Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Avant lz5k quattro


puzzel1

Recommended Posts

Przedstawiam Wam swoją padakę:

Wyposażenie fabryczne:

:arrow2: kod lakieru = LZ5K santorinblau perleffect

:arrow2: <quattro>

:arrow2: ori felgi 16’

:arrow2: immobiliser

:arrow2: centralka z pilota

:arrow2: 4x Airabg

:arrow2: el. Szyby przód

:arrow2: Klimatronic

:arrow2: Kiera s4

:arrow2: Fotele Recaro ”dla ubogich” :D

:arrow2: Tempomat

:arrow2: EDS/ABS

:arrow2: Szyberdach

:arrow2: Chromowane obwódki szyb

Dołożone/zmienione przeze mnie:

:arrow2: Nowy, kompletny rozrząd + uszczelka miski

:arrow2: Nowe tarcze i klocki na przód DELPHI

:arrow2: Nowy akumulator Bosch S4 80Ah

:arrow2: Chip

:arrow2: Nowe zimowki Diplomat 205/55 r16

:arrow2: Elektryka szyb tył

:arrow2: Ringi na zegary

:arrow2: Skórzany ręczny

:arrow2: Podświetlane kratki nawiewów

:arrow2: Podświetlane lusterka w słonecznikach

:arrow2: Dekory w błyszczącym drewnie

:arrow2: Lampy przód polift nowe ori Valeo

:arrow2: Grill s4

:arrow2: Lampy tył polift

:arrow2: radio Alpine CDE-9882Ri

:arrow2: Wzmak Mac Audio 1800W

:arrow2: Subwoofer PB S-12 w zamknietej skrzyni

:arrow2: Lusterka s4

:arrow2: Wydech s4

:arrow2: Turbo awx & wtryski 216

:arrow2: Oryginalne nowe gumowe dywaniki

Foty:

Zaraz po zakupie:

b5138bee9554.jpg 32e2332c4cc3.jpg 101139e0825c.jpg daf0ea37ef27.jpg 84adf88fd77a.jpg 0f0c89eb190c.jpg

Wrzesień 2011:

:arrow2: Lampy polift ori Valeo

:arrow2: Poducha z TT-tki

aecd9103ba3a.jpg ecb8057c7efd.jpg 58b762257d2e.jpg

Październik 2011:

:arrow2: Nówka radyjko Alpine CDE-9882Ri

:arrow2: obszycie kiery przez chłopaków z B.M. Customs

:arrow2: podświetlane kratki nawiewów

:arrow2: Aluski s-line 16”

:arrow2: lampy tył polift

:arrow2: dekory w świecącym drewnie

:arrow2: Grill używka polift

:arrow2: Ręczny z passka w skórze

e49776653ffc.jpg 75b2f6d04510.jpg 0a42577f210c.jpg a8933d1dced5.jpg c603504d1be0.jpg b2684cfa8d64.jpg 8630b99dc8ac.jpg 8c1119e2a6ec.jpg 31d57780572a.jpg 1f98f0972b14.jpg 6e4a8d9d6b7b.jpg

Grudzień 2011:

:arrow2: Nówka grill fl

:arrow2: Elektryka szyb na tył

:arrow2: Nówki zimowki Diplomat 205/55 r16

:arrow2: Mały gadżet – scyzoryk 4gb :mrgreen:

No i obecny wygląd auta:

cb9f49a3eafb.jpg a30edfbe32af.jpg 834b9366405b.jpg 5449aa42bf2c.jpg c379716f91ad.jpg

b002e7bc1b4d.jpg 4aca6f0e7a86.jpg e47a0b591c49.jpg e526b59c4355.jpg 585fceea6e6c.jpg 0a9b62f9d76a.jpg 3a89381aefd9.jpg 713f75571fe7.jpg

Luty 2012:

:arrow2: poliftowa osłona na silnik

:arrow2: zawias s4

48393d0792ca.jpg 18952e2a2d44.jpg

i pare fotek:

f265c0c03d54.jpg 5eae8763cb22.jpg 73f6f4d07f4a.jpg f274ac103247.jpg 5d2e5ccaa348.jpg

89a94a1723ca.jpg ec4e267dfebb.jpg 7ed7fb45fe5b.jpg 91b5d2ad3c01.jpg 03e72336b936.jpg 0958d63b9d55.jpg 268a2a0188ca.jpg 419f101cb534.jpg 50e2ec977ea4.jpg ab1c5b7dd1c6.jpg 42d9ca0011c6.jpg 07f63603970d.jpg e35242966e79.jpg bf38f0237a68.jpg cb6b09e38e13.jpg a588806c15a3.jpg 960df9f567a7.jpg

Marzec 2012:

:arrow2: Podszybie polift

:arrow2: Zderzak polift

2e9603a063f6.jpg 9dfd57e83232.jpg 51713e2663c5.jpg f10e999ea932.jpg f4f9c4df49af.jpg 32d1a96a6859.jpg b788d0b17cb5.jpg

Kwiecień 2012:

:arrow2: polerka kominów

:arrow2: nowe obicie podsufitki

:arrow2: relingi chrom

:arrow2: fele AEZ 17" z oponkami Michelin 225/45 (caly czas koza, bo nie mam kiedy zawiechy z s4 wlozyc )

:arrow2: kompletny środek skóra, fotele grzane z el. reg. lędźwi (jeszcze bez tunelu pod 1DIN)

6c26c1c91ac6.jpg caf4f034535d.jpg b847534133e6.jpg 538c8fa6d28b.jpg 51c95b833b73.jpg 8e8bafb7a965.jpg 8f5efdbe9f0c.jpg ea7a06510a8a.jpg b2b4438ca3a6.jpg a160b8a03c12.jpg cd85b9b10786.jpg 4d2670d7fa50.jpg e8321f08d6ef.jpg dbb71f85f38c.jpg

:arrow2: Konsola 1din do kompletu (na razie tylko klimatronic i awaryjne działają :kox:)

9c85e6a7a6b7.jpg 3973df9b83b1.jpg

:arrow2: Car Audio: sub PB S12 w skrzynce + wzmak Mac Audio fearless 2200 D

:arrow2: Grill s4

:arrow2: Licznik polift z nówka sztuka fisem

ff6c09583a87.jpg 303571b14764.jpg 8c57edc3507b.jpg 905754dea5f1.jpg cbe7bb2cf615.jpg

i nowe lampki valeo dorwane ostatnio, 2009 rok :wink:

ad19e47e0900.jpg 2e8973d136f8.jpg

:arrow2: Lusterka s4

:arrow2: Wydech s4

:arrow2: Turbo awx & wtryski 216

:arrow2: Wskazówki s4

:arrow2: Oryginalne nowe gumowe dywaniki

i mala zimowa sesja, czekam na wiosne i zalozenie zawiechy 1BE oraz moich 17" maźniętych na biało :slina:

d7dc12fc0e29.jpg 15a965b21ff9.jpg 694f0b2da091.jpg06b0a5b61869.jpg 139605e22879.jpg 429bce7f2502.jpg 9b0311b33824.jpg de840719c411.jpg fc2b94b6a10f.jpg d3db4f506622.jpg 787d898af833.jpg

Link to comment
Share on other sites

chyba pierwszy jestem :wink4:

i powiem że całkiem całkiem :naughty: nieźle się prezentuje ale może większe kółko i na glebę? hm? :cool1:

bezawaryjności i powodzenia w modzeniu :good:

ładny breloczek :audi::decayed: też taki mam heh... :kox:

Link to comment
Share on other sites

Wiem ze gleba i wieksze kolo obowiazkowo, ale do tego dochodzi wymiana amorków, bo juz nie są pierwszej młodości, a kasiury coraz mniej.. :disgust:

Poza tym szkoda mi było nowych oponek Conti, dlatego kupilem 16" felgi.

No brelok ladny, to fakt :kox:

Link to comment
Share on other sites

gdzie Ty masz tam ESP ????? :wtf: :wtf: :wtf:

Link to comment
Share on other sites

Całkiem fajna :decayed: dobrze ze zrobiłes tego chipa bo faktycznie w serii toto jeżdzic nie chce, chociaz po programie jest ciut szybsze od seryjnej ośki :confused4:

Link to comment
Share on other sites

dobrze ze zrobiłes tego chipa bo faktycznie w serii toto jeżdzic nie chce, chociaz po programie jest ciut szybsze od seryjnej ośki :confused4:

No dokładnie. Na poczatku różnica była kolosalna, ale teraz to coraz wolniejsza mi sie wydaje :kox: wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia :decayed:

devastation, a co jest odpowiedzialne za blokade kół :?: jak sprawdzalismy na podnośniku, które łożysko lekko huczy, to nie dała się rozbujać wiecej niż na dwójce, bo kola sie blokowaly :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Kolego to nie jest ESP tylko EDS

w każdym Q musi byc ten układ

Link to comment
Share on other sites

po ilu tys kilosow wymienial te tylne wahacze ten holender

U mnie tył klękł po 320tys, ale nie cały

Link to comment
Share on other sites

Całkiem fajna.

Po co zmiana poduchy na tą od TT?

Link to comment
Share on other sites

ladna

przebieg 460tyś dla AFN to nic jezeli byl dobrze uzytkowany.

Link to comment
Share on other sites

:oklaski: gratuluję zakupu, oby służył :good:

Link to comment
Share on other sites

jak zwykle będe beznadziejnie nudny

szukaj jarzm na przód pod tarcze 312mm i tyłu z S4-ki :bag: :bag: :bag: :bag:

Link to comment
Share on other sites

:wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Link to comment
Share on other sites

Gdyby moja miała Q to normalnie bliźniak, kto wie czy nie z tego samego komisu w Holandii :grin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...