SPYCHU_A4 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Wiam, Panowie fachowcy ma mam mały problemik z moją a4 , kilka dni temu padła mi pompka paliwa , kupiłem nową za 140 zł wymieniłem i wszystko powinno być supa gut ale niestety nie jest otoz po wymianie pompki samochód ciężko pali , jeszcze jak jest ciepły to ok ale jak postoi troche dłużej musze kręcić pare sekund, tak jak by nie dostawał paliwa od razu tylko po chwili. Wydaje mi się ze paliwo cofa się spowrotem do baku i pomkpa musi za każdym razem pomować paliwo na nowo i dlatego muszę kręcić pare sekund az odpali.Nadmienie ze mam założoną instalacje gazową Seqens BRC24. Jak sądzicie co może być przyczyną tego zajwiska * nazywaj proszę wątki w sposób precyzyjny ( temat poprawiony) [Musashi]
Nosb Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Gdzies na przewodzie paliwowym jest zaworek zapobiegający cofaniu sie paliwa do baku. Najprawdopodobniej masz uszkodzony Mówiąc nowa pompa masz na mysli nową czy inna uzywaną ? Ja mam przytartą swoją , własnie kupiłem uzywke sprawną i wymieniam jutro. Panowie przyblizcie gdzie jest ten zaworek
Siwy1122 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 a jak gasisz silnik to przełączasz na benzynę czy gasisz na gazie?? Czytałem na forum kiedyś, gościu miał podobny problem i okazało się że przez noc gaz ulatniał się z przewodów. Problem się rozwiązał gdy zaczął gasić i zapalać na benzynie a potem przełączał na gaz.
Nosb Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Nie mam gazu póki co Nie zauwazylem tam zaworku ale nie przyglądałem sie tej pompie co przywlokłem Sprawdze jeszcze regulatro najpierw i wtryski zanim zaczne wymieniac pompe...
vlea Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A przepraszam mam pytanie do kolegi jestem tu nowa:) jak wymieniłeś tą pompe paliwa bo właśnie musimy to zrobić ale nie bardzo wiemy jak:) Z góry dziekuje.
angelo77 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ja mam przytartą swoją Jakie masz u siebie objawy przytartej pompki? Pytam, bo moja zaczyna coraz głośniej "bzyczeć". Silnik dobrze odpala, ale nie wiem ile jeszcze można pojeździć na takiej pompce.
poziek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Ja mam przytartą swoją Jakie masz u siebie objawy przytartej pompki? Pytam, bo moja zaczyna coraz głośniej "bzyczeć". Silnik dobrze odpala, ale nie wiem ile jeszcze można pojeździć na takiej pompce. Rozglądaj się za nową. A teraz jeździj z minimum połową baku...
angelo77 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 A jakiej firmy pompkę polecacie? Na Allegro jest pompka firmy MTM (osobiście nie znam tej firmy) za 169 zł. i nie wiem czy warto taką kupować, czy od razu odżałować np. na pompkę Boscha która kosztuje w sklepie około 400 zł.
szogun0 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Opublikowano 9 Kwietnia 2008 A jakiej firmy pompkę polecacie? Na Allegro jest pompka firmy MTM (osobiście nie znam tej firmy) za 169 zł. i nie wiem czy warto taką kupować, czy od razu odżałować np. na pompkę Boscha która kosztuje w sklepie około 400 zł. Oryginalna pompka jest produkcji Siemens-VDO.
angelo77 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Oryginalna pompka jest produkcji Siemens-VDO. To akurat wiem bo swoją już wyjmowałem, ale kosztuje ona ponad 800 zł. dlatego pytam o jakieś tańsze zamienniki, które możecie polecić.
szogun0 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 530 z przesyłką taka pompa mnie kosztowała. Od jednego z forumowiczów.
mario28k Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 to ze samochod ciezko pali to nie wina pompy paliwa,jak na cieplym pali to na zimnym tez musi miałem podobna sytuacje w tym samym modelu 1.6 101km,zadne zaworki nie pomogly.problem tkwi w pomiarze temperatury powietrza prawdopodobnie czujnik zabrudzony był,samochod postal na warsztacie troche.po wymianioe pompy a padla na trasie trzeba bylo 2razy dlugo krecic niz odpalil pzy calkowicie nowej pompie
SPYCHU_A4 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2008 panowie kiedy pompka powinna zacząć pracować, po włączeniu zapłonu czy dopiero przy rozruchu? bo u mnie zaczyna działać w trakcie rozruchu. mario28k gdzie konkretnie znajduje się ten czujnik?
pawkog Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Witam Sama wymiana pompy nie zabiera dużo czasu.Natomiast próbowałem odkręcić nakrętkę mocującą pompę bez użycia specjalnego klucza, nie udało się.Przy użyciu klucza wystarczyło ruszyć nakrętkę,a potem poszło gładko . Pozdrawiam Mozesz opisać jak wygląda ten klucz ?
TOOL Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Wymieniłem pompę na MTM kupioną na Allegro. Dłużej muszę kręcić. może dlatego że jak dam zapłon to pompka coś nie kręci dopiero po uruchomieniu silnika. Nie wiem czy takie coś może spowodować większy problem w aucie ale jak na razie nie musi wystarczyć, bo w końcu pompa działa ale trzeba się liczyć że za 160 zł nie będziemy mieć orgunału a podrzędny zamiennik.
Gość genek Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Zaczynasz od konca nie sprawdzajac np.filtra czy przewodow??? Pompa powinna zaczac dzialac i byc delikatnie slyszalna po wlaczeniu zaplonu. Proponuje zakup uzywanej ale tylko zgwarancja{wydajnosc mozna sprawdzic samemu ok600cm3 w 15s przy napieciu na pompie10,5v]koszt ok 150pln. Plastikowa nakretke nad gniazdem pompy zdejmiecie bez problemu uzywajac drewnianego koleczka i mlotka/delikatnie bo oba gwinty sa plastikowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się