Azio Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Byłem ostatnio w warsztacie gdzie zajmują się silnikami 2.0TFSI, u mnie dosyć głośno klekocze. Facet powiedział, że to norma i nie ma się czym przejmować. Można wymienić łańcuch + napinacz, inne pierdoły - dźwięk ustanie ale po jakimś czasie znowu wróci.Oczywiście to nie kwestia miesiąca, na pewno dłużej. Moim zdaniem jak ktoś ma pieniądze to niech się w to bawi ale jak nie ma to bez znaczenia.
IroN_87 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Masz racje. Jeździ z naciągniętym łańcuchem..
Rado83 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Ja wymieniłem łańcuszek , napinacz , szklankę i n80 jest o wiele lepiej ale trzeba pamietać ze lekki klekot zawsze zostanie ten silnik tak mam troszeczkę konstukcyjnie jest podobny do diesla wiec z rad te odgłosy ale po wymianie o wiele lepiej . A co do tych którzy mówią ze to normalne zeby jeździć to odradzam Widzielem ten silnik z złamanym napinaczem i co za czym idzie trzeba było wałek wymieniać , mniej wiecej zalecana wymiana jest koło 120000km Pozdr.
HAMER Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 słyszałem na żywo sprawną jednostkę 2.0tfsi i uwierz w żadnym stopniu nie przypomina diesla ,bardzo podobnie do benzyny 1.8t tak bym to porównał..
Rado83 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Nie chodzi mi o dosłownie tylko o to jest jest na wtryskach , i ma lekkie klekotanie syczenie czy jak tam to nazwać Moja jednostek jest w pełnie sprawna i chodzi jak trzeba po prostu chodzi mi o to ze nigdy nie bedzie brzmiało jak wolnossący
edguy86 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała.
Rado83 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 No i git następny zadowolony kolega z wymiany , a ci co mówią ze ten typ tak ma szczęścia życzę bo bedzie potrzebne Pozdr Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała. Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden
bartekzks Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 No i git następny zadowolony kolega z wymiany , a ci co mówią ze ten typ tak ma szczęścia życzę bo bedzie potrzebne Pozdr Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała. Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden Mogę prosić NR czesci, też zamierzam profilaktycznie wymienić napinacz komplet gratów już mam to od razu pierścionki bym zmienił też
Hołowczyc20 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia.
bartekzks Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia. To już mam, chodiz mi o te pierścienie co kolega Rado83 napisał
Rado83 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 Numer pierścionków 06F198107A Najlepsze jest to ze jak pytasz w Aso o ten element etka pokazuje ze trzeba cała obudowę kupic 2800zl wiec pytaj o numer części Pozdrawiam 06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia. To już mam, chodiz mi o te pierścienie co kolega Rado83 napisał
bartekzks Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Numer pierścionków 06F198107A Najlepsze jest to ze jak pytasz w Aso o ten element etka pokazuje ze trzeba cała obudowę kupic 2800zl wiec pytaj o numer części Pozdrawiam 06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Tu masz nr części na stronie 5 są zdjęcia. To już mam, chodiz mi o te pierścienie co kolega Rado83 napisał I ile tego kupić ?? 3 szt ?? Edytowane 18 Września 2015 przez bartekzks
Rado83 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 To beda 3 sztuki osobno nie sprzedaja 130 za jet za 3i tam potrzebujesz 3 3 szt. są potrzebne
edguy86 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 No i git następny zadowolony kolega z wymiany , a ci co mówią ze ten typ tak ma szczęścia życzę bo bedzie potrzebne Pozdr Po wymianie napinacza i łańcuszka oraz zaworu N80 (falujące obroty) wszystko działa jak należy. Cisza nastała. Ja jeszcze moge dodać od siebie aby przy wymianie sprawdzic stan pierścionków lub wymienic dla świetego spokoju sa one pod pokrywa napinacza i łańcuszka taka duża sprężyna na niej sa 3 pierścionki cos jakby ebonit lubią sie łamać koszt w Aso około 130zl, u mnie rozsypał sie jeden Robiłem to w serwisie BOSCH-a, wymienione zostały także uszczelniacze wałka rozrządu. Raczej wszystko zostało przeglądnięte dodatkowo mam gwarancję bo oni zamawiali części.
jozek726 Opublikowano 27 Września 2015 Opublikowano 27 Września 2015 Proszę osoby które posiadają taki silnik o opinie jak jak właśnie ten chodzi , bo ja nie zbyt się znam , z góry bardzo dziękuję https://youtu.be/Q3S4EraGMkg
Hołowczyc20 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Proszę osoby które posiadają taki silnik o opinie jak jak właśnie ten chodzi , bo ja nie zbyt się znam , z góry bardzo dziękuję Pracuje normalnie nie słychać łańcucha,teraz tylko pytanie czy silnik był dobrze rozgrzany czy też nie bo to jest różnica.
michałswd Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Nastawnik zmiennych faz + łańcuch w najblizszym czasie do wymiany , powinienes to zrobic podczas wymiany rozrządu
jozek726 Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Nastawnik zmiennych faz + łańcuch w najblizszym czasie do wymiany , powinienes to zrobic podczas wymiany rozrządu Po czym to stwierdzasz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się