gregor10 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Jeśli masz na myśli popychacz pompy wysokiego cisnienia to odrazu chcę Ci powiedzieć że nie jest to lekarstwo na każde klekotanie, Przykład z podwórka, nowy wałek rev B, nowa pompa i nowy popychacz pompy wysokiego cisnienia ,a klekot był straszny. Po wymianie łancucha i napinacza łańcuszka (bez pompy oleju) klekotu pozbyłem się raz na zawsze.
kamil24pl Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 więc tak na zdjęciu nr 2 (pierwsza strona) jest obudowa nastawnika zmiennnych faz rozrzadu 06F103107G na w jej wewnętrznej częsci patrząc na zdjęcie nr 2 to po lewej stronie znajduje się bolec jest to jakiś zawór lub czujnik który wchodzi w jeden z wałeków rozrządu a mianowicie w tą częśc na której jest przykrencona zembatka łańcucha rozrządu na owym bolcu znajdują się trzy metalowe pierscienie które z czasem wycierają sie co prowadzi do spadku cisnienia oleju (tego oleju który idzie do napinacza oraz chyba do nastawnika zmienntch faz rozrzadu) w efekcie doprowadza do niewłasciwej pracy napinacza rozrzadu. koszt tych pierscieni to ok 120zł aso mechanik ok 300zł i dzwiek 2.0t wraca do normy. wielu mechaniorów nie potrzebnie oraz bez efektywnie wymienia napinacz oraz sam łańcuch. dla potomnych nr metalowch oringów 06F198107A dla silnika 2.0t 147KW BPG BWE BGB BUL BWT BYK BPJ. AMEN
Stolkien Opublikowano 1 Grudnia 2014 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Jestem własnie po wymianie kompletnego rozrządu wraz z Napinaczem i łańcuchem. Całość wykonał NOSB . poszło bardzo zgrabnie. opuszczenie lekko silnika na poduszkach dało wystarczającą przestrzeń do przeprowadzenia całej operacji. Szklanka na pompie wysokiego ciśnienia u mnie w stanie idealnym. Po wymianie cicho . słychać tylko klikanie wtrysków i pompy wysokiego ciśnienia. całość za czesci 650 zł. wraz z uszczelkami. Okazało się po drodze że do wymiany mam jeszcze zawór DV (przerwana membrana) i termostat skończył żywot ale to już zrobię sam na kanale. Dzięki Daniel za robote.
HAMER Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 odczułeś jakieś zmiany w sensie jest ciszej podczas jazdy , czy tylko na luzie jest słyszalna różnica ?
Stolkien Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Podczas jazdy u mnie bylo i jesst cicho. Co do dzwiekow z tergo silnika to musze przy najblizszej okazji posluchac takiego samego . I porownac. Slychac wyrazne tykanie , cykanie . nosb tlumaczyl to dzwiekiem pompy wysokiego cisnienia i wtyskiwaczami. Musze poprostu porównac.
plxhorrorx Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Witam i ja mam do wymiany cykający łańcuch silnik bgb. Musze kupić i po Świętach wymienić, znacie Panowie sklep w którym mogę w dobrej cenie kupić ? Domyślam się że i w Warszawie koszt wymiany będzie spory, może ktoś ma miejsce w którym mogę to zrobić ?
IroN_87 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Mi najtaniej wyszło od Adriana nr gg 6412108. Przeważnie jest na ukrytym więc zostaw wiadomość to Ci napisze jakie ma teraz ceny. Też brałem do BGB więc pewnie będzie miał gdzieś spisane nr. Napisz, że potrzebujesz łańcuch i napinacz wałków rozrządu do T FSI.
Dar0717 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) A czy ktoś mógłby wrzucić filmik z dźwiękiem po wymianie napinacza z łańcuszkiem? Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Dar0717
bartekzks Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Witam mogę prosić o dokładny komplet częsci uszczelki i wszstko co potrzebne do wymiany tego napinacza i łańcucha
tracer123 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 dar0717 mogę ci nagrać taki filmik, akurat wymieniam te elementy w 2.0 bez turbo. ceny części mrożą krew w żyłach ;x
IroN_87 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Tzn? Możesz napisać co i za ile kupiłeś? Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
tracer123 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 łańcuszek + napinacz + 2 uszczelki ~1300 zł. audi odebrane, brat twierdzi że nadal klekocze. zaraz będę miał nagranie.
IroN_87 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Czesci z ASO? Nie chce mi sie szukac faktury, ale ja płaciłem za części cos koło 500zl... Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
Dar0717 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Panowie jestem po wymianie napinacza, łańcucha i szklanki. Komputer pokazuje błąd zaworu sterującego fazami kątowymi rozrządu. Nigdzie nie mogę znaleźć tego czujnika choć mam jego nr katalogowy. Czy zostaje mi zatem aso ?? a może ktoś poratuje z Was?? Dzięki
xcentriq Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam mogę prosić o dokładny komplet częsci uszczelki i wszstko co potrzebne do wymiany tego napinacza i łańcucha 06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Chyba wszystko w temacie. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez xcentriq
bernbern Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Witam. Posiadam Audi A4 B7 2007 rok 2.0 TFSI 200KM BWT(USA). Objawy to: klekot, nierówna praca silnika na luzie, chmury dymu przy gwałtownym przyśpieszeniu, rzadko, ale jednak wyskakujące ciśnienie oleju, oraz brak mocy przy mocniejszym przyśpieszaniu. Pierwsze co to zakupiłem łańcuch z napinaczem, jednakże mechanik sprawdził, że jest w porządku i jest pęknięta pokrywa od pompy paliwa vacum i przytarty wałek rozrządu, jednakże z przyczyn osobistym nie mogłem naprawić tego od razu, tylko dopiero teraz się za to zabieram. Kwestia pierwsza: Czy wymienić tylko te 2 części, czy mogło to zajść dalej ? Klekot jest na takim samym poziomie jak był wcześniej Kwestia druga: Części do silnika BWT jest mniej niż mało, więc zapytam, czy z któregoś silnika ta część jest taka sama ?
xcentriq Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Posiadam Audi A4 B7 2007 rok 2.0 TFSI 200KM BWT(USA). Objawy to: klekot, nierówna praca silnika na luzie, chmury dymu przy gwałtownym przyśpieszeniu, rzadko, ale jednak wyskakujące ciśnienie oleju, oraz brak mocy przy mocniejszym przyśpieszaniu. Pierwsze co to zakupiłem łańcuch z napinaczem, jednakże mechanik sprawdził, że jest w porządku i jest pęknięta pokrywa od pompy paliwa vacum i przytarty wałek rozrządu, jednakże z przyczyn osobistym nie mogłem naprawić tego od razu, tylko dopiero teraz się za to zabieram. Kwestia pierwsza: Czy wymienić tylko te 2 części, czy mogło to zajść dalej ? Klekot jest na takim samym poziomie jak był wcześniej Kwestia druga: Części do silnika BWT jest mniej niż mało, więc zapytam, czy z któregoś silnika ta część jest taka sama ? Pierwsze co to powinieneś uzupełnić profil a drugie to zanim kupiłeś części to porządnie zdiagnozować go podpinając pod komputer. Jeżeli masz chmury dymu przy przyśpieszaniu to pluje ci olejem prawdopodobnie na wylocie gdzieś przy turbo. Co dalej pompa oleju, smok do sprawdzenia. Pęknięta pokrywa wariatora zmiennych faz rozrządu prawdopodobnie świadczy o dawnej eksplozji wewnątrz wywołanej zerwanym łańcuchem lub zniszczonym napinaczem, możliwe że sam wariator i jego zawór sterujący jest do wymiany. Jeżeli są nieszczelności od strony vacuum też będzie klekotał, nieszczelna odma - będzie klekotał i obroty będą falowały (Nie masz problemów z falowaniem obrotów lub podniesionymi obrotami ? / a chyba masz bo napisałeś "nierówna praca silnika") Przetarty wałek ? Pewnie tam przy popychaczu wysokociśnieniowej pompy paliwa "popychacz prawdopodobnie do wymiany". Nie wiem jak twój mechanik sprawdził czy napinacz jest ok i czy łańcuch nie jest rozciągnięty - organoleptycznie ? Następna rzecz to jeśli jest luz na łańcuchu to bez ustawiania wałków w odpowiednich pozycjach, zawory nie będą się otwierały i zamykały w odpowiednim momencie więc będzie klekotał i tyle. Jaki przebieg ma auto? i podepnij go pod kompa. Edytowane 24 Kwietnia 2015 przez xcentriq
bernbern Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Pompa oleju była w porządku, smok był czysty. Obroty na luzie są stałe z tego co widzę na liczniku, jednakże co jakieś 2 sekundy są takie drgnięcia silnika, że buja samochodem. Teraz prawdopodobnie pójdzie do innego mechanika Przebieg 120000km Pod kompem jak była podpięta to coś wyskakiwało od zapłonu tylko, ale pamiętam, że chyba cewkę wymieniliśmy i wszystko w porządku było.
skulcz Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Panowie . Pytanie czy łańcuch z napinaczem wymienię bez ściągania pokrywy zaworòw. Czy dam radę odkręcić tylko vako pompę i tylna pokrywę. I wymienić łańcuch bez zrzucania wałków?
Ksiadz Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Nie ma szans. Pokrywa i jeden wałek musi być wyciągnięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się