Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów po wymianie turbo z AWX.


adadur

Rekomendowane odpowiedzi

W imieniu kolegi Maniusiek28 wrzucam logi do wglądu, gdzyż niespełna miesiąć po wymienie na NOWĄ turbinę (na tą z AWX-a) autko nie jeździ jak powinno:

Logi statyczne:

grupa 000

000alo7.th.jpg

grupa 001

001acc8.th.jpg

grupa 002

002afc9.th.jpg

grupa 003

003afx5.th.jpg

grupa 004

003ccf1.th.jpg

grupa 007

007atr1.th.jpg

grupa 013

013ajb1.th.jpg

Logi dynamiczne:

grupa 000

000chx6.th.jpg

grupa 001

001bbp7.th.jpg

grupa 003

003coz4.th.jpg

grupa 008

008abv4.th.jpg

grupa 010

010anu8.th.jpg

grupa 011

No i nie zabijcie bo padła bateria ale z podglądu pamiętam tylko że jak w 2 kolumnie było 1800 to w 3 1100.

Logi BS:

grupa 000

000bmk0.th.jpg

grupa 003

003bbs3.th.jpg

grupa 004

004bcu8.th.jpg

grupa 011

011aes8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tnie dawki bo brak doładowania, ale zadane ciśnienie jest jakieś dziwne :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-termostat do wymiany

-statyczny kat wtrysku do poprawy [ale dopiero po doporwadzeniu termiki silnika do porzadku]

-EGR do przeczyszczenia

a teraz co do braku moczu .... [kolejność nie jest przypadkowa]

-sprawdzic przewody podcisnieniowe od N75

-podmienic N75

-dziura w dolocie jak stodoła [czy autko dymi]

- i najgorsze .... turbo sie wysrało ... [mało prawdopodobne]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pomiarów wychodzi uszkoczenie N70 - masowy przepływomierz powietrza

Czy dobrze myślę bo w błędach silnika było:

00519, 00575, 00553

519 Czujnik MAP - niskie napięcie - G71, Czujnik MAP - wysokie napięcie - G71

575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70

Kolega szykuje sie na program u Rogala i trzeba autko doprowadzić do ładu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, dopóki nie zrobisz 011 DYN to ciężko coś powiedzieć - widać, że dawki pościnane i to równo, przepływka nie mierzy - ale to pewnie wina niepompującej turbiny - N75, dziura.

Termostat pewnie będzie do wymiany.

EGR też jakoś dziwnie działa - nie otwiera się do końca.

POza tym log 011 BS jest w ogóle jakiś dziwaczny - kierownice tak jakby się w ogóle nie ruszały.

Adaś jaki to był silnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat był wymieniony i przy już dymamiczny temp. było OK bo przy statycznych nieco ponad 80 ale juz zaczeliśmy logowanie.

Sztanga przy teście BS była obserwowana i ruszała się.

Kolega w poprzednim turbo miał problem z zapiekaniem się (chyba) kiedyś logi robił u niego łukaszr i zdaje sie że wspominał cos o dwakach a może chodziło o ten kąt.

Rury niby obejrzane i dziury w dolocie nie ma.

Rurki podciśnienia też sprawdzone i nie było jakiś nieprawidłowości - nie rzuciły się w oko.

Mówisz N75?

- i najgorsze .... turbo sie wysrało ... [jeszcze mniej prawdopodobne]

turbo NOWE wiec nie kracz ;) bo będzie załamka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tnie dawki bo brak doładowania, ale zadane ciśnienie jest jakieś dziwne :shocked:

o ktorym zadanym cisnienieu piszesz .. bo ja nie widze bloku 011 .... :wink4:

W pomiarów wychodzi uszkoczenie N70 - masowy przepływomierz powietrza

Czy dobrze myślę bo w błędach silnika było:

00519, 00575, 00553

519 Czujnik MAP - niskie napięcie - G71, Czujnik MAP - wysokie napięcie - G71

575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70

Kolega szykuje sie na program u Rogala i trzeba autko doprowadzić do ładu.

co do lmm .. to moze jakis stary bład [spowodowany odpieciem lmm przy wlaczonym zapolonie] ktory nie byl pozniej wykasowany ... najpierw trzeba doprowadzic doladowanie do porzadku [stad 0575/0519] ... potem sprawdzimy lmm ...

p.s sprawdzcie jeszcze rurke cisnienieowa dochodzaca do ECU [do czujnika cisnienia jezeli to stary AFN] jezeli nie to sprawdzcie wtyczke od czujnika na rurze dolotowej [nowszy AFN]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo NOWE wiec nie kracz ;) bo będzie załamka

będzie wielka załamka.....turbo nowe miesiąc chodzilo jak malina........aż to przed samym czipowaniem u rogala się zesrało coś.Oki co więc radzicie???Od czego zacząć ???Od podmiany N75 na nowe???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie wielka załamka.....turbo nowe miesiąc chodzilo jak malina........aż to przed samym czipowaniem u rogala się zesrało coś.Oki co więc radzicie???Od czego zacząć ???Od podmiany N75 na nowe???

wszystko juz zostało napisane .. nic innego sie tutaj nie wymysli ... [przynajmniej ja :naughty:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 i rurki jak spanky pisał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tnie dawki bo brak doładowania, ale zadane ciśnienie jest jakieś dziwne :shocked:

o ktorym zadanym cisnienieu piszesz .. bo ja nie widze bloku 011 .... :wink4:

Sorki koledzy nie byłem w stanie i miałem jakieś omamy chyba :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...