Przeglądy Long Life ? hmm
1 1

    25 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    ono    0

    Co myślicie o przegladach Long Life ( co 30 tyś km ) bryke kupilem u niemcow u nich takie przeglady są normalne a w polsce są co 15 tys .Niemcy mowią ze te przeglady są oki bo są specjalne oleje i filtry znowu w polsce mowia ze trzeba robic co 15 tys .Myslalem nawet sobie tak ze jesli mam gwarancje wpisany przeglad long life to moze by pojechac do niemiec na przeglad w koncu raz na 30 tys mozna sie przejechac , a moze lepiej robic w polsce co 15 tys ? I dlaczego w polsce nie ma przegladow long life ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Hugo    3
    I dlaczego w polsce nie ma przegladow long life ?

    Myślę , że bardzo duży wpływ ma na to jakość naszego paliwa , które w porównaniu z Niemieckim to po prostu siuśki.I dlatego cześtsze przeglądy , to możliwość wcześniejszego zdiagnozowania usterki.Myślę , że głównie o to chodzi.

    Tu jest cos jeszcze napisane : http://amt.ct.com.pl/article/view.asp?path=gs%5C870&file=mb_1817.xml

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Bladyrs    0

    moim zdaniem lepiej robic przeglad co 15 tys km i miec spokojna glowe, niz czekac z wymianami do 30 tys km i sie zamartwiac ze cos moze nagle nawalic w najmniej oczekiwanym momencie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Radek321    0

    moim zdanie na naszych wiadomo jakich drogach samochód prędzej się niszczy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    bolek    0

    Nie Nie W Polsce to Niewypał,dziurawe drogi,słabiutkie paliwo,ja robię przegląd co 15 tyś i nigdy nie mam problemów :-) Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    maciejusz    0

    a co powiecie na przeglady co 7500 km??

    Jak kupilem auto (22000km), to na zegarach bylo 1500km do "Serwisu". po przejechaniu tego dystansu zrobilem ten przegląd (zaplacilem 1300pln :evil: ) i co?! teraz mi sie swieci, ze znowu za 7500km (albo 360dni) mam jechac wydac tyle kasy! Dlaczego? Na slupku drzwiowym przykleili mi nalepke, ze nastepny przeglad za rok albo jak na zegarach bedzie 38kkm. Czego mam sie sluchac? Nalepki czy zegarów? Auto jest na gwarancji do konca tego roku...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Murzyn   
    Gość Murzyn

    1.Przeglady w polsce co 30000 to niewypal. Mialem tak w 206. w praktyce okazywalo sie ze po 15k i tak wszystkie filtry byly pozapychane (szczegolnie powietrza i przeciwpylkowy)

    2.najprosciej zadzwonic do aso i sie spytac :D ...albo wyslac pismo z oficjalnym zapytaniem, zeby sie pozniej nie czepiali

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pikuś    0
    a co powiecie na przeglady co 7500 km??

    Jak kupilem auto (22000km), to na zegarach bylo 1500km do "Serwisu". po przejechaniu tego dystansu zrobilem ten przegląd (zaplacilem 1300pln :evil: ) i co?! teraz mi sie swieci, ze znowu za 7500km (albo 360dni) mam jechac wydac tyle kasy! Dlaczego? Na slupku drzwiowym przykleili mi nalepke, ze nastepny przeglad za rok albo jak na zegarach bedzie 38kkm. Czego mam sie sluchac? Nalepki czy zegarów? Auto jest na gwarancji do konca tego roku...

    Czesto tak jest ze nowe auta maja na poczatku czesciej przeglady zeby posprawdzali pewne elementy. Pewnie jak nie zrobisz tego przegladu to stracisz gwarancje. W ksiazce od auta powinno cos pisac o poczatkowych przegladach ( co ile i co do przegladu).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Hugo    3
    a co powiecie na przeglady co 7500 km??

    Jak kupilem auto (22000km), to na zegarach bylo 1500km do "Serwisu". po przejechaniu tego dystansu zrobilem ten przegląd (zaplacilem 1300pln :evil: ) i co?! teraz mi sie swieci, ze znowu za 7500km (albo 360dni) mam jechac wydac tyle kasy! Dlaczego? Na slupku drzwiowym przykleili mi nalepke, ze nastepny przeglad za rok albo jak na zegarach bedzie 38kkm. Czego mam sie sluchac? Nalepki czy zegarów? Auto jest na gwarancji do konca tego roku...

    Jakiś baran w serwisie przestawił Ci vagiem przegląd na 7500km.Ja robiłem u siebie przegląd jakieś 1500km temu i po przeglądzie sam sobie sksowałem inspeckcje za pomoca przycisków w zegarach i pokazało mi następny przegląd za rok albo 15000km :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ono    0

    No mi przestawili z co 30 na co 15 i jest oki :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość audi   
    Gość audi

    WITAM

    a propo przegladu czy zrobia mi przeglad za granica?

    i moze ktos z was juz robil ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Murzyn   
    Gość Murzyn

    a dlaczego mieli by nie zrobić? Obawiam sie tylko, że beda wieksze koszty. Robocizna napewno jest droższa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Krzych74    0

    W Audi A4 2.5 TDI rok 2003 Long Life servis kosztuje 485 euro,płaciłem i nie chcę tego znowu robić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adadur    0

    Jeśli ktoś zasuwa po niemieckich autostradach to możę sobie pozwolić na long life ineczej zdecydowanie odradzam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    alvaro    0

    No mi przestawili z co 30 na co 15 i jest oki :)

    a wiesz może jak to zrobili ??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Maciej CIN    0

    Jestem tego samego zdania co adadur. Jest lepiej gdy olej w silniku pracuje do 15.000 km. Każdy mechanior Wam to powie!!! Należy tylko zwrócic uwagę na specyfikację oleju tzn. aby był napewno do silników z pompowtryskiwaczami.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ono    0

    a wiesz może jak to zrobili ??

    Nie mam pojecia gdzie w vagu to sie zmienia ale sie dowiem i dam znać.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0

    a wiesz może jak to zrobili ??

    Nie mam pojecia gdzie w vagu to sie zmienia ale sie dowiem i dam znać.

    tutaj macie wszystko leniuszki ... :afro:

    http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4640.0

    p.s osobiscie zmienilem na 10 tys km ... :grin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    alvaro    0

    spanky jak zawsze czujny !! :grin: DZIęKI

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adadur    0

    No mi przestawili z co 30 na co 15 i jest oki :)

    a wiesz może jak to zrobili ??

    VAGiem

    jak masz sprzęt to możesz sam sobie przestawić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    pre_pl    0

    a wiesz może jak to zrobili ??

    Nie mam pojecia gdzie w vagu to sie zmienia ale sie dowiem i dam znać.

    tutaj macie wszystko leniuszki ... :afro:

    http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4640.0

    p.s osobiscie zmienilem na 10 tys km ... :grin:

    a ja potwierdzam, że działa też w B6 - zmieniałem kiedyś "na kolanie pod firmą"

    hyhyhy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    MASA    0

    Witam,

    Mi też w ASO przestawili na 15tys. chociąż potwiedzieli, że obecnie Longlife w pogwarancyjnych autach jest honorowany, ale nie zalecany. W książce gwarancyjnej wyraźnie jest napisane w jakich krajach Long Life jest preferowany - nie ma tam IV RP. I wcale nie chodzi tu o drogi jak ktos wcześniej napisał - w b. DDR poza autostradami też mają różne ścieżki (tam też filtry kabiny szybciej sie zapychają). Głównym problemem jest paliwo. Jeśli jesteśmy pewni paliwa na jakim jeździmy (wiem, że są też jezdźący na opale - ale to juz inna historia) i zalejemy specjalny olej Long Life (okres zachowania właściwości którego jest przedłużony do 2 lat) - to nic złego silnikowi nie powinno się stać,

    Pozdrawiam

    MASA

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    adadur    0

    No to powodzenie w jeżdzie miejskiej 30 tyś km !!! toć to trzeba z auta nie wysiadać by tyle przejechać, bo inaczej olej sie zestarzeje jeszcze.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ono    0

    U mnie w rodzinie jest A6 3.0 TDI i ma robione przeglądy long life , nie ma problemu z gwarancją i do tego została ona przedłużona do 7 lat :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wszymon    0

    ja zalewam olej do long life ale wymieniam co 15 tyś lub co rok, lepiej wydać parę stów na olej i filtr niż pare tysiaków na remont :grin:

    uzupełnij profil proszę

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members