Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] madafaka OEM


topor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

co masz co masz? :decayed:

powiem krotko... TDI + Brak kata + remus... :slina: :slina: :slina: :slina: :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a i owszem:) irytowały mnie fajki od diesla przy body S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny wydeszek :slina::notworthy:

a osłona mi się nie widzi.... i jeszcze chyba tam śruba wystająca jest koło zbiorniczka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

ale opuść ją do asfaltu, żeby to światło się rozlewało po nim jak płomienie :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faje rade, a jak gra i co z kosztami ? :cool1: mi ogolnie bardziej podchodza owalne koncowki.

hmmm koszta, kosztami...;p gra za***iście, dzwiek stał sie bardziej basowy co moze wydawac sie niemozliwe -w aucie jest cicho i bardzo przyjemnie;) wyglad koncowek tez jest ok, ale srednica mogalby byc nieco mniejsza, mysle jednak ze do duzej masywnej felgi bedzie to pasowac. :)

fajny wydeszek :slina::notworthy:

a osłona mi się nie widzi.... i jeszcze chyba tam śruba wystająca jest koło zbiorniczka :decayed:

CIii osłona w trakcie rezania:D bedzie to inaczej.... i w ogole zmieni to kolor :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faje rade, a jak gra i co z kosztami ? :cool1: mi ogolnie bardziej podchodza owalne koncowki.

hmmm koszta, kosztami...;p gra za***iście, dzwiek stał sie bardziej basowy co moze wydawac sie niemozliwe -w aucie jest cicho i bardzo przyjemnie;) wyglad koncowek tez jest ok, ale srednica mogalby byc nieco mniejsza, mysle jednak ze do duzej masywnej felgi bedzie to pasowac. :)

Ja szukam takiej końcówki w takiej średnicy a nie całego wydechu sportowego bo miałem KM INFERNO http://www.allegro.pl/item904182740_tlumik_basowy_km_malon_inferno_zorro.html i przymuliło go przez to, dlatego wyszukałem ori wydech do 2.6 a stary KM do kosza i :audi: znowu odżyło :)

Ale na takie końcówki to bym się skusił, topor jak byś miał jakieś namiary to daj cynka :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej rurę przelotową :naughty: :naughty:

topor zarzuć filmik jak to brzmi :wink4:

tak jak u mnie :kox:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... :wink4::decayed::cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... :wink4::decayed::cool1:

omawiałem temat w Dynosofcie teraz.. :wink4: i powiem Ci jedno... bullshit :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... :wink4::decayed::cool1:

Wszystko zależy od rodzaju, mocy i charakterystiki pracy silnika. W A4kach opłaca się wywalać tłumiki środkowe i końcowe przy mocach 300< natomiast np. w EVO można wpierdzielić 2,5-3 cala na całej długości i hulać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... :wink4::decayed::cool1:

Tyczy się to głównie silników wolnossacych :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...