walo Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam. Całkowicie inna jazda ciągnie w całym zakresie obrotów :notworthy: A oto wynik zabiegu Pozdrawiam
mcm Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 no fakt 300 Niutków to juz lata :> :th:
dudi75 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Bardzo pieknie Teraz to bedziemy mogli po podziwiac mnustwo wykresow bo zaczelo sie ''grupowe cipowanie u mistrza Rogalottiego'' :th: Sam sie tam wybieram
spanky Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Teraz to bedziemy mogli po podziwiac mnustwo wykresow bo zaczelo sie ''grupowe cipowanie u mistrza Rogalottiego'' :th: i wszystkie beda prawie takie same ....
dudi75 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Znaczy sie takie kapitalne bo jeden pojedzie z 90 drugi ze 110 a trzeci ze 130 itd.... ale kazdy wruci z bananem na twarzy :> :> i tego zycze wszystkim
peter22 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam ja tez juz jestem zapisany do Rogala zobaczymy jak wyjdzie :gwizdanie: A Twoje autko super wyszło :>
castor Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Tzw delikatnie liźnięty furacz z dużym marginesem bezpieczeństwa...
Rogalotti Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Tzw delikatnie liźnięty furacz z dużym marginesem bezpieczeństwa... I tak i nie :>. Dlatego, że nie dało się mocniej zrobić. Starsze auta z pewnym przebiegiem czasami nie wychodzą za dobrze. Moc max jaką osiągnęlismy podchodzi prawie pod max z układu wtryskowego. Po prostu pompa nie daje wiekszej dawki paliwa. Kolejna rzecz to ten lekki pik przy około 2500obr. Turbo w tym miejscu traci liniowość doładowania i powstaje mały overboost. Poczyniłem wiele starań ale nawet nie dokonując żadnych zmian w sofcie a wykonując tylko same hamowanie po hamowaniu wykres wyglądał za każdym razem w tym miejscu innaczej. W chwili obecnej wszystkie auta których nie da sie zrobić przez złacze jak i te z coustomową mechaniką silnika modyfikuje przy uzyciu symulatora w czasie rzeczywistym, to toledo miało ponad 20escia korekt programu. W skrócie żeby nie to urządzenie musiałbym 20cia razy programować pamięci i wkładać do sterownika. Zajęłoby to spokojnie cały dzień !!. Niestety nie zawsze da się wygenerować idealne przebiegi. Choć większość aut które jest już po grupowym chipowaniu ma bardzo ładne wykresy. Na koniec postaram się wkleić większość z nich. Pozdrawiam
walo Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Jeszcze raz wielkie dzięki Witek za wymęczenie mojego autka. Dieselek śmiga pięknie. Ciągnie w całym zakresie pięknie. Nie porównanie przed a po. Oczywiście teraz jest chrapka na więcej ale to już spore koszty się szykują ;( ;( (turbo, Fmic, sprzęgło, wtryski i chyba pompa). Jak zmienię auto to powalczymy następnym razem. Pozdrawiam
voxan69 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 I o to chodzi aby wszyscy byli happy - ja już końcówki wtrysków AHY zakupiłem, jeszcze tylko czyszczenie EGR i dolotu, końcowe logowanie i umawiam się na termin do naszego tunera :th:
12RAEL Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 robicie coraz większego smaka na zmianę wykresu chyba się zapiszę w kolejkę......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się