Bartoszzz Opublikowano 19 Stycznia 2012 Opublikowano 19 Stycznia 2012 Tak jak twierdzę od początku lałbym bez zastanowienia full syntetyk. Nic się nie rozszczelni, nie zaczyna brać silnik więcej oleju oraz silnik od tego nie wybuchnie Jeżeli komuś zaczyna cieć to tylko ze starości i zużycia, a nie zmiany oleju. Artykuł całkiem ciekawy i jest w nim bardzo dużo prawdy.
Zbyszek_7 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2012 Olej mam już u siebie. Polecam kupować od użytkownika TOM77, błyskawicznie to wysłał. Wymiana chyba dopiero w przyszłym tygodniu.[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 15:10_________________________________________________Muszę przyznać że po połączeniu tej dwóch plastikowych elementów koło kolektora(tymczasowo drucikiem) auto szybciej się wkręca na obroty. W poniedziałek mechanik wymieni mi uszczelkę pod klawiaturą i usunie przyczyny wycieków oleju bo jeszcze gdzieś mi leci w okolicach odmy i pod koniec przyszłego tygodnia zmieniam olej i świece na NGK V-line No.24(3045). Dobre te świece do mojej Audi?
colins Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ja kupiłem takie same świece. Z tego co czytałem, to NGK V-line 24 są polecanym zamiennikiem do motorów Audi. W poniedziałek w ramach walki z dużym spalaniem zmieniam je i zobaczę jak się sprawują.
Zbyszek_7 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Napisz jakie jakie efekty przyniosła wymiana świec u Ciebie jak będziesz po
colins Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Nie ma problemu. Z tym, że będzie to taki większy przegląd połączony z wymianą rozrządu. Ale tym bardziej dam znać.[br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 18:39_________________________________________________ Napisz jakie jakie efekty przyniosła wymiana świec u Ciebie jak będziesz po Jestem już po wymianie rozrządu i świec NGK BKUR6ET-10 (czyli V-line 24). Na razie mogę napisać tyle, że silnik lepiej/prędzej zapala i równiej pracuje. Sam jestem w sumie zdziwiony, że ten nieco archaiczny konstrukcyjnie motor może tak równo pracować. Naprawdę mógłbym postawić szklankę wody na górnej osłonie i by się nie wylała. Po wymianie ustąpił też jeden z zauważonych przeze mnie wcześniej objawów, a mianowicie pyrkanie z rury wydechowej (delikatne gubienie zapłonów). Teraz po przystawieniu paszczy do wydechu pryska równiutko wodą na facjatę. Podsumowując - świece polecam. Zresztą wcześniej też były założone takie same. Jednak były już nieco wypalone więc wymiana była jak najbardziej słuszna. Pozdrawiam
Zbyszek_7 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 Ja również dzisiaj wróciłem od mechanika. Wymieniona została uszczelka pod klawiaturą, przewody wysokiego napięcia bo pojawiło się przebicie, świece i odma(oryginalna z ASO) bo okazało się że była pęknięta i przez to miałem również brudny silnik. Świece chyba nie były złe bo miały czarny nalot i wyglądały nieźle. W odmie było dużo białego masła, które ją zatykało(to chyba od jazdy na krótkich odcinkach i od oleju mineralnego, który w tej chwili jest w silniku?????). Mechanik przeczyścił również przepustnicę i kolektor dolotowy(ponoć nie był taki brudny). Nie zauważyłem większych zmian po tych naprawach w pracy silnika. Obroty nadal minimalnie falują i drży delikatnie samochód. Jedynie silnik bardzo szybko złapał temperaturę. Po przejechaniu 2 km miałem 80 stopni C. Czeka mnie jeszcze tylko wymiana oleju na zakupiony już syntetyk Motula. Ale to za kilka dni, najpierw muszę sprawdzić jak auto się będzie zachowywać po dzisiejszej wizycie u mechanika.
karo-servis Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 jaki był koszt przewodów wysokiego napięcia ?
Zbyszek_7 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2012 Cena tych przewodów mnie trochę zdziwiła bo myślałem że są droższe. Zapłaciłem 70zł. Na przewodzie przy jednej świecy było przebicie tylko, możliwe że mechanik mógł wymienić tylko ten jeden przewód?[br]Dopisany: 25 Styczeń 2012, 23:02_________________________________________________Zauważyłem po rozebraniu tego grzybka koło kolektora ssącego trójkątną dziurkę, czy to powinno być szczelne czy celowo jest zrobiona żeby miało skąd zasysać powietrze???? [br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 22:00_________________________________________________Olej wymieniony z mineralnego Castrol 15W/40 na Motul 8100 X-cess 5W/40, zastosowałem również przed wymianą Motul Engine Cleaner. Po przejechaniu krótkiego odcinka po wymianie nie zauważyłem narazie zmian w pracy silnika. Zobaczymy co dalej:) Pomoże mi ktoś w sprawie pytania powyżej? Czy w tym "grzybku" koło kolektora powinna być dziurka czy powinno to być szczelne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się