slavko87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 1.3 ma bic przy ilu obrotach bo wiadomo jak go przeciagne to czerwona kontrolka sie zaswieci
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Robisz log dynamiczny 11ke i będziesz wiedział ile naprawde dmucha w całym zakresie obrotów:wink:
slavko87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 to dopiero na swieta te logi zrobie, napisalem tez do machera zobacze co odpisze. Jest mozliwosc ze wykres mi zwalowal ale z 2 strony auto inaczej jedzie jak wczesniej a najbardziej mnie zastanawia roznica miedzy wykresami
vauxhall95 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 1.5Bara to awx odjezdza czesto.Musi byc konkret sztuka A 1.3bar to chwilowo moze byc.Bo 1.3 bar przy 4tyś przy gt1749v to samobojstwo.
radimm Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja mam 1.35 Bar na AWX ustawione, także moja turbinka ma dzień dziecka
MAGIC87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 auto bylo hamowane na 2 takich samych hamowniach ale inne programy, jak widac na jednym wyszlo duzo ps malo Nm a na drugim malo ps a za to duzo Nm z tym ze nie trzymaly sie te Nm, teraz nie mam gdzie jechac hamowac auta, jedynie chcialbym wiedziec o co kaman ze na jednym wiecej ps a na drugim odwrotnie i czy jest sens dac wieksze turbo. No i co jest odpowiedzialne za moment? Turbo?szafa dlugo jezdzisz na tym sofcie z tyloma Nm? Jak sprzeglo? sprzegło AJM i ponad 400 przeniesie:wink: sprawdzone potwierdzone upalane z głowa przez 2 lata:wink: nie bede mówił u kogo, Ci co siedza w temacie bada wiedziec ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- ja mam 1.35 Bar na AWX ustawione, także moja turbinka ma dzień dziecka na wakacjach jest:naughty: moja na 1,53 chodziła, sprzedałem i dalej robi Km u kumpla w AJM ---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- ja mam 1.35 Bar na AWX ustawione, także moja turbinka ma dzień dziecka na wakacjach jest:naughty: moja na 1,53 chodziła, sprzedałem i dalej robi Km u kumpla w AJM
vauxhall95 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Ja mam 1.44 z pompa 11 i wtryskami ASV i paroma bajerami innymi. Ale co wazne nie mam overboostow max 1.46 przeladowanie. A nie np 1.4 bar a doładowanie koło 1.55 sie trzyma:grin:
slavko87 Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 1.5Bara to awx odjezdza czesto.Musi byc konkret sztukaA 1.3bar to chwilowo moze byc.Bo 1.3 bar przy 4tyś przy gt1749v to samobojstwo. to te doladowanie do okolo 1,5 bar jak na zegarze sie pokazuje to jest chwilowe jak przyspieszam a jak przeciagne to do maxa piknie i zaraz spada, normalnie ile ma byc przy ilu tys obortow?
dejf Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 1.5Bara to awx odjezdza czesto.Musi byc konkret sztukaA 1.3bar to chwilowo moze byc.Bo 1.3 bar przy 4tyś przy gt1749v to samobojstwo. to te doladowanie do okolo 1,5 bar jak na zegarze sie pokazuje to jest chwilowe jak przyspieszam a jak przeciagne to do maxa piknie i zaraz spada, normalnie ile ma byc przy ilu tys obortow? Pytaj tunera z dołu myślę, że jak masz 1.4+ przy 2000rpm to wystarczy, a przy 4000 to te 1.3 krzywdy jej nie zrobi. Zresztą jak wiecie, dawka paliwa z obrotami spada i jeżeli to normalny tuning uliczny, który robi się komuś kto nie chce za dużo dymu to doładowanie też spada wraz z dawką. Jeżeli ktoś ma porting głowicy i większe zawory to można pociągnąć dawkę i boost do końca... Przeładowania jakieś zawsze będą, wszystko zależy od wystrojenia mapy n75, etc.
slavko87 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Dyma w jakim zakresie powinen puszczac bo u mnie tak od 3.4 dymi jak cisne?
MAGIC87 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 powinien z dołu... przy około 2 K
Pipek88 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 witam jestem tutaj nowy wiec prosze o zrozumienie.. mam taki nietypowy problem.. poniewaz moj brat byl wczoraj na zwieszeniu mocy i okazalo sie ze po wgraniu nowego softa auto jezdzi lepiej tylko jest problem z moca.. w sensie od 1800 obrt samochod jakby mial dziwne szarpniecia. Mechanik mowil ze jest to normalne przy takiej zmianie softu poniewaz turbo ma ograniczona moc obrotow i jezeli auto mialo 134hp i wzrosla do 148 to trzeba wymienic turbo. czy ktos mi moze poradzic z tym efektem dzieki za pomoc
Pipek88 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 no wiem ze to nie normalne.. co mam w takim razie zrobic.. powiem ze do wawy nie oplaca mi sie jechac ponoewnie bo mm ponad 300km w jedna storne.. macie jakies rozwiaznie na to..
dejf Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Jeżeli nie było tego przed softem to coś zj ebali w sofcie, a jak nie to MAF może ciąć, albo EGR może się przycinać. Ewentualnie może być nieszczelność w układzie podciśnienia.
slavko87 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 powinien z dołu... przy około 2 K wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu?
dejf Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 powinien z dołu... przy około 2 K wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu? Za dużo gnoju albo za mało tlenu. Do efektywnego bezdymnego spalania potrzebna jest odpowiednia mieszanka paliwa i powietrza. Przy lekkim kurzu z rury wychodzi najlepsza moc. Za sucho też nie może być.
slavko87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 powinien z dołu... przy około 2 K wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu? Za dużo gnoju albo za mało tlenu. Do efektywnego bezdymnego spalania potrzebna jest odpowiednia mieszanka paliwa i powietrza. Przy lekkim kurzu z rury wychodzi najlepsza moc. Za sucho też nie może być. zbytnio nie czaje za duzo gnoju czyli co paliwa?
Kowi87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 powinien z dołu... przy około 2 K wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu? Za dużo gnoju albo za mało tlenu. Do efektywnego bezdymnego spalania potrzebna jest odpowiednia mieszanka paliwa i powietrza. Przy lekkim kurzu z rury wychodzi najlepsza moc. Za sucho też nie może być. zbytnio nie czaje za duzo gnoju czyli co paliwa? turbinka nie wyrabia, za bogata mieszanka to i kopci, masz mocny program pod seryjne graty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się