MAGIC87 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 420 moze wytrzymac ale raczej w lekkim B5 AJM... jak go odelzysz to powinno utrzymac 420 na granicy bezpieczenstwa. ale w 1500-1600 KG B6 raczej nie ma szans
oshizo Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Dobra podjadę do tych speców na Skoczylasa i do Radzikowskiego, zobaczymy co Panowie zaproponują.
dejf Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Dobry temat przymierzam sie do podniesienia mocy w moim 1,9 90km W jakie moce celujesz?
Lulek Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Dobry temat przymierzam sie do podniesienia mocy w moim 1,9 90km W jakie moce celujesz? w innym temacie pisał 140km
dejf Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 No to chyba nie ma nic strasznego, żeby to osiągnąć?
slavko87 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Tak sobie kminie czytajac 1 strone o podniesieniu mocy w AJM, pisze ze ma turbie AWX idzie zrobic do 160ps, ja na samym sofcie mam 155 wiec dajac turbo AWX cos wiecej powinniem wyskrobac, jest sens inwestowac w turbo wieksze?
slavko87 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 widac ze w seri mnien Nm bylo i po tez mniej wyszlo, turbo odpowiada za Nm?
radimm Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 a patrzyłeś czy masz turbo od AJM? Może z AWX siedzi
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 coś nie gra moment względem mocy:whistling: a jak wiemy jedno od drugiego jest zależne i powinno byc conajmniej 350nm przy tej mocy:wink:
MAGIC87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 tez mi cos nie gra... do 4600 prawie wykres idzie gdzie turbo AJM do tylu sie nie rozbuja:wink: Spanky na swoim AWX osiagnał 185 KM:wink: ale to sa przypadki 1/100
slavko87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 a patrzyłeś czy masz turbo od AJM? Może z AWX siedzi turbo jest od AJM na 100% ---------- Post dopisany at 08:32 ---------- Poprzedni post napisany at 08:30 ---------- coś nie gra moment względem mocy:whistling: a jak wiemy jedno od drugiego jest zależne i powinno byc conajmniej 350nm przy tej mocy:wink: jak widac w seri tez bylo mniej Nm niz powinno byc, zaraz dam inny wykres z 1 programu w innej firme jak gotowca zrobili to wyszlo im cos pod 350Nm ale za to mocy duzo mniej i Nm sie nie trzymaly a turbo bilo do 2bar:facepalm: ---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 08:32 ---------- pokaz wykres Panie wstawilem wykresy, powiesz cos na ten temat?
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Coś mi sie zdaje że na innej hamowni inne cyfry wyjda, bo jak to mozliwe by moc drastycznie sie podniosła a moment obrotowy ledwo co wzgledem serii.. podjedź na jakaś bardziej znaną obciazeniówke, ewentualnie dynomet, tylko pierw zważ auto:wink:
szafa Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Slava no coś dziwnie to wyszło, mój wynik trochę mniejszy bo 149,2km, ale niutów dużo więcej 365Nm:wink: Aha kat dalej siedzi:wink:
slavko87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 auto bylo hamowane na 2 takich samych hamowniach ale inne programy, jak widac na jednym wyszlo duzo ps malo Nm a na drugim malo ps a za to duzo Nm z tym ze nie trzymaly sie te Nm, teraz nie mam gdzie jechac hamowac auta, jedynie chcialbym wiedziec o co kaman ze na jednym wiecej ps a na drugim odwrotnie i czy jest sens dac wieksze turbo. No i co jest odpowiedzialne za moment? Turbo? szafa dlugo jezdzisz na tym sofcie z tyloma Nm? Jak sprzeglo?
szafa Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 szafa dlugo jezdzisz na tym sofcie z tyloma Nm? Jak sprzeglo? W wrześniu minęły 2 lata:wink: Sprzęgło ma się dobrze a bardzo możliwe że od nowości siedzi:wink:
slavko87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 to gitara, ja chcialem mniej Nm bo sie balem ze padnie sprzeglo a ze bujam trasy po 1200km to sie jednak boje:kwasny: napisze do machera czy da sie sam Nm podciagnac a moc zeby zostala bo jak sie da to i wale wieksze turbo i ps z Nm w gore bym dal tylko czy wtryski wydola
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 auto bylo hamowane na 2 takich samych hamowniach ale inne programy, jak widac na jednym wyszlo duzo ps malo Nm a na drugim malo ps a za to duzo Nm z tym ze nie trzymaly sie te Nm, teraz nie mam gdzie jechac hamowac auta, jedynie chcialbym wiedziec o co kaman ze na jednym wiecej ps a na drugim odwrotnie i czy jest sens dac wieksze turbo. No i co jest odpowiedzialne za moment? Turbo?szafa dlugo jezdzisz na tym sofcie z tyloma Nm? Jak sprzeglo? żaden z tych wyników nie jest poprawny:wink:
slavko87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ale co musi by nie tak bo na tym sofcie z duzym Nm turbo bilo 2bary a teraz bije do 1.5 bo na zegarze nie zobaczy dokladnie i dobrze sie autem jezdzi i czuc jak auto jedzie a nie wczesniej strzal mocy i zaraz zamula, jakbym crossem jechal.
Kowi87 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 ale co musi by nie tak bo na tym sofcie z duzym Nm turbo bilo 2bary a teraz bije do 1.5 bo na zegarze nie zobaczy dokladnie i dobrze sie autem jezdzi i czuc jak auto jedzie a nie wczesniej strzal mocy i zaraz zamula, jakbym crossem jechal. to i tak cos za duzo jak na seryjne, takie doładowanie ustawia sie dla AWX, seryjna AJM to max 1,3 w logach, inaczej długo nie pociagnie:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się