Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] 2.5TDI 2001r Brak mocy,szarpanie na zimnym silniku


mega13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mamy z autkiem następujący problem w momencie kiedy auto jest zimne i wciśniemy pedał gazu do końca zaczyna szarpać samochodem coś w stylu jakby nie dostawał paliwa, w momencie kiedy silnik złapie 90stopni szarpanie ustaje. Kolejną kwestią jest brak mocy, niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny auto jest słabe, jak muł bagienny. Samochód podpinany pod komputer, zero błędów, oleje i filtry świeżo zmienione. Ma ktoś pomysła co to może być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primo - nie wciskamy na zimnym...

Secundo - polecam zrobic pelne logi i niezwlocznie zajrzec pod pokrywy zaworow... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wciskasz gaz do końca na zimnym silniku to nie dziw się,że masz auto mułowate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to będą wałki, lepiej nie zaglądać i od razu sprzedać taniej osobie która się nie zna(joke) :polew:

Na serio to porób logi, jest wiele rzeczy które są zrąbane a błedu Vag nie pokaże, a zrobienie logów wszystko wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to będą wałki, lepiej nie zaglądać i od razu sprzedać taniej osobie która się nie zna(joke) :polew:

Na serio to porób logi, jest wiele rzeczy które są zrąbane a błedu Vag nie pokaże, a zrobienie logów wszystko wyjaśni.

narodowości to się nie wyprzesz :decayed::naughty::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem ,że żart, ja jak sprzedje furmane to informuje o wszystkich dolegliwosciach :gwizdanie: koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co z tym zrobic to dziwna sprawa miałem wczesniej A6 srebrne co po niektorzy kojaza i nie mialem takich jaj a to dopiero kupiłem i juz sie zaczyna jestem mechanikiem ale to mnie przerosło juz wszystko wysprawdzałem oprucz oczywiscie wałków bo o tym nawet nie chce myślec czy to moze bys koło dwumasowe?POMOCY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wciskasz gaz do końca na zimnym silniku to nie dziw się,że masz auto mułowate.

A to jest temat w którym zastanawiamy się czy wciskać gaz do dna na zimnym, jakoś chyba trzeba posprawdzać kupowane auto, następny raz powiemy sprzedającemu: "To auto jest zepsute ale to nic bierzemy je, bo nie powinniśmy o tym wiedzieć bo przecież nie wolno wciskać gazu do pełna na zimnym.

Wracając do tematu, to z moich obserwacji: po pierwsze gaz przyjmuje z małym opóźnieniem, a po drugie ma przebłyski że idzie jak rakieta, więc nie wiem czy to będą wałki bo w tym wypadku nie miało by zrywów formy. Kolejną kwestią jest przebieg ok 175tys, z książką ( :gwizdanie: :gwizdanie:) więc wałki powinny być ok.

Jak już zdąrzyliście przeczytać jest to auto kolegi stramiana, nie dość że toleruje go na codzień to jeszcze na forum musi mnie prześladować... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg nie ma nic do rzeczy w kwestii walkow...

Moga byc wytarte i po 100.000 i po 50.000...

Wszystko zalezy od eksploatacji i wlasciciela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak wałki mają się do tego że raz idzie jak rakieta a za chwilę pasowało by go maluchem na hol wziąc?? Jak są wytarte to nie idzie i krótka piłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak wałki mają się do tego że raz idzie jak rakieta a za chwilę pasowało by go maluchem na hol wziąc?? Jak są wytarte to nie idzie i krótka piłka.

To może byś opisał od razu w pierwszym poście co twojej A4 dolega, najpierw piszesz ze jest mułowata potem że raz idzie raz nie idzie.

Porób logi i będzie wiadomo, myśle że nie ma co gdybać do momentu zrobienia logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie zostaw my na chwilke temat szarpania zkup my sie na chwilowym braku mocy czy nikt nie tawia na przepływomierz?ale na KTS wychodzi wszystko git?oco chodzi.?[br]Dopisany: 23 Marzec 2008, 09:54 _________________________________________________No i co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie bankowo pompa wtryskowa regeneracja 5000zł.Kumpel miał to samo w A6,180PS,Quattro.Wylatane wałki słychać jak dzwonią po otwarciu maski i nie koniecznie będzie mułowaty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5000? Skad takie ceny masz? :) Regeneracja VP to 2000-3000.

"Wylatanych" walkow nie slychac... predzej uslyszysz stukajaca hydraulike.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie poinformował znajomy.Możecie mi dać namiary na nową pompę za 2000zł.brutto?Też ma mam 2.5 ,a skoro tak się znacie na sprawie i cenach to i mnie może nie długo czekać...Chociaż jak na razie odpukać spoko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowej pompy nie kupisz za takie pieniadze.

Wyraznie pisalem o cenach za jej regeneracje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!Panowie :).Jestem z pomorza ale warto znać ceny i miejsca gdzie szukać pomocy w razie problemów.No i zweryfikować opowieści znajomych POZDRAWIAM!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pomorzu tez pewnie znajdzie sie jakis serwis Boscha :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pomorzu tez pewnie znajdzie sie jakis serwis Boscha :cool:

Raczej na pewno ale w tej chwili się tylko orientuję :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...