ispee Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Mam starty wew klocek do zera. Zewnętrzny jak nóweczka. Prze ściąganiu zacisku zauważyłem ze dolna tulejka pływająca w jarzmie nie da się ruszyć. Jaki na to jest patent, jak do tego podejść? Nic na siłę wszystko młotkiem? Czy to kwalifikuje jarzmo do wymiany? Proszę o pomoc..
wojtekce Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 zdjąć osłonkę gumową podgrzać palnikiem i po sprawie
ispee Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Co w momencie gdy nie mam palnika?
wojtekce Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 wykręć jarzmo i skocz do mechanika lub blacharza to Ci to ruszy na gorąco
czorny_07 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 ja zrobiłem to nagrzewnica garażowa
ispee Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ten sam problem jest z jarzmem. Zapieczone jak cholera. Nie idzie go odkręcić. Bity mam chyba dobre - DRAPER'a a śruby od jarzma już wcześniej były dosyć zmęczone. Samo klepanie młotem w tulejkę nic nie pomoże? Mogę ją wygiąć, zepsuć?
Dev Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 nie cuduj poszukaj drugiego jarzma ale najpierw zobacz jaki masz zacisk alu czy zeliwny bo sie tez jarzmami róznią
Mosiu44 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Mam tą samą sytuacjie :/ z tyłu w obydwu kolach zapiekly sie tuleje w jarzmach , co dziwne tylko te dolnie jedno jazmo wymienilem na nowe (wykrecone z a6) duzo zabawy bylo wlasnie z odkreceniem samego jarzma bo soby dolnie nie chca puscic wogole ;/ wiec jedna kiedy juz sie rozsypala potraktowalem szlifierka kontową :/ niestety jestem poza granicami polskii nie bardzo z kad mam dorwac drogie jarzmo kto ma palnik tu tez nie wiem do tego dochodzi wymiana racz z tylu :/ nie wiem jak sie do tego zabrac jest jeden mechanik tu ale raczej psuje niz naprawia :/ wwiec chcialem sie do tego wszystkiego zabrac sam co polecacie na te tuleje jak moge je odzyskać i czy mozna sruby od jazma zastapic innymi to znaczy nie na inbusa 8 tylko na klucz plaski ? prosze o pomoc
ispee Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Ja chciałem rozruszać tulejkę używając klucza, wd 40 i młotka - no i właśnie szukam innego jarzma bo tulejka ma dosyć. Dodatkowo nie mogę odkręcić jarzma posranego pomimo posiadania dobrego bitu 8 :/ Już mam dosyć tej padliny ciągle coś na dodatek w zacisku skorodowany trzpień więc chyba będę musiał kupić jeszcze zacisk.
Mosiu44 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Ja potraktowałem śrubę szlifierką kontową ucolem styrany juz cały łebek ladnie delikatnie zeszlifowalem a potem wiertełkiem 7ka rozwiercilem reszte śruby i jazemko samo wyskoczylo tylko trzeba to robic cierpliwie zeby nic nie uszkodzic ... tyle ze nie mam czasu pierdzielic sie tak z droga stroną :/ ale z tego co widze chyba bd musiał ...
ispee Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 jest tam tyle miejsca żeby podjechać wiertarką? Ja właśnie idę do garażu kombinować. Nie mam kanału więc będzie ciężko. Zastanawiam się czy nie pojechać pilnikiem łebka i nie spróbować na śrubę założyć klucza płaskiego np 8. Ogólnie dziwne że śruba się okrągła zrobiła. Mam porządne bity a mimo to d*pa. :/
ryba85 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Opublikowano 4 Stycznia 2012 tez miałem ten problem.wd40, dobry klucz i tulejka puscila.
ispee Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2012 Miałeś śrubę na imbus 8 czy z łbem 6-cio kątem?
ryba85 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 sruby mam na imbus. :decayed:ale ja nie sciagałem jarzma.
Gniady Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Najlepiej zaglądać tam przy każdej wymianie klocków czyszczenie +smarowanie =20min. a remont kilka godzin +nerwy+kasa element narażony na wodę i piasek a dużo osób nie wie że są elementy które podlegają okresowemu smarowaniu
Gniady Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 a co Ty chcesz tam smarować, hm ???? Jeden z kolegów pisał o tylnich zaciskach tam się smaruje - czyż nie?
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 owszem smaruje sie ale tłoczek i uszczelnienia oraz trzpienie w jarzmach konstrukcja jarzma i samych klocków nie wymaga tam smaru, nie ma potrzeby
Gniady Opublikowano 5 Stycznia 2012 Opublikowano 5 Stycznia 2012 owszem smaruje sie ale tłoczek i uszczelnienia oraz trzpienie w jarzmach konstrukcja jarzma i samych klocków nie wymaga tam smaru, nie ma potrzeby Dokładnie o trzpienie w jarzmach mi chodziło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się