Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

TAkie pytanie.... Sam sie przymierzam na program do Warszawy i interesuje mnie bardziej predkosc maksymalna... Pancjent bedzie a4 AVF i celuje cos na okolo 170km i moglby ktos sie wypowiedziec ile mas predkosc wychodzi wam?? w przyszlosc tez bym chcial zmienic skrzynie od 2,5 6 biegowa :)

Opublikowano

235 km/h licznikowe:wink:

Opublikowano

235 to w serii juz lecialem w 4 osoby ... wiec na predkosci makx nic nie uzyskam po programie...a po zmianie skyni z 2,5 6sti manual ???

Opublikowano
235 to w serii juz lecialem w 4 osoby ... wiec na predkosci makx nic nie uzyskam po programie...a po zmianie skyni z 2,5 6sti manual ???

A co byś chciał, w końcu skrzynia(przełozenia) po programie sie nie wydłuża:wink:

Opublikowano

No okej nie czepiam sie .. ale chce tylko jasna odpowiedz co ze skrzynia od silnika 2,5 6 biegowa czy podejdzie do AVF ??

Opublikowano

ok dziekuje za informacje :)

Opublikowano

Martin_Speed - co Ci po tej wartości 235km/h? Ważniejsze chyba jak szybko ją osiągasz ;)

Opublikowano

za bardzo to w PL nie ma gdzie latac. a dwa ze latanie v-max dieslem tez nie wskazane

Opublikowano

Ja dziś zaryzykowałem i przy 16st. pocisnąłem - prawie licznik zamknąłem hehe - licznikowe 255km/h. Ponad 4400rpm było, nie wiem dokładnie ile, bo to już trochę więcej niż 200 i trzeba się spiąć, żeby nie odlecieć... Pełen boost 2950mbar mam do 4800. Dawka delikatnie spada od 4200 bo przykapcał. Program wgrany jest na bazie ARL ;)

Opublikowano

no to ladny

wynik :)

Opublikowano

Panowie, mam pytanko do was.

Ogolnie jestem laik wiec bardzo prosze prosto i nie denerwowac sie jak czegos nie zlapie :wink: poza tym uznalem ze to najlepszy temat zeby to tutaj napisac.

Wiem tyle, ze mam B6 1.9 TDI 131 km, a moja turbinka zaczyna kopcic i wcinac olej, wiec niedlugo przyjdzie czas na wymiane. Zastanawiam sie teraz czy nie wlozyc AWX, bo po setkach przeczytanych postow wnioskuje ze jest lepsza, od tej ktora mam i podchodzi P&P :whistling:. Jezeli wloze juz ta AWX to zrozumialem, ze bede potrzebwal do tego softa, zeby to wszystko ladnie zgrac.Chcialbym tylko niewielki przyrost mocy ok 30 km(tak zeby nie obciazac za bardzo i turbiny i silnika - da sie tak ?). Głownie liczy sie dla mnie bezawaryjnosc i elastycznosc, a "start" tak na prawde mi do niczego nie potrzebny, poniewaz jezdze praktycznie tylko po trasach. Czy cos oprocz tych 2 rzeczy bede jeszcze przy niej potrzebowal zrobic? Oczywiscie obowiazkowego, co nie wiaze sie z kolejnym wzrostem mocy - bo mi to nie potrzebne :wink:

Od razu mowie ze chcialbym kupic nowke turbo i licze ze ok 3 - 3,5 tys mi na nie wystarczy + ok 1,2 tys. na soft, chce zeby pociagnela jak najwiecej kilometrow i bylo to wszystko bezawaryjne, a regeneracje to ja mam..... no :wink:

Czy tutaj jest jakas AWX i sie nadaje do tego co napisalem ???

Przedmioty użytkownika - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Czy gdzie moglbym tego szukac?

Opublikowano

hehe kolego ty masz turbo awx/avf

a po 2 masz troche tematow takaze polecam poczytac

Opublikowano

no i caly moj misterny plan w piz...u :kwasny:

Czyli tylko wirus mnie ratuje, ale to znowu nie chce obciazac ani turbiny, ani silnika zeby nie stracic zywotnosci. Wiec zostanie pewnie zakupione tylko nowe turbo...

Moglby mi ktos wyjasnic o co chodzi tutaj w tym opisie czemu jest tuning napisany, czy to chodzi ze musi byc wgrany program, czy juz sama ta turbina ma cos zmienione i ma 150 km ? I jak sie zapatrujecie na te turbiny? dobry wybor?

TURBINA Audi Seat Skoda VW TDI ARL TUNING CHIP (2413150200) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Opublikowano

Kolego - taka turbinka Ci nie podejdzie - ona jest do poprzeczniaków. Ty ujeżdżasz wzdłużnego tdi.

Opublikowano

Jeżeli jest ori, a widać, że chyba tak, to jest to bardzo trwałe turbo. Jeżeli masz wolne, zakurzone prawie 3 kafle to śmiało kupuj.

Opublikowano

Dzieki bardzo, zakurzone to nie jest,ale jestem w stanie przeznaczyc tyle kasy,zeby nie musiec sie stresowac o zregenerowane turbo, bo nie wierze w ta cala regeneracje.

Opublikowano

Ja tam nie wiem czego sie boicie z tymi regenerowanymi turbo:whistling: ja mam hybryde a to podobno miało być gorsze wytrzymałosciowo niz ta cała regeneracja, zrobione juz ponad 70tys km i dalej wieje w dolot:whistling: jak kleknie to biore zwykłe BRD za 1200 które na 99% jst po regenracji, mimo że w opisie nie jest napisane:wink: kwestia aby była gwarancja i pewny sprzedawca, a nie szrot z 30dniowym rozruchem

Opublikowano

Robił ktoś przekładkę z AFN 110 Na AVX 130 czy osprzęt w miarę podejdzie jakie koszta ewentualne proszę o info ? :slina:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...