Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.3 ma bic przy ilu obrotach bo wiadomo jak go przeciagne to czerwona kontrolka sie zaswieci

Opublikowano

Robisz log dynamiczny 11ke i będziesz wiedział ile naprawde dmucha w całym zakresie obrotów:wink:

Opublikowano

to dopiero na swieta te logi zrobie, napisalem tez do machera zobacze co odpisze. Jest mozliwosc ze wykres mi zwalowal ale z 2 strony auto inaczej jedzie jak wczesniej a najbardziej mnie zastanawia roznica miedzy wykresami

Opublikowano

1.5Bara to awx odjezdza czesto.Musi byc konkret sztuka

A 1.3bar to chwilowo moze byc.Bo 1.3 bar przy 4tyś przy gt1749v to samobojstwo.

Opublikowano

ja mam 1.35 Bar na AWX ustawione, także moja turbinka ma dzień dziecka :decayed:

Opublikowano

A ja mam 2.2bar do 4800rpm :)

Opublikowano
auto bylo hamowane na 2 takich samych hamowniach ale inne programy, jak widac na jednym wyszlo duzo ps malo Nm a na drugim malo ps a za to duzo Nm z tym ze nie trzymaly sie te Nm, teraz nie mam gdzie jechac hamowac auta, jedynie chcialbym wiedziec o co kaman ze na jednym wiecej ps a na drugim odwrotnie i czy jest sens dac wieksze turbo. No i co jest odpowiedzialne za moment? Turbo?

szafa dlugo jezdzisz na tym sofcie z tyloma Nm? Jak sprzeglo?

sprzegło AJM i ponad 400 przeniesie:wink:

sprawdzone potwierdzone upalane z głowa przez 2 lata:wink: nie bede mówił u kogo, Ci co siedza w temacie bada wiedziec

---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

ja mam 1.35 Bar na AWX ustawione, także moja turbinka ma dzień dziecka :decayed:

na wakacjach jest:naughty: moja na 1,53 chodziła, sprzedałem i dalej robi Km u kumpla w AJM

---------- Post dopisany at 22:25 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ----------

ja mam 1.35 Bar na AWX ustawione, także moja turbinka ma dzień dziecka :decayed:

na wakacjach jest:naughty: moja na 1,53 chodziła, sprzedałem i dalej robi Km u kumpla w AJM

Opublikowano

Ja mam 1.44 z pompa 11 i wtryskami ASV i paroma bajerami innymi.

Ale co wazne nie mam overboostow max 1.46 przeladowanie.

A nie np 1.4 bar a doładowanie koło 1.55 sie trzyma:grin:

Opublikowano
1.5Bara to awx odjezdza czesto.Musi byc konkret sztuka

A 1.3bar to chwilowo moze byc.Bo 1.3 bar przy 4tyś przy gt1749v to samobojstwo.

to te doladowanie do okolo 1,5 bar jak na zegarze sie pokazuje to jest chwilowe jak przyspieszam a jak przeciagne to do maxa piknie i zaraz spada, normalnie ile ma byc przy ilu tys obortow?

Opublikowano
1.5Bara to awx odjezdza czesto.Musi byc konkret sztuka

A 1.3bar to chwilowo moze byc.Bo 1.3 bar przy 4tyś przy gt1749v to samobojstwo.

to te doladowanie do okolo 1,5 bar jak na zegarze sie pokazuje to jest chwilowe jak przyspieszam a jak przeciagne to do maxa piknie i zaraz spada, normalnie ile ma byc przy ilu tys obortow?

Pytaj tunera :) z dołu myślę, że jak masz 1.4+ przy 2000rpm to wystarczy, a przy 4000 to te 1.3 krzywdy jej nie zrobi. Zresztą jak wiecie, dawka paliwa z obrotami spada i jeżeli to normalny tuning uliczny, który robi się komuś kto nie chce za dużo dymu to doładowanie też spada wraz z dawką. Jeżeli ktoś ma porting głowicy i większe zawory to można pociągnąć dawkę i boost do końca...

Przeładowania jakieś zawsze będą, wszystko zależy od wystrojenia mapy n75, etc.

Opublikowano

Dyma w jakim zakresie powinen puszczac bo u mnie tak od 3.4 dymi jak cisne?

Opublikowano

powinien z dołu... przy około 2 K

Opublikowano

witam jestem tutaj nowy wiec prosze o zrozumienie..

mam taki nietypowy problem.. poniewaz moj brat byl wczoraj na zwieszeniu mocy i okazalo sie ze po wgraniu nowego softa auto jezdzi lepiej tylko jest problem z moca.. w sensie od 1800 obrt samochod jakby mial dziwne szarpniecia. Mechanik mowil ze jest to normalne przy takiej zmianie softu poniewaz turbo ma ograniczona moc obrotow i jezeli auto mialo 134hp i wzrosla do 148 to trzeba wymienic turbo.

czy ktos mi moze poradzic z tym efektem

dzieki za pomoc

Opublikowano

napewno nie jest to normalne

Opublikowano

no wiem ze to nie normalne.. co mam w takim razie zrobic.. powiem ze do wawy nie oplaca mi sie jechac ponoewnie bo mm ponad 300km w jedna storne..

macie jakies rozwiaznie na to..

Opublikowano

Jeżeli nie było tego przed softem to coś zj ebali w sofcie, a jak nie to MAF może ciąć, albo EGR może się przycinać. Ewentualnie może być nieszczelność w układzie podciśnienia.

Opublikowano
powinien z dołu... przy około 2 K

wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu?

Opublikowano
powinien z dołu... przy około 2 K

wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu?

Za dużo gnoju albo za mało tlenu. Do efektywnego bezdymnego spalania potrzebna jest odpowiednia mieszanka paliwa i powietrza. Przy lekkim kurzu z rury wychodzi najlepsza moc. Za sucho też nie może być.

Opublikowano
powinien z dołu... przy około 2 K

wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu?

Za dużo gnoju albo za mało tlenu. Do efektywnego bezdymnego spalania potrzebna jest odpowiednia mieszanka paliwa i powietrza. Przy lekkim kurzu z rury wychodzi najlepsza moc. Za sucho też nie może być.

zbytnio nie czaje za duzo gnoju czyli co paliwa?

Opublikowano
powinien z dołu... przy około 2 K

wlasnie a mi dymi jak wyzej napisalem, wiesz moze z jakiego powodu?

Za dużo gnoju albo za mało tlenu. Do efektywnego bezdymnego spalania potrzebna jest odpowiednia mieszanka paliwa i powietrza. Przy lekkim kurzu z rury wychodzi najlepsza moc. Za sucho też nie może być.

zbytnio nie czaje za duzo gnoju czyli co paliwa?

turbinka nie wyrabia, za bogata mieszanka to i kopci, masz mocny program pod seryjne graty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...