raz do 1 Posta i do poczytania tematu Czyli rozumiem w vcds: [ 5F ( infotainment) ] -> Adaptacja 10 -> kanału 06 Nowy do tego zestawu: 1 Restart mmi i pójdzie?
miesku Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Da sie aktywowac poziom naladowania aku w a4 b8 bez mmi?(tylko radio)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się