wgabor Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 dzwonilem do dlugoleki w sprawie wymiany oleju ,wedlug nich temperatura oleju w skrzyni nie jest wazna i oni kompa niepodpinają,podziekowalem im za taką usluge[450pln]
Kaiser26 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Opublikowano 6 Lutego 2012 Powiedzieli mi już po naprawie, że zmienili mi na 7 lamelowe. Wartości z kompa odczytam czym prędzej i dam znać.
Bart-S Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Powiedzieli mi już po naprawie, że zmienili mi na 7 lamelowe. Wartości z kompa odczytam czym prędzej i dam znać. Skontaktuj się ze mną: 691 643 630.
Kaiser26 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Audik wylądował po zrobieniu wszystkich innych pierdółek jak półośka, jakieś czujniczki, świece etc na Długołękę. Dojechałem nim do nich te 60km i od razu jak pracownik wsiadł to złapał się za głowę... Przyjechaliśmy do siedziby ASB i właściciel również kręcił głową z niedowierzaniem. Coś tam się pokłócili na zapleczu, ale nie dosłyszałem ocb. W każdym razie wyszło na to, że BYŁO ŹLE ZROBIONE i że zostanie zrobiona OD NOWA:) Nie spodziewałem się, że tak gładko pójdzie no ale zobaczymy. W każdym bądź razie zastanawiam się poważnie nad sprzedażą mojego cudeńka. Nie ma co ukrywać, że odkąd je kupiłem w kwietniu to tak: - skrzynia 8240 brutto - gazior brc 2 4300 brutto - wszystkie tarcze hamulcowe bosch, brembo, klocki to samo, czujników chyba z 5, nowe felgi 18 na lato, nowe reflektory (te z diódkami, ale stare zostawiłem jakbym sprzedawał a komuś się nie podobało), nowy rozrząd na częściach z najwyższej półki i kilka innych pierdółek pochłonęły około 8000zł kolejne. Ogólnie samochód poza karoserią można powiedzieć, że nowy:( Ale mam dość bo już wyszedł mnie ponad 40000zł totalnie. Teraz tylko pytanie, czy ktoś zapłaci mi za niego rozsądne pieniądze itp? Ma ktoś jakiś pomysł z forumowiczów? PS Skrzynia będzie miała gwarancję od nowa więc 12 miesięcy... Pozdrawiam i od dzisiaj szukam mojej wymarzonej wczesniej S4 B6 w manualu:))
Bart-S Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Będzie ciężko z kupcem ale życzę powodzenia. Także w poszukowaniu V8 (sam się przymierzam ).
czaki22 Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 tak dadza ci 25 tys zł bo tak na allegro stoja zapomnij o zwrocie kasy , łatwo sie poddajesz jak cie denerwuje multi zmien na manuala po naprawie skrzynie wyjdziesz wtedy na zero
Kaiser26 Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 Nie, nie poddawać sięnie chcę. Mam czasami chwile zwątpienia po prostu. Gdybym na starcie to wiedział to od razu kupiłbym S4 b6 w manualu powiedzmy za około 40k i wolałbym dołożyć 10k do tamtego a mieć konkret. Zastanawia mnie jedna rzecz jeszcze. Czy powinni mi Panowie z Długołęki dać od nowa gwarancję skoro całość znowu naprawiają czy zostaje gwarka do czerwca tak jak było? Jak uważacie jak to rozwiązać z nimi. PS Niedługo jadę do Szwecji po towar i zamierzam zdzwonić sięz Bartem na podpięcie pod kompa i w ogóle na pogaduszki:) Pozdrawiam
Rafal-L Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Musza dac Ci nowa gwarancje, caly problem ze skrzynia byl spowodowany ich niekompetencja... wiec to co zrobili wczesniej jest ich problemem, a Ty musisz ich poprostu oto zdusic...
Kaiser26 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam ponownie. Samochód stoi w Długołęce już ponad tydzień i mają widocznie problem. Dzwoniłem dzisiaj i usłyszałem : "Panie ze skrzynią jest masakra w środku". "Szukamy innej skrzyni i nie możemy znaleźć". INNEJ SKRZYNI? O kurczę... Jakoś mnie to zmartwiło i to porządnie. Ma być*wszystko nowe a oni szukają innej skrzyni. Oczywiście znalezienie skrzyni do mojego graniczy z cudem (3.0 FW) bo nie ma nawet takiego auta chyba na Allegro w tej chwili. Ciekawi mnie co chłopaki tam wymyślą. Moje podejrzenia, że w tej starej była fuszerka "oby tylko chodziło" okazują się powoli faktem prawdziwym bo po prawdziwym remoncie skrzynia nie może paść po 30k km. Zastanawiam się czy takie serwisy oddają kasę w razie czego i może przeróbka na manualek byłaby wtedy wskazana? co uważacie? ---------- Post added at 18:24 ---------- Previous post was at 16:46 ---------- Porozmawiałem z Czakim tel. i zdecydowałem już na 100%, że będzie przekładka skrzyni na manula. Z Długołęką się dogadam na zwrot części kosztów (ok. 4k do zwrotu za ich nieudolność) lub jeśli naprawią wreszcie, że będzie ładnie wszystko cykać to sprzedam skrzynię i za nią mniej więcej przełożę na manualka. Powód decyzji jest prosty - kocham to auto, jego design i jak już się na nie zdedydowałem to bedzie u mnie hulać i hulać aż się rozleci. Jedyna alternatywa to sprzedaż całego auta po remoncie skrzyni i zakup s4 b6 manual (tym razem zaproszę z 5 fachowców ze mną na oglądanie auta przed zakupem bo jedna "mina" już mi wystarczy na jakiś czas:) Pozdrawiam!
spawacz1 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 pieniądze za robotę brać to każdy chce ale o gwarancji zapominają a jeszcze do swojego bubla się przyznać to graniczy z cudem, mój 4biegowy stary automacik był robiony jakieś cztery lata temu i do dzisiaj odpukać jak ta lala kiedy nie zajadę na okresowy przegląd sprawdzaja pracę skrzyni i jest bez zarzutu,na fakturze rónież było wszystko wyszczególnione co zostało wymienione i zakres naprawy goraco polecam warsztat "Kisielnicki serwis skrzyń" w Szczecinie.
Fr0styyy. Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Powiedz jak zrobisz swapa na manual jak się wszystko sprawuje
Rafal-L Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Jezeli wyjdzie ze nie moga naprawic auta, powinnni Ci zwrocic calkowity koszt naprawy a nie czesciowo...
Kaiser26 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Opublikowano 29 Lutego 2012 Rafal-L tylko wiesz, czy nie mogą powiedzieć "no przecież przejechał Pan 30k km na tej skrzyni po remoncie więc całkowity zwrot kosztów jest nieuzasadniony" ? Oni dali gwarancję na 50 k km więc teoretycznie według ich logiki to 3/5 ceny naprawy wyjeździłem. No ale to tylko dywagacje póki co więc zobaczymy co będzie jak "naprawią" lub poddadzą się. Czekam do piątku na naprawioną i jeśli w poniedziałek nie będę mógł odebrać auta to dzwonię o zwrot kasy i tyle (2 tygodnie w serwisie to już chyba będzie wystarczająco) Dzięki bogu mamy w rodzinie od nowości Lanosa 105km i to jest prawdziwy przykład bezawaryjności już przez 13 lat. PS O udanym Swapie jeśli do niego dojdzie na pewno poinformuję jeszcze nie raz i nie dwa ze szczegółami:)
Bart-S Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 Dla mnie swap jest rozwiązaniem tylko i wyłącznie gdy przeważają względy ekonomiczne. Nie po to kupiłem automat aby teraz wkładać tam manualną skrzynię biegów... Inna sprawa, że gdyby warsztaty nie odpierdzielały takich cyrków - to pewie chętnych na swapa też byłoby mniej.
Kaiser26 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Bart tutaj chodzi o to, że jestem typem gościa który wybierał sobie auto i marudził przez prawie rok. Jak już wybrałem tego to uwierz, że dla mnie nie ma nic ładniejszego, szybszego/ekonomiczniejszego (które auto z 220km spala Wam 40 litrów gazu na trasie polskiej krajówki+wioski 450km czyli średnia 9.5 GAZU ) itp itd. Oni powiedzieli mi Bart przez tel. ŻE NIE MOGĄ ZNALEŹĆ TAKIEJ SKRZYNI. I to jest właśnie to co mnie zaczyna łamać. Dostanę więc używane graty - sprawne, ale jednak używane które za xkm znowu wysiądą i co wtedy? Kolejne 5,6,8 kzł? Rocznie robię między 60-80 tysi dlatego też mam LPG i prawda jest taka, że wizja wydania kolejnych 8 kzł na multi w moim przypadku nie odwlecze się dłużej niż 2 lata:(:( Bo co innego robić rocznie 15tys. a 60-80 Czuję się teraz jak skazany na odsunięty w czasie wyrok (kolejna naprawa multi), który zostanie wyegzekwowany, ale nikt nie wie kiedy:)
Bart-S Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Sęk w tym, że nie musisz zakładać dokładniej tej samej skrzynki, która padła. A jeśli podjąłbym się naprawy? Musiałbym tylko wiedzieć co dokładnie uległo uszkodzeniu...
Fr0styyy. Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Dla mnie swap jest rozwiązaniem tylko i wyłącznie gdy przeważają względy ekonomiczne. Nie po to kupiłem automat aby teraz wkładać tam manualną skrzynię biegów...Inna sprawa, że gdyby warsztaty nie odpierdzielały takich cyrków - to pewie chętnych na swapa też byłoby mniej. Heh ja np. kupiłem, bo byłem zapewniony, że to Tiptronic Zresztą wolę manual, bo daje więcej przyjemności z jazdy dla 19 latka Ale kupiłem, bo samochód był w b. dobrym stanie więc nie wybrzydałem Sęk w tym, że nie musisz zakładać dokładniej tej samej skrzynki, która padła. A jeśli podjąłbym się naprawy?Musiałbym tylko wiedzieć co dokładnie uległo uszkodzeniu... Ja bym zaryzykował na miejscu Kaisera
Kaiser26 Opublikowano 1 Marca 2012 Autor Opublikowano 1 Marca 2012 Tak czy owak przyjadę ją do Ciebie skontrolować niebawem o ile zrobią*w ogóle. Facet z Długołęki miał dzisiaj najpóźniej dzwonić i widzę, że cisza:) Mają tam niezły zawias pewnie skoro używki nie mogą znaleźć. Najpierw niech wyjedzie furencja od nich potem będzie się myśleć, ale zarys postępowania z audikiem już mam
Rafal-L Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Ja napewno niedalbym im polowy pieniedzy, chcesz miec sprawna skrzynie jak za nia zaplaciles... moze biora Ciebie na czas.... wez auto pozniej na diagnowe i sprawdzenie do Barta... bynajmniej bedziesz mial pewnosc....
czaki22 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 i jeszczy bym im powiedział ze wypożyczam auto tej samej klasy i bede obciążał ich kosztami dodatkowymi, tylko rozwiązania poprzez prawnika http://allegro.pl/audi-a4-b6-3-0-v6-asn-skrzynia-biegow-manualna-i2102853934.html bart oczywiscie, ze aspekty ekonomiczne musza przemawiac ja tak zrobiłem wlasnie i ciesze sie z tego powodu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się