Darek2202 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam potrzebuje pomocy mam audi b7 2.0 140km i podczas przyspieszania mi szarpie. Mial moze ktos taki problem powyzej 2tys obrotow na kazdym biegu dopoki sie nagrzeje do 90C boje sie ze to moga byc wtryski > Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 ale szczegółowo opisałeś co się dzieje że zaraz pewnie ci ktoś tak samo szczegółowej odpowiedzi udzieli co może być przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carles 0 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 może to być EGR, niedomagający pompowtryskiwacz lub półosie. Ja bym najpierw przeczyścił EGR a dopiero potem wziął się za resztę. GDZIE JEST PREFIX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaha 3 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 u mnie był EGR zasyfiony.. i tego Ci życzę kolego bo to najtańsza opcja-po czyszczeniu wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek2202 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 gdy podlaczylem auto do komputera wyskoczyl mi blad Ventil fuer Pumpe/Duese Zylinder 1-N240 elektrischer Fehler im Stromkreis nie znam niemieckiego przeczytalem ze trzeba wyczyscic jakies "PD" ale tez niewiem co to jest POMOCY :shocked: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
griga-st 5 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ventil fuer Pumpe/Duese Zylinder 1-N240 elektrischer Fehler im Stromkreis "Zawór do/w Pompo-wtryskiwacza cylinder 1-N240 błąd w obwodzie elektrycznym" Interpretacja tego błędu muszą się mądrzejsi koledzy zająć __________________________ Dużo masz nabiegane? Opałówkę smakował motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek2202 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Dzieki kolego sam sobie to zrobie wkoncu mechanikiem jestem tylko nie moglem tego rozrysc bo teraz jestem w holandi i nie mam sprzetu jutro przejze przewody myslalem je jest cos ze wtryskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 trza zerknąć pod pokrywkę zaworów, może kostka od PD jest luźna jaki jest prawidłowy KOD Twojego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek2202 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 BLB kolego wlasnie tez tak mysle jutro to musze zobaczyc czeste sa takie problemy z tymi autami? chcialem mu podkrecic moc ale teraz sie boje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 chcialem mu podkrecic moc ale teraz sie boje najpierw go napraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz1980 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ja bym mocy nie podkręcał na twoim miejscu to skraca żywotność silnika . A co do Twojego problemu to myślę że jakię przecieki w powietrzu dolotowym , czujnik wychwytuje i gupkuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxss 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jaką masz skrzynię ? Manual czy Multitronic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajes666 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 140PS jak na nasze drogi powinno ci w zupełności wystarczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jaką masz skrzynię ? Manual czy Multitronic ? ma w profilu, że Manual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek2202 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 manual mam ale na lato ma 18 calowe kola i ma troche ciezko a ja nie lubie pilowac na wyskokich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxss 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Skocz Audiką do jakiegoś dobrego serwisu i wszystko będzie napewno wyjaśnione . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Skocz Audiką do jakiegoś dobrego serwisu i wszystko będzie napewno wyjaśnione . to ci porada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Skocz Audiką do jakiegoś dobrego serwisu i wszystko będzie napewno wyjaśnione . to ci porada bez kitu, fajnie by było jakby dał mu kasę na ten dobry serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam potrzebuje pomocy mam audi b7 2.0 140km i podczas przyspieszania mi szarpie. Mial moze ktos taki problem powyzej 2tys obrotow na kazdym biegu dopoki sie nagrzeje do 90C boje sie ze to moga byc wtryski > powinienes zrobic logi. powodem moze byc zanieczyszczony badz niesprawny filtr paliwa, pompa pomocnicza w zbiorniku paliwa, tandem pompa, nieszczelne oringi pompowtryskiwaczy, wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, niesprawne pompowtrykiwacze... ktorys z czujnikow. bez logow i sprawdzenia bledow nic nie pomozemy. i uwaga nie chodzi o zwyczajowe podpiecie do kompa, jak to miewaja w zwyczaju mechanicy.poczytaj[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 20:29_________________________________________________ Skocz Audiką do jakiegoś dobrego serwisu i wszystko będzie napewno wyjaśnione . to ci porada bez kitu, fajnie by było jakby dał mu kasę na ten dobry serwis no i serwis wskazal dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek2202 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 wlasnie panowie nie chodzi o dobry serwis i czy mam nie niego pieniadze czy tez nie nie jestem w kraju za dwa tyg dopiero bede jechal do Polski a tu sest ciezko sie dogadac i wogule na warsztatach wymieniaja wszystko jak leci niewazne czy jest zepsute chcialem porady czy to moze byc powazna usterka abym ja sam zlikwiduje lub zrobie tak aby dojechac do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się