adadur Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 W imieniu kolegi Maniusiek28 wrzucam logi do wglądu, gdzyż niespełna miesiąć po wymienie na NOWĄ turbinę (na tą z AWX-a) autko nie jeździ jak powinno: Logi statyczne: grupa 000 grupa 001 grupa 002 grupa 003 grupa 004 grupa 007 grupa 013 Logi dynamiczne: grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 008 grupa 010 grupa 011 No i nie zabijcie bo padła bateria ale z podglądu pamiętam tylko że jak w 2 kolumnie było 1800 to w 3 1100. Logi BS: grupa 000 grupa 003 grupa 004 grupa 011
lukjar7 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 tnie dawki bo brak doładowania, ale zadane ciśnienie jest jakieś dziwne
spanky Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 -termostat do wymiany -statyczny kat wtrysku do poprawy [ale dopiero po doporwadzeniu termiki silnika do porzadku] -EGR do przeczyszczenia a teraz co do braku moczu .... [kolejność nie jest przypadkowa] -sprawdzic przewody podcisnieniowe od N75 -podmienic N75 -dziura w dolocie jak stodoła [czy autko dymi] - i najgorsze .... turbo sie wysrało ... [mało prawdopodobne]
adadur Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Opublikowano 21 Marca 2008 W pomiarów wychodzi uszkoczenie N70 - masowy przepływomierz powietrza Czy dobrze myślę bo w błędach silnika było: 00519, 00575, 00553 519 Czujnik MAP - niskie napięcie - G71, Czujnik MAP - wysokie napięcie - G71 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70 Kolega szykuje sie na program u Rogala i trzeba autko doprowadzić do ładu.
lukaszr Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Adam, dopóki nie zrobisz 011 DYN to ciężko coś powiedzieć - widać, że dawki pościnane i to równo, przepływka nie mierzy - ale to pewnie wina niepompującej turbiny - N75, dziura. Termostat pewnie będzie do wymiany. EGR też jakoś dziwnie działa - nie otwiera się do końca. POza tym log 011 BS jest w ogóle jakiś dziwaczny - kierownice tak jakby się w ogóle nie ruszały. Adaś jaki to był silnik ?
adadur Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Opublikowano 21 Marca 2008 Termostat był wymieniony i przy już dymamiczny temp. było OK bo przy statycznych nieco ponad 80 ale juz zaczeliśmy logowanie. Sztanga przy teście BS była obserwowana i ruszała się. Kolega w poprzednim turbo miał problem z zapiekaniem się (chyba) kiedyś logi robił u niego łukaszr i zdaje sie że wspominał cos o dwakach a może chodziło o ten kąt. Rury niby obejrzane i dziury w dolocie nie ma. Rurki podciśnienia też sprawdzone i nie było jakiś nieprawidłowości - nie rzuciły się w oko. Mówisz N75? - i najgorsze .... turbo sie wysrało ... [jeszcze mniej prawdopodobne] turbo NOWE wiec nie kracz bo będzie załamka
lukaszr Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Mówisz N75? Nic innego chyba nawet nie pozostaje.
spanky Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 tnie dawki bo brak doładowania, ale zadane ciśnienie jest jakieś dziwne o ktorym zadanym cisnienieu piszesz .. bo ja nie widze bloku 011 .... W pomiarów wychodzi uszkoczenie N70 - masowy przepływomierz powietrza Czy dobrze myślę bo w błędach silnika było: 00519, 00575, 00553 519 Czujnik MAP - niskie napięcie - G71, Czujnik MAP - wysokie napięcie - G71 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej 553 Przepływomierz masowy powietrza - G70, Czujnik masy przepływu powietrza - G70 Kolega szykuje sie na program u Rogala i trzeba autko doprowadzić do ładu. co do lmm .. to moze jakis stary bład [spowodowany odpieciem lmm przy wlaczonym zapolonie] ktory nie byl pozniej wykasowany ... najpierw trzeba doprowadzic doladowanie do porzadku [stad 0575/0519] ... potem sprawdzimy lmm ... p.s sprawdzcie jeszcze rurke cisnienieowa dochodzaca do ECU [do czujnika cisnienia jezeli to stary AFN] jezeli nie to sprawdzcie wtyczke od czujnika na rurze dolotowej [nowszy AFN]
Maniusiek28 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 turbo NOWE wiec nie kracz bo będzie załamka będzie wielka załamka.....turbo nowe miesiąc chodzilo jak malina........aż to przed samym czipowaniem u rogala się zesrało coś.Oki co więc radzicie???Od czego zacząć ???Od podmiany N75 na nowe???
spanky Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 będzie wielka załamka.....turbo nowe miesiąc chodzilo jak malina........aż to przed samym czipowaniem u rogala się zesrało coś.Oki co więc radzicie???Od czego zacząć ???Od podmiany N75 na nowe??? wszystko juz zostało napisane .. nic innego sie tutaj nie wymysli ... [przynajmniej ja ]
lukjar7 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 tnie dawki bo brak doładowania, ale zadane ciśnienie jest jakieś dziwne o ktorym zadanym cisnienieu piszesz .. bo ja nie widze bloku 011 .... Sorki koledzy nie byłem w stanie i miałem jakieś omamy chyba :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się