fusse Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 taa Sagon, tez mam pomodzoną pompę. Moze Sagon jakis tutorial, image story ? choc na forum paska i tak juz sporo powiedziales; ) na PW jeszcze wiecej hah Armi, w opisie, sprzedam 216 ;D zglos sie do mnie pokombinujemy z programem, po co przeplacac za korekty Panowie, jak juz tutaj tacy fachowcy sie spotkali, pytanie: Czy turbo BRD firmy KKK , ma problemy z zacinajacymi/brudzacymi sie lopatkami? cos mi sie obilo o uszy,ze nie ma takiego problemu,lecz jest jakis problem z wycierajacym sie pierscieniem w turbo, czy ktos cos wie na ten temat? ja teraz tez mam dylemat, czy dawac do turbobogdana i przerabiac na AWX/ARL na grubszym wałku (taki mam w made in italy) czy sprzedac tą za 700zl i dolozyc 500zl i jezdzic na brd. ciagle borykam sie z problemami VGT ,moze taka brd bylaby wybawieniem ?
Jarol Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Czy turbo BRD firmy KKK , ma problemy z zacinajacymi/brudzacymi sie lopatkami? cos mi sie obilo o uszy,ze nie ma takiego problemu,lecz jest jakis problem z wycierajacym sie pierscieniem w turbo, czy ktos cos wie na ten temat? Turbo z BRD nie ma takich problemów. BRD jest troszkę wydajniejsz od hybrydy AWX/ARL więc jeśli chcesz atakować 200km to zakładaj BRD.
fusse Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 bardziej jak na wydajnosci, to zalezy mi na bezawaryjnosci w postaci braku zacinania sie lopatek. samochod eksploatuje na krótkich odcinkach, niedogrzany silnik stad czeste problemy . powinienem sobie benzyne kupic, ale bena to nie to co klekot dzieki za informacje Jarol. . ktos cos wie jeszcze wiecej? Sagon ,wybacz za OT
sagon Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Nie gniewam się,ale odniosłem wrażenie,że musiałeś to pisać będąc wczorajszy,bo ni kupy,ni d*py się to nie trzyma. Na forum passata,jak na mało którym,temat przebudowy pompy jest już opisany od każdej możliwej strony. A priwów w tym temacie wysłałem więcej,niż obecnie mam koni . U Bogdana zdajesz starą,dopłacasz 500 i masz brd po regeneracji z gwarancją. Brat w avf-ie gania taką już prawie dwa lata na 1.7 bara i się 3ma. Sprzedać dzisiaj turbinę za 700 zeta nie jest proste. Ja bym na Twoim miejscu wyrwał taką z brd i miał święty spokój. Sam nie wiem,czy tak nie zrobię ... się zobaczy.
fusse Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 na forum golfa jeszcze bylo sporo o pompach, ale tam w miedzy wersjach wbijali sobie Ksenon z Arwamem i pozamykali topici, a pisali calkiem sensownie i na temat. Pewny jestes,ze za dodatkowe 500zl odda brd z gwarancja? jak tak to na wiosne wpada brd : ) robie fmic(uwaga, to bedzie chyba najtanszy projekt fmic na tym forum )
sagon Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zadzwoń i się zapytaj 17/ 583 12 27,609 478 033 . Brał i bierze po zdaniu starej w miarę sprawnej 500 zeta. Ostatnio brat nawet myślał nad gtb 17 i usłyszał,że cena po zdaniu brd wynosi 500 zeta. Tylko,że zamiast brd oddałby moją hybrydkę,cena taka sama. Na forum golfa nie było słowa o tym jak, konkretnie z czego zbudować pompę,dopóki się niejaki ksenon nie zaczął wypowiadać. Były tylko waśnie i spory,pretensje,bo pompy nie takie,bo mocy za mało,bo kąta nie trzyma,tłok ukręciło,żenada. Żadnych konkretów. Nie ma mnie tam od jakiegoś czasu,ale czasami tam zaglądam i widziałem,jak to tam wyglądało.
MAGIC87 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Sprzedać dzisiaj turbinę za 700 zeta nie jest proste. AWX seryjnego za tyle sie goni spokojnie robie fmic(uwaga, to bedzie chyba najtanszy projekt fmic na tym forum naughty najtanszy to znaczy ile? ponizej 500 zł?
Jarol Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 bardziej jak na wydajnosci, to zalezy mi na bezawaryjnosci w postaci braku zacinania sie lopatek. Dodam tylko tyle że turbosprężarki KKK mają o wiele mniej problemów z zacinaniem łopatek niż Garretty. Ja mam na BRD ustawione 1,6 bara, większość latam po mieście i od ponad 3 lat nie mam żadnych problemów z turbo sprężarką.
fusse Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Sprzedać dzisiaj turbinę za 700 zeta nie jest proste. AWX seryjnego za tyle sie goni spokojnie robie fmic(uwaga, to bedzie chyba najtanszy projekt fmic na tym forum naughty najtanszy to znaczy ile? ponizej 500 zł? moze nawet ponizej 400zl za 200zl kupilem fmic z a5 w stanie idealnym ,troche bedzie podcinania zderzaka, ale nie mam halo, to nie bedzie tak zle. mam 200-300zl na orurowanie , bedzie ciezko ,ale dam rade [br]Dopisany: 27 Grudzień 2011, 22:00_________________________________________________ bardziej jak na wydajnosci, to zalezy mi na bezawaryjnosci w postaci braku zacinania sie lopatek. Dodam tylko tyle że turbosprężarki KKK mają o wiele mniej problemów z zacinaniem łopatek niż Garretty. Ja mam na BRD ustawione 1,6 bara, większość latam po mieście i od ponad 3 lat nie mam żadnych problemów z turbo sprężarką. zobaczymy, dzis zakupilem
radimm Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Zadzwoń i się zapytaj 17/ 583 12 27,609 478 033 . Brał i bierze po zdaniu starej w miarę sprawnej 500 zeta. Ostatnio brat nawet myślał nad gtb 17 i usłyszał,że cena po zdaniu brd wynosi 500 zeta. Tylko,że zamiast brd oddałby moją hybrydkę,cena taka sama. Na forum golfa nie było słowa o tym jak, konkretnie z czego zbudować pompę,dopóki się niejaki ksenon nie zaczął wypowiadać. Były tylko waśnie i spory,pretensje,bo pompy nie takie,bo mocy za mało,bo kąta nie trzyma,tłok ukręciło,żenada. Żadnych konkretów. Nie ma mnie tam od jakiegoś czasu,ale czasami tam zaglądam i widziałem,jak to tam wyglądało. Kolego, a czy ten Pan Bogdan oglasza sie gdzies necie czy tylko tel? Gratki fajnego wyniku ! Taki Afn'ik pewnie juz ladnie smiga
spanky Opublikowano 27 Grudnia 2011 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dodam tylko tyle że turbosprężarki KKK mają o wiele mniej problemów z zacinaniem łopatek niż Garretty. Ja mam na BRD ustawione 1,6 bara, większość latam po mieście i od ponad 3 lat nie mam żadnych problemów z turbo sprężarką. zobaczymy, dzis zakupilem od kogo ?
sagon Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Kiedyś był na allegro,ale czy nadal tam siedzi,nie wiem. Najprościej zadzwonić,pogadać,zobaczysz,jak wygląda rozmowa z fachowcem. Jako jedyny z kilku których obdzwoniłem odradził mi zdecydowanie słynne kiedyś hybrydy gt 17/18,17/20. Inni wmawiali,że to będzie pięknie dmuchało,on powiedział,że będzie bryndza,bo pod takie doładowania,muszle z 17-tek są za małe. Nie pomieszczą odpowiedniej ilości tak gazów,jak i powietrza i górą turbo będzie zdychało. Dlatego padał decyzja na hybrydkę awx/arl,wszystko jak z fabryki,więc śmiga.
radimm Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 ok, dzieki. Trzeba bedzie po nowym roku ruszyc z tematem
Kowi87 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 ok, dzieki. Trzeba bedzie po nowym roku ruszyc z tematem Jak hybrydka to pamietajcie że nie kazda jest taka sama, ja pierw miałem dziada, nie wytrzymał 2 tyg ale na reklamacji wymienili i do dzisiaj zrobiła z 60tys :gwizdanie: wspomniana hybrydka AWX/ARL, wiec w sumie to loteria w duzej mierze zależąca od tego kto składał Fusse najtańszy projekt FMIC opisany jest tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63127.0 Patrząc po kwocie ostatecznej chyba nie masz szans go taniej zrobić skro juz 200 wydałes ja swój za 700 na gotowo zrobiłem [br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 16:13_________________________________________________I ja sie przez chwile zastanawiałem nad wsadzeniem 230tki po zobaczeniu wyniku sagona tym bardziej ze mam praktycznie to samo ale czy dla przyrostu 15-20km warto wywalać 2tys w najlepszej sytuacji są Ci którzy dopiero zaczynają modzić bo maja czarno na białym co kupić 1100zł nowe wtryski, stare sprzedać za + korekta z 600zł, map 2bar - 100zł, orurowanie z robotą z 200zł noi sprzęgło
Piotrek98igo Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 to jakie sprzeglo trzeba miec?chyba nie ma reguły na to..
Kowi87 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 to jakie sprzeglo trzeba miec?chyba nie ma reguły na to.. znaczy ja na swoim przykładzie pisze, coraz czesciej potrafi mi sie śliznąć(nowe 2,5letnie sprzęgło), wiec przyrost km bankowo by pociagnał koszty
Piotrek98igo Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 to jakie sprzeglo trzeba miec?chyba nie ma reguły na to.. znaczy ja na swoim przykładzie pisze, coraz czesciej potrafi mi sie śliznąć(nowe 2,5letnie sprzęgło), wiec przyrost km bankowo by pociagnał koszty ja powiem szczerze ze te akcje z sprzeglami nie ogarniam,u jednych w serii pada 240mm,a u innych 228mm po koksach smiga bez problemu z upalaniem.
fusse Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 to jakie sprzeglo trzeba miec?chyba nie ma reguły na to.. znaczy ja na swoim przykładzie pisze, coraz czesciej potrafi mi sie śliznąć(nowe 2,5letnie sprzęgło), wiec przyrost km bankowo by pociagnał koszty ja powiem szczerze ze te akcje z sprzeglami nie ogarniam,u jednych w serii pada 240mm,a u innych 228mm po koksach smiga bez problemu z upalaniem. No wlasnie, co mozna wrzucic zeby trzymalo mocniej jak seryjne sprzeglo 1z 228mm? do poprzecznych maja g60, vr6, sprzegla z t4 z mocniejszym dociskiem, a do nas co? [br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 22:00_________________________________________________ Fusse najtańszy projekt FMIC opisany jest tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63127.0 Patrząc po kwocie ostatecznej chyba nie masz szans go taniej zrobić skro juz 200 wydałes ja swój za 700 na gotowo zrobiłem nikt nie mówił,ze bedzie lekko, tez w 400zl chce sie zmiescic
radimm Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 ponoc sprzeglo z AWX podchodzi p&g . Uzytkownik Aju z tego co mi sie wydaje ma takie w swoim AJM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się