topor Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 mały update...: doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem teraz tylko program, malowanie klapy, skóra gwint i koniec, duzo nie zostało
Michał Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem i co mu było?
slepy Opublikowano 12 Maja 2010 Opublikowano 12 Maja 2010 mały update...: doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem teraz tylko program, malowanie klapy, skóra gwint i koniec, duzo nie zostało nie rezasz FMICa :gwizdanie:
topor Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Opublikowano 12 Maja 2010 doszło Lewe nadkole S4 i uporałem się z przeładowaniem i co mu było? geometria;p skąd masz skóre z mysich pipek jescze nie mam;p trza chwile poczekac.[br]Dopisany: 12 Maj 2010, 22:40_________________________________________________Slepy: FMIC'a nie rezam... szkoda pierdzielenia, zrezam tylko jakas pozadna chlodnie oleju.
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 FMIC'a nie rezam... mięczak dokładnie Zmieni zdanie jak mu spuchnie na autostradzie :polew:
topor Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 :bla: jak spuchnie to sie pomysli... tak btw, sprawdzal ktos kiedys temp w dolocie majac FMIc'a?
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 :bla: jak spuchnie to sie pomysli... tak btw, sprawdzal ktos kiedys temp w dolocie majac FMIc'a? tak w wątku o Fmicach było porównanie na znaczny plus dla FMIC A w końcu na co sie decydujesz z tą chłodniczka oleju
SoMeS Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 tak btw, sprawdzal ktos kiedys temp w dolocie majac FMIc'a? ja co mam lapka w aucie to sprawdzam
Iverson Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Topor tu nie ma co myśleć , generalnie już na sam remap warto zopatrzyć się w coś większego niż seryjny smic , a po rzeźbie wtryski , turbo tym bardziej wskazane , potrebujesz więcej powietrza o większej gęstości , żeby ten setup miał czym jechać a da Ci to tylko fmic . ostatnio jechałem w temp ok 27*C 270km , no kurfa auto się męczyło jak cholera , a odczucie braku mocy to ze 30ps chyba, smic zagotowany , być może musiałbym go przeczyścić bo pewnie po zimie nieźle zafajdolony , ale jak bym się decydował na większą rzeźbę to na pewno fmic by lądował
MaxsteRR Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Znowu się mijaliśmy w tyg na Wrocławskiej Nie chcesz się pozbyć zderzaka od Eski? (pogonili Cię z forum golfa czy co? )
LCQ Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 FMIC to podstawa, nie gadaj głupot tylko montuj przed softem, chłodnica oleju Mocala ?
topor Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 pertole:D sie tak nie pieklijcie z tym coolerem;p rury bede mial w poniedzialek, fmic i chlodnica oleju mocal przy wyplacie;p a spawacz 20km od domu;p koniec tematu... Znowu się mijaliśmy w tyg na Wrocławskiej Nie chcesz się pozbyć zderzaka od Eski? (pogonili Cię z forum golfa czy co? ) zderzaka za cholere nie oddam;p a co do forum golfa... coz nie wszyscy tam grzszyli rozumkiem i atmosfera dla nowych ...przepraszam za wyrazenie -h*jowa;)
topor Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 zebys pawelku widzial co te 75 zywych koni osttanio ciągneło to bys mu poklon zlozyl:D :polew:
Nowak_zg Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 zebys pawelku widzial co te 75 zywych koni osttanio ciągneło to bys mu poklon zlozyl:D :polew: co ? twojego DAF`a ? wtedy moze mu sie uklonie .... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi