Romanek88 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam. Mam taka sprawe do Was. Otóż w mojej A4 jak wkladam kluczyk do stacyjki i przekrecam za zapłon to to zaczyna pikac. Znaczy sie nmie pika czaly czas , tylko jeden raz tak kolo 2-3 sek. Wczesniej albo tego nie było albo nie zaulwazylem. Nie wiem czy to pikanie moze oznaczac rezerwe?? Prosze o pomoc. [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
.Pablo. Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ile masz paliwa w zbiorniku jak nasz rezerwę to będzie pikać i palić się kontrolka rezerwy. Mi kiedyś pikało przy słabym aku doładowałem i przestało pikać.
Lukasz_N Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 O jakie "pikanie dokladnie chodzi? Zapala sie wtedy kontrolka od rezerwy?[br]Dopisany: 18 Styczeń 2012, 14:12_________________________________________________Przy slabym aku sa 3 pikniecia. Jedno jest od rezerwy
Romanek88 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2012 To jest jedno pikniecie..... Wiec to rezerewa tak? Ale wczesniej tego nie zaulwazylem i za kazdym razem tez to nie pika....
Lukaszo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 witam kolegów mam podobny problem jak kolego tylko że u mnie wtedy pika jak od pale auto nie zawsze ale pika 3 razy i nie wiem co jest nie zapala się żadna kontrolka pytałem się mechanika to mówił że te pikanie oznacza niską temperaturę na zewnątrz ale nie ma u mnie termometru w środku więc podpowiedzcie co to może być z góry dziękuje i do usłyszenia pozdrawiam
Marko42 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 mam podobnie ale zaczęło dopiero pikać przy obecnych niskich temperaturach i jednocześnie mrugnie 3 razy czerwona kontrolka z wykrzyknikiem po czym gaśnie . Kolejne odpalenia jest ok. Ciekawe
grzegorzxl Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam Też miałem to pikanie w poprzednim audi 1,9 AFF 75km i u mnie była to kostka stacyjki dodatkowo przy tym zapalała się kontrolka od abs albo hamulców po wymianie kostki wszystko jest ok. Kupiłem kostkę firmy SWAG podobno bliska oryginału koszt 100 zł. Pozdrawiam
Marko42 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 może jednak ma to związek z temperaturą, bo dopóki nie przyszły mrozy wsio było ok , tak przynajmniej to sobie tłumaczę
Lukaszo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 i u mnie też tak było do puki było ciepło to ok ale gdy spadła temperatura na dworze poniżej -3 to od tamtej pory pika i nie wiem czy mam się tym martwic czy nie jak wy koledzy sadzicie a mam a4 1,8 95r
Marko42 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 i u mnie też tak było do puki było ciepło to ok ale gdy spadła temperatura na dworze poniżej -3 to od tamtej pory pika i nie wiem czy mam się tym martwic czy nie jak wy koledzy sadzicie a mam a4 1,8 95r u mnie zaczęło się jak pojawiło się -10 ale dopiero po odpaleniu czasami przed i potem jest ok
pepik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 mam podobnie ale zaczęło dopiero pikać przy obecnych niskich temperaturach i jednocześnie mrugnie 3 razy czerwona kontrolka z wykrzyknikiem po czym gaśnie . Kolejne odpalenia jest ok. Ciekawe Słaby aku :gwizdanie: To jest jedno pikniecie..... Wiec to rezerewa tak? Ale wczesniej tego nie zaulwazylem i za kazdym razem tez to nie pika.... Jeśli świeci rezerwa to przy przekręceniu zapłonu "piknie", tak samo podczas jazdy, jak się zaświeca rezerwa to będzie ten sam "pik"
paput Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Ja mam podobnie 3 pikniecia i na fisie wykrzyknik. Chodzi chyba o niska temperature
PabloStefan Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 wiedzę że wszyscy mają tak samo a u mnie teraz nie pika jak było ciepłom to pikało raz na jakiś czas i tez nie wiem od czego to było... Ale o ile sobie przypominam to jak wymieniłem czujnik temp. płynu chłodniczego to przestało albo bardzo rzadko bo miałem zepsuty:)
Lukasz_N Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Szukajce a znajdziecie: :gwizdanie: Aku juz pierwszej mlodosci nie jest. http://www.a4-klub.pl/smf/3_sygnaly_przy_zapaleniu_silnika_co_to_moze_byc-t3341.0.html;
Lukaszo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 koledzy a jak obroty falują to może być wina rozciętego przewodu który wychodzi z przepustnicy czy nie moim zdaniem jak zasysa lewe powietrze to może być tego przyczyna jak wy o tym sądzicie pozdrawiam i czekam na wasze opinie
wojtek123 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 ja tez ostatnio mialem pikanie ale nie skojarzylem tego z niska temperatura ale mi sie wydaje ze to pikanie mam z jakiegos glosnika jakby ze wzmacniacza orginalnego bo slychyc to stylu auta bo ten glosniczek w zegarach mam uszkodzony i raczej z tamtad nie pika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się